Meni sit tää päivä pilalle kun luin uutisen hirviöäidistä

No älkää tuohon otsikkoon takertuko. Kyse ei ole musta, mun päivästä tai ahdistuksesta, vaan tuosta nuoresta.

Käsittämätöntä ettei tuota nuorta otettu huostaan aikaisemmin vaikka oli sairaalahoidossa. Olikohan äiti valehdellut että olisi anorexia tms.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
No älkää tuohon otsikkoon takertuko. Kyse ei ole musta, mun päivästä tai ahdistuksesta, vaan tuosta nuoresta.

Käsittämätöntä ettei tuota nuorta otettu huostaan aikaisemmin vaikka oli sairaalahoidossa. Olikohan äiti valehdellut että olisi anorexia tms.
Tervetuloa edelleen reaalimaailmaan, ei amerikassa toimi asiat samoin kuin suomessa, siellä paljastuu jatkuvasti saman tyyppisiä juttuja.Ja ikävä kyllä, tiedoksi sulle, kristittyjen piirissä lähes sataprosenttisesti.
 
vierailija
älä sä vääristele mun viestiä kopioimalla siitä vaan osa.
Miten Erikan tapaus liittyy amerikan prosentteihin?
Siitä en tiedä mitään, mutta tässä tämä toinen:
"


Ruotsin opetusministeri Anna Ekström ei sen sijaan ole ilmiöstä innoissaan. Hän sanoo SVT:n haastattelussa, että koulun tehtävä on opettaa lapsille myös sosiaalisia taitoja ja ”demokraattiseen yhteiskuntaan kasvamista”.

– Jokainen saa itse päättää, missä asuu, mutta jos päättää asua Ruotsissa, täytyy lasten käydä koulussa, Ekström toteaa.

Kotiopetus kiellettiin Ruotsissa käytännössä kokonaan vuonna 2011. Päätöstä edelsi muun muassa kohu kristillisestä yhteisöstä, joka kielsi evoluutioteorian ja rankaisi lapsia ruumiillisesti oman opetuksensa yhteydessä.

Muissa Pohjoismaissa, mukaan lukien Suomessa, kotiopetus on edelleen sallittu" Illtalehdessä eilen.
 
Tervetuloa edelleen reaalimaailmaan, ei amerikassa toimi asiat samoin kuin suomessa, siellä paljastuu jatkuvasti saman tyyppisiä juttuja.Ja ikävä kyllä, tiedoksi sulle, kristittyjen piirissä lähes sataprosenttisesti.
Mitä ihmettä sä väännät tästä asiasta jonkun uskon asian???
Olisit sä ollut ihan hiljaa, jos paljastuis tekijän olevan muslimi, sekö sun mielestä sitten olis parempaa väkivaltaa lapsia kohtaan??
No kun otit uskon asiat tähän niin eipähän kristinuskon perustaja ole ainakaan sekaantunut ikinä lapsiin, vai onko?

Keskity olennaiseen, tuota poikaa tuskin lohduttaa tällä hetkellä se miten sä tai kukaan meistä näkee kristinuskon.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
Ei tuossa ole mitään pahaa kun uhrina on ollut poika. Pojat ja miehet ovat tehneet niin paljon pahaa meille tytöille ja naisille, että meidän on jo aika kostaa heille se kaikki.
 
vierailija
Mitä ihmettä sä väännät tästä asiasta jonkun uskon asian???
Olisit sä ollut ihan hiljaa, jos paljastuis tekijän olevan muslimi, sekö sun mielestä sitten olis parempaa väkivaltaa lapsia kohtaan??
No kun otit uskon asiat tähän niin eipähän kristinuskon perustaja ole ainakaan sekaantunut ikinä lapsiin, vai onko?

Keskity olennaiseen, tuota poikaa tuskin lohduttaa tällä hetkellä se miten sä tai kukaan meistä näkee kristinuskon.
Mihin o l e n n a i s e e n ?
 

Yhteistyössä