#metoo

Mitä tämä sauhuaminen häirinnästä nyt taas on? Aivan varmasti tässä on taas tehty kärpäsestä härkänen. Sen tiedän ja uskon, että itsensäpaljastajia on ja yleensä mies siinä kalleuksiaan esittelee. En ole kuullut, että kukaan nainen ehdoin tahdoin ruttuaan paljastelee. Muu paljastus on sitten eri juttu. Kukaan ei voi kieltää, että pukeutuminen naisilla on aivan äärirajoilla, ettei olisi jopa sitä seksuaalista häirintää. Minua se ei häiritse, päin vastoin.
Ei kovin kauaa ole siitä kun kaupassa pysähdyin alennuskorin eteen. Siellä oli shampoosta kondomeihin. Viereen tuli eräs lady joka tonki koria ja nosti kortsupaketin ja sanoi, että toimisiko, kokeillaanko? Totta kai häkellyin, mutta en loukkaantunut. Mitä jos olisi ollut toisin päin? Olisinko joutunut peräti koppiin?
Niin, no mistäpä sinä sen tietäisit, että onko vai eikö.
 
vierailija
Naisia ylipäänsä. Ei yhtä naista.
Niin että silloin kun kyse on "väärästä mielipiteestä" niin subjektiivinen näkemys on irrelevantti. Mutta kun kyse on "oikeasta näkemyksestä", niin subjektiivinen mielipide on täysin relevantti argumentti.

Ja sitten sinä ihmettelet miksei teitä femakkoja oteta koskaan tosissaan... niinpä... miksiköhän...
 
vierailija
Kokemuksista on turha sanoa mitään, jos on kirjoitettu auki pelkkä dialogi. Tässä esimerkki elävästä elämästä: Olet nuori nainen ja naapurustossa asuu keski-ikäinen mies, joka tunnetusti ravaa thaimaassa seksituristina. Pienessä sievässä hän sitten kommentoi takapuoltasi taloyhtiön talkoissa: "Hyvä perä" ja tuijottaa häpeilemättä. Et halua tehdä asiasta showta, joten tyydyt välttelemään ukkoa loppupäivän. Jättäydyt ehkä pois yhteisestä illanvietosta, koska näet humalatilan vain kasvavan ja arvaat että hän yrittäisi lyöttäytyä seuraasi heti ensimmäisen tilaisuuden tullen.

Siis sinänsä hyvinkin harmiton kommentti, joka jossain muussa tilanteessa kuultuna voisi olla huumoria, kohteliaisuus tai jotain muuta positiivista, mutta yhdistettynä sanojan taustaan ja humalatilasta johtuvaan tilannetajuttomuuteen tuntuu halventavalta ja ahdistavalta.
 
näin päin
Mikä nainen minä sitten olen? Olen työpaikalla alentunut häirintään. Neljä vuotta sitten menin vaan erään työpaikan miehen luo ja sainoin, että sulla on hyvä kroppa, haluaisin kosketella sitä. Se koskettelu ajautui siihen, että nyt ollaan oltu naimisissa 2,5 vuotta ja nykyisin eri työpaikoissa.
 
vierailija
Mikä nainen minä sitten olen? Olen työpaikalla alentunut häirintään. Neljä vuotta sitten menin vaan erään työpaikan miehen luo ja sainoin, että sulla on hyvä kroppa, haluaisin kosketella sitä. Se koskettelu ajautui siihen, että nyt ollaan oltu naimisissa 2,5 vuotta ja nykyisin eri työpaikoissa.
Hyvännäköiset ja mielenkiintoiset ja omaan makuun olevat tyypit saavat aina häiritä seksuaalisesti miehiä ja naisia. Koko tämä saatanan idioottimainen sirkus lähtee siitä, että tämän päivän uusfeminismille tyypillisesti nainen haluaa huomiota enemmän kuin koskaan mutta haluaa itse päättää huomion laadun ja sen antajat. Nämä tällaiset somehuomiota kalastelevat trendikampanjat vievät huomion pois todellisesta ongelmasta ja todellisista uhreista. Sukupuolinen häirintä ON ongelma. Mutta jos joku sinun makuusi kelpaamaton mies on kehunut kännipäissään persettäsi, se ei tee sinusta uhria joka ansaitsee saman huomion kuin todelliset seksuaalisen häirinnän ja ahdistelun uhrit. Se tekee sinusta ainoastaan halpamaisen huomiohakuisen uhriutujan, jos suu vaahdossa häshtäggäilet jossain saatanan somessa huomiota odotellen.
 
Huono tyttö
Pistää kyllä hieman naurattamaan tämä vouhotus häirinnästä. Lööpit kirkuu siitä. Some kiehuu ja radio- ja tv-uutisiinkin on jo pitänyt sen päästä. En ymmärrä mikä meihin naisiin on mennyt, jos ei pientä huomionosoitusta voida vastaanottaa. Ei ne kaikki mitään törkeyksiä ole. Jos mautonta ja päällekäyvää tulee, on siihen keinot (vaikka nyrkki) millä pystyy nolaamaan se ahdistelija. Nolaaminen on se joka tepsii. Oli pomo tai alainen.
 
vierailija
Joukko maahanmuuttajia (5kpl) ahdisteli minua seksuaalisesti, olivat irakilaisia ja afgaaneja.
Ajoivat minut porukalla kauppakeskuskuksen ulkopuolella nurkkaan ja repivät vaatteeni jonka jälkeen kourivat jokapuolelta sekä haukkuivat huoraksi. Tätä nöyryytystä kesti ainakin 15 minuuttia ja lopuksi he vielä sylkivät päälleni.
Olen onnellinen kun eivät raiskanneet tai tappaneet.
#metoo
 
vierailija
Metoo.
Olin Helsingissä alkuillasta yksin bussipysäkillä odottamassa bussia kun samalla pysäkilli tuli porukka somalita... taisi yli 10 olla porukassa.
Porukkas tuli rinkiin ympärilleni ja kaikki ottivat peniksensä esiin ja heiluttelivat niitä ja solvasivat minua samalla. Lopuksi jotkut alkoivat vielä virtsaamaan minua kohti.
Tämän jälkeen tuli bussi johon menin ja tämä sama porukka tuli myös bussiin ja huuteli minulle koko bussimatkan erilaisia solvauksia. Pelkäsin että he raiskaavat minut jos jään bussista pois siinä missä oli tarkoitukseni. En voinut jäädä haluamallani pysäkillä vaan menin keskustaan asti jotta sain ihmisistä turvaa.
Tunsin oloni todella nöyryytetyksi, olin vain 13 vuotias.
 

Yhteistyössä