Mie en nuku ennää ikinä. En. Ehen. *kauhuvarotus*

Päivätirsat tuossa vetasin migreeniin ensiavuksi. Uni oli mitä kamalin. Ihan hirveä. Mie olin hautausmaalla ja kaivoin äitin hautaa, vihdoinki tuli arkku vastaan. Vasaralla paukutin sitä kantta ja sain sen auki, sieltä nousi puolimädäntyny äitin ruumis ja tarttu minua kurkusta kiinni ja ravisteli, huusi "kelvoton tytär" uuestaan ja uuestaan ja joku tyyppi huikkas sieltä haudan reunalta että jätä se mätänemään sinne ja tule ite pois, siis äitille huusi että jättää minut sinne ja sehän jätti, nakkovat multaa päälle vaikka yritin kiivetä ylös. Siinä ko katoin äitiä viimisen kerran se oli 'normaali ihminen', ei ennää ruumis ja mutisi että olen ansainnu kuolla sinne koska tapoin sen.

Ja ko halusin herätä mut en pystyny! Sitte ko vihdoinki sain itteni hereille juoksin tuhatta ja sataa miehen tykö autotalliin ja itkin ties kuinka kauan sen sylissä.

Enkä tasan nuku ennää ikinä, en vaikka mikä ois! |O
 
Ei ole kuuma ees, hyvin on viilennetty koko tönö.
Ja joo, äiti on kuollu oikeasti. Mie mietin ko se aina mulle paasasi että hän vielä kuolee murheisiin mitä mie sille aiheutan... Varmaan jostaki alitajunnasta nyt sitte tunki esille... :$

Painajaiset ei itessään ole mulle mittään uutta, mut johonki vois kyllä jo rajan vettää...
 
vii
Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:
No se nyt oli onneks vaan yks uni; vaikkakin inhottava sellainen.Unia tulee ja menee; ei niitä pidä sen vakavammin ottaa.
miten voi näin sanoa? olkoonkin vain uni, oletko ikinä nähnyt painajaisia? ne kyllä vaikuttaa ihmiseen ja varsinkin tuollaiset kuten ap:lla, poismenneen muistokin muuttuu. ainakin omalla kohdalla näin on käynyt.
 
nyt harmaana
Itse näin sellaista unta, että saimme kolmannen lapsen.
Aamulla heräsin ihan normaalisti ja lähdin jotain ulos touhuilemaan. Kunnes yhtäkkiä muistin vauvan ja sen, ettei se edes herännyt yöllä kertaakaan syömään ja nukkuu vielä. juoksin sisään ja mies tuli kyynelehtien vastaan ja sanoi, että meidän vauva on kuollut yön aikana. :(
Olen jokin aika sitten kokenut keskenmenon, enkä uskalla enää yrittää raskautta, kun olen ihan varma, että jos elävän vauvan saamme niin se viedään multa pois.
 
nyt harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja nyt harmaana:
Itse näin sellaista unta, että saimme kolmannen lapsen.
Aamulla heräsin ihan normaalisti ja lähdin jotain ulos touhuilemaan. Kunnes yhtäkkiä muistin vauvan ja sen, ettei se edes herännyt yöllä kertaakaan syömään ja nukkuu vielä. juoksin sisään ja mies tuli kyynelehtien vastaan ja sanoi, että meidän vauva on kuollut yön aikana. :(
Olen jokin aika sitten kokenut keskenmenon, enkä uskalla enää yrittää raskautta, kun olen ihan varma, että jos elävän vauvan saamme niin se viedään multa pois.
Ulos antini saisi olla hieman parempi.
Siis näin unessa, että heräsin aamulla jne...
 
minä
Kyllä vaan kuolleetkin välillä puhuvat!
Hautasimme setäni toukokuussa ja n. kuukausi sitten näin unta sedästäni ja puhuimmekin vielä.
Myös mummani aikoinaan oli unessa puhunut kuolelleen miehelleen ja mies hänelle.
 
Mulla parempi juttu. Tämä tapahtui hereillä. Olin nuorena (noin 20 v) Lyonissa, ja joku jästipää laittoi salaa mun juomaan (limuun) jotain (luultavasti lsd:tä tai vastaavaa, lääkärin arvion mukaan).

Juttelin kaikessa rauhassa kun yhtäkkiä keskustelukumppanini (silloinen poikaystäväni) pää lähti irti. Siinä leijaili pois hänen vartalostaan ja muuttui mun isän pääksi ja alkoi puhua suomea. Haukkui mua myös, siis veti kaikki totuudet suusta, mitä kukaan muu kuin mä en tiedä. Puhuin sille päälle takaisin suomea ja yritin kieltää niitä asioita. Turhaan. Pää vaan solvasi mua. Rupesin itkemään.

Lähdin juoksemaan vessaan piiloon. Pää seurasi. Tuli myös lukitun oven läpi ja heijasti valoa. Mä itkin siellä vessassa hysteerisena, poikaystävä tuli perässä, hakkasi ovea. Kun en avannut, niin se aukaistiin väkisin ja lähdettiin lääkäriin.

Lääkärissä todettiin, että veressä oli aineita, mitä en ollut ottanut. jee.

Ei oo tullut flashbackeja, vaikka lääkäri sanoi, että se on mahdollista.
 
:eek: hui, kamalia juttuja.


hyytikyppynen: mie muistelen että sie olet aiemminki nähny aivan järkyttäviä painajaisia. onko lääkärit niistä sanoneet mittään? uskon ettet halua nukahtaa uuelleen :hug:
 

Yhteistyössä