Meillä on 8 lasta, kysykää jotain uutta!!!!!!!!!

  • Viestiketjun aloittaja lapsetonihania
  • Ensimmäinen viesti
lapsetonihania
Olen totaalisen kyllästynyt vastailemaan samoihin kysymyksiin. Millainen auto teillä on, ehditkö koskaan syödä, miten ehdit siivota, paljonko ostatte maitoa kaupasta, aiotteko tehdä vielä lisää lapsia...

Mutta, nyt saa kysyä
 
"vieras"
Aiotko ehtiä hoitaa ja seurata antaumuksella kaikkien lastenlastesi kasvua? Jos niitä vaikka on 8x8 eli 64? Joka ikinen viikko vähintään 1 lapsenlapsihoidossa..... painajainen.......
 
lapsetonihania
Olen vissiin tyhmä, en tiedä mitä "VL" tarkoittaa..
Lapset on 14, 13, 11, 10, 6, 5, 4 ja 2,5 v
Olen kotona, tosin teen keikkaluontoisesti opettajan töitä (joka on ammattini)
Mies tekee n 6 tuntista päivää, välillä voi olla pitkiäkin päiviä. Eli saa itse melko pitkälle määritellä oman työaikansa
 
Jotain uutta
Mitä harrastuksia sulla on? Mitä lapset harrastavat? Käyttekö miehen kanssa kaksistaan lomilla? Onks teidän perheellä jotain yhteistä juttua, niin kuin esim. retkeily tai joku urheilulaji tai musiikki?
 
"vieras"
Olen vissiin tyhmä, en tiedä mitä "VL" tarkoittaa..
Lapset on 14, 13, 11, 10, 6, 5, 4 ja 2,5 v
Olen kotona, tosin teen keikkaluontoisesti opettajan töitä (joka on ammattini)
Mies tekee n 6 tuntista päivää, välillä voi olla pitkiäkin päiviä. Eli saa itse melko pitkälle määritellä oman työaikansa
VL tarkoittaa vanhoillislestadiolaista
 
lapsetonihania
Toivottavasti ehdin olla lastenlasteni elämässä mahdollisimman paljon!
Kyllä me reissataan, usein pienimmissä porukoissa. Viime kesänä 4 vanhinta olivat leirillä kun 4 nuorimman kanssa kierrettiin. Loppukesästä 2 vanhinta pääsi kanssani Pariisiin ja 2 "semi"vanhaa pääsi isänsä kanssa Norjaan kalastusreissulle..Sumplimistahan tämä on
 
"vieras"
näin 7 lapsen äitinä kysyn:
kun olette porukalla jossain kaupassa tms. paikassa ja teitä varmaan katsotaan (kokemuksen perusteella olettaisin) niin tunnetko ylpeyttä lapsistasi ja annat katsojille tavallaan lisää katsottavaa?
 
lapsetonihania
VL..juu ei olla, olis pitänyt tajuta (tätä kysytään tosi usein!) =)
Suuseksiä annoin miehelleni viimeksi viikko sitten, eilen sekstattiin, mutta suuseksiä ei ollut
Tykätään patikoida talvisin ja kesäisin purjehditaan. Siinäpä ne yhteiset harrastukset. Itse käyn juoksemassa ja jumpassa. Lapsillamme on harrastuksia; uinti, salibandy, jääkiekko, jalkapallo, ratsastus, pianonsoitto, meripartio, + kerhoja
 
lapsetonihania
[QUOTE="vieras";23249972]näin 7 lapsen äitinä kysyn:
kun olette porukalla jossain kaupassa tms. paikassa ja teitä varmaan katsotaan (kokemuksen perusteella olettaisin) niin tunnetko ylpeyttä lapsistasi ja annat katsojille tavallaan lisää katsottavaa?[/QUOTE]

Huh, tiedän ne katseet!! =) Kyllä tunnen. Varsinkin kun hyvin usein huomaan että tilanne on paremmin hallussa minulla kuin jollain yhden lapsen äideillä..Useinkaan emme silti koko revohkan kanssa liiku.
 
lapsetonihania
[QUOTE="vieras";23249996]Voiko miehesi määritellä myös oman palkkansa? Minkä ikäinen itse olet? Onko Mummeliisa esikuvasi :)[/QUOTE]

Mieheni on hyvätuloinen ja minulla on omaisuutta muuta kautta. Silti emme ole mitenkään rikkaita, vaan kaikki rahaa menee elämiseen (ruoka, laskut, asuminen, harrastukset, terveydenhuoltomenot, autot ja vene)
 
Yritin vimmatusti keksiä jotain kysyttävää, mutta pitäisi tietää enemmän kuin lapsiluku ja heidän ikänsä, jotta osaisi jotain "osuvaa" kysyä.
Otetaan siis yleisellä tasolla: Milllaiseksi kuvittelet elämäsi nyt mikäli olisitkin kohtalon oikusta jäänyt lapsettomaksi?
 
Millainen vene teillä on? uteliaisuudesta kysyn, miten 10henkinen perhe mahdutetaan purjeveneeseen? Kaikki yhtäaikaa.. Meillä 5 henkinen perhe (itse siis perheen lapsi) joista yleensä 4 purjehtii kerralla. Pikkusiskoni vanhempiemme kanssa taikka sitten minä, mieheni ja vanhempamme.
 

Yhteistyössä