Meneekö kellään muulla HYVIN parisuhteessa???

Meillä menee hyvin. Ollaan tunnettu 12 vuotta, joista kimpassa ollaan oltu neljättä vuotta. Tänään siis mennään naimisiin,, on pakko hehkuttaa! Tää vaan on se mun elämän mies ja luotan häneen. Aion myös itse olla luottamuksen arvoinen. toisesta lapsesta haaveilemme, poika on pian 1,5v.
 
Meillä menee myöskin hyvin :heart: On mennyt jo monen monta vuotta,alkutaival oli tosi takkuistakin ja onkin koettu tän suhteen aikana tosi paljon,niin hyviä,kuin huonoja hetkiä,mut yhdessä vanhetessa nuoruuden aikaiset riidat on loppuneet kokonaan(tähän vaikutti toisen terveyskin,joka muutti molempien arvomaailmaa melkoisesti)ja nautitaan kyllä perhe-elämästä täysin,toki suuttua tussahdetaan välillä,mut ikinä ei jää riita päälle....Koska ikinä ei tiedä mitä tapahtuu

Yhdessä ollaan oltu kohta 16 vuotta,joista yli 15v kihloissa,kohta 8v naimisissa.Lapsia on viisi :heart: Kaikki terveitä ja ihania,iältään 5-kk-13,sekä tyttöjä,että poikia ja toivotaan vielä yhtä tai kahta lasta lisääkin...Onneamme täydentää viimeisin vauvamme,10 vkon ikäinen chihuahuan pentu :heart:
 
Meillä menee hyvin, ollaan oltu 14 vuotta naimisissa ja silti ollaan vielä yhtä rakastuneita kuin alussakin :) meillä on neljä lasta, vanhin 13 ja nuorin 4.
Meillä on kyllä aika kiireiset työt molemmilla, joten yhteistä aikaa ei ole paljon mutta the little time we have is precious :heart:
kohta on hääpäivä ja lapset lähtee pariksi yöksi isovanhemmille ja saadaan olla ihan kahdestaan =)
 
Hei, tässä pinossa näkeekin sitten erittäin hyvin, miksi toisilla menee hyvin ja toisilla ei. Meillä on lapsi 1,5 v ja nyt toinen tulossa. Olemme onnellisia, tiedän kysymättäkin että myös mieheni on.

Minusta suhteemme toimii, koska
- emme juuri riitele paitsi turhista pikkujutuista, ne ovat lähinnä kinastelua eivätkä sisällä nimittelyä, riidat sovitaan yleensä samantien
- sekstailemme usein, yhdessä on sovittu että jos toinen tekee aloitteen niin silloin pitää ainakin yrittää lähteä matkaan; 90% kerroista sitä innostuu vaikkei olis niin kiimassa ollutkaan
- vanhoja kaunoja ei ole, koska kumpikaan ei ole toista loukannut pahasti
- olemme yhteydessä päivittäin useita kertoja, työaikana lähetämme silloin tällöin tekstaria; eivät maksa paljon eivätkä vie työaikaa mutta on kiva saada yhtäkkiä viesti "pusuja, olet rakas" ilman erityistä syytä
- juttelemme päivän tapahtumista viimeistään illalla saunassa kun lapsi nukkuu; on tärkeää pysyä kärryillä toisen elämässä
- käytämme alkoholia erittäin harvoin; kun olen raskaana/imetän niin kumpikaan ei juo (tää oli itse asiassa miehen oma idea); kun bailataan niin mennään yhdessä ja isolla porukalla ja meillä on silloin hauskaa
- olemme toistemme puolella; puolustan miestäni esim. hänen sukulaistensa kritiikkiä vastaan vaikka en olisi ihan samaa mieltä ja yleensä hän on aina minun puolella vaikkei esim. työasioistani juuri ymmärrä.

Siinä kai tärkeimmät, sanoisin että meillä on käynyt tuuri kun olemme löytäneet niin sopivat kumppanit.
 
kyllä kannaattaa nauttia tavallisesta ja turvallisesta arjesta... on se niin ihanaa kun on mies jonka kanssa sen jakaa :)
eli meillä menee hyvin, eka avioliittovuosi menossa, mutta kimpassa ollaan oltu 4,5 vuotta. Tulee välillä sanomista, usein mun suusta, mutta usein johtuu omasta väsymyksestä tai muusta tyytymättömyydestä itseeni ei niinkään miehestä, joka on rehellinen aito, sellanen oma ittensä ja vakaa ku kallio...harvoin ärsyttää, jos riitaa tulee ni se on usein sitä että halaun enemmän huomiota ja JUST sillä sekunnilla...
mies on kaikenlisäks oikea komistus!! että kyllä sitä saa usein miettiä että mikä FLAKSI on itellä käynyt........ :saint:
ei o tarkotus ylistyslaulua tehdä mutta tässähän ihan fiilis nousee ku alkaa miettiä suhteen hyviä puolia...seksi on aivan ensiluokkaista, ihan toista kun eksän kanssa... mies todella näkee vaivaa rakastajana ( ei kuitenkaan joka kerta)sitä mä ainakin arvostan... onko hölmöä sanoa (uskokaa ken tahtoo) että meillä ei ole ollut sellaista seksikertaa missä molemmat ei ois saaneet... :whistle:

no joo.. eiköhän tämä passaa, pitäs miehen lukea tämä!
 
Me ollaan oltu kymmenen vuotta yhdessä ja niistä kolme naimisissa, eikä mikään aikaisempi vuosi ole ollut yhtä hyvä kuin tämä jota nyt eletään. Onko sitten tyyntä myrskyn edellä, en tiedä.
Me ei pikkuasioista riidellä, riitoja on ollut lähinnä mun töppäilyistä (ei kuitenkaan mitään pettämistä) ja niissä on jo saanut nähdä sen, ettei mun miehen kanssa pelleillä, vaan tässä suhteessa pitää olla kokonaan tai ei ollenkaan.
 

Yhteistyössä