Mie en nuku ennää ikinä. En. Ehen. *kauhuvarotus*

Alkuperäinen kirjoittaja Sallukkainen:
Mulla parempi juttu. Tämä tapahtui hereillä. Olin nuorena (noin 20 v) Lyonissa, ja joku jästipää laittoi salaa mun juomaan (limuun) jotain (luultavasti lsd:tä tai vastaavaa, lääkärin arvion mukaan).

Juttelin kaikessa rauhassa kun yhtäkkiä keskustelukumppanini (silloinen poikaystäväni) pää lähti irti. Siinä leijaili pois hänen vartalostaan ja muuttui mun isän pääksi ja alkoi puhua suomea. Haukkui mua myös, siis veti kaikki totuudet suusta, mitä kukaan muu kuin mä en tiedä. Puhuin sille päälle takaisin suomea ja yritin kieltää niitä asioita. Turhaan. Pää vaan solvasi mua. Rupesin itkemään.

Lähdin juoksemaan vessaan piiloon. Pää seurasi. Tuli myös lukitun oven läpi ja heijasti valoa. Mä itkin siellä vessassa hysteerisena, poikaystävä tuli perässä, hakkasi ovea. Kun en avannut, niin se aukaistiin vkisin ja lähdettiin lääkäriin.

Lääkärissä todettiin, että veressä oli aineita, mitä en ollut ottanut. jee.

Ei oo tullut flashbackeja, vaikka lääkäri sanoi, että se on mahdollista.
Kamalaa tuokin, hyi :eek: :x
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiedän mitä onni on:
Alkuperäinen kirjoittaja Sallukkainen:
Mulla parempi juttu. Tämä tapahtui hereillä. Olin nuorena (noin 20 v) Lyonissa, ja joku jästipää laittoi salaa mun juomaan (limuun) jotain (luultavasti lsd:tä tai vastaavaa, lääkärin arvion mukaan).

Juttelin kaikessa rauhassa kun yhtäkkiä keskustelukumppanini (silloinen poikaystäväni) pää lähti irti. Siinä leijaili pois hänen vartalostaan ja muuttui mun isän pääksi ja alkoi puhua suomea. Haukkui mua myös, siis veti kaikki totuudet suusta, mitä kukaan muu kuin mä en tiedä. Puhuin sille päälle takaisin suomea ja yritin kieltää niitä asioita. Turhaan. Pää vaan solvasi mua. Rupesin itkemään.

Lähdin juoksemaan vessaan piiloon. Pää seurasi. Tuli myös lukitun oven läpi ja heijasti valoa. Mä itkin siellä vessassa hysteerisena, poikaystävä tuli perässä, hakkasi ovea. Kun en avannut, niin se aukaistiin vkisin ja lähdettiin lääkäriin.

Lääkärissä todettiin, että veressä oli aineita, mitä en ollut ottanut. jee.

Ei oo tullut flashbackeja, vaikka lääkäri sanoi, että se on mahdollista.
Kamalaa tuokin, hyi :eek: :x
Joo, en tiedä mikä into siinä oli tehdä toi. Onneksi olin seurassa, joka kumminkin tunsi mut. Ei oo kauheasti tehnyt mieli muutenkaan mitään huumekokeiluja harrastaa, niin tuon jälkeen vielä vähemmän
:$
 
No hui, tämä on vieläki täällä etusivuilla... :|

Kyllä mie olen äitin kans unissani puhunu monet kerrat sen kuoleman jälkeen. Sillon ko olin ite huonona sairaalassa, sano mulle jopa ettei ole minun aika vielä, unessa istuttiin saunan terassilla ja juteltiin niitä näitä.

Painajaiset on mulle tuttuja, terapiassa niitä on paljon jauhettu läpi. Yleensä ne on jotaki fläsäreitä menneestä, eli ei unta ollenkaan vaan muistoja jotka olen painanu pois mielestä. Mut sitte tämmöset on taas asia erikseen, jotenki mulla terapeutti joskus sen sano että kokoan negatiiviset asiat mieleen ja unissa ne tullee sitte ryöppynä päälle. En tiiä....
 
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Ihan totta, migreenipainajaiset ovat oma lajinsa. Pyydä jotain turruttavaa migreenikohtauksiin.
Voipi olla joo. Mulla on jo muutenki niin tehokkaan lääkkeet päänsärkyihin ja ne kyllä vie migreeninki mennessään ja rauhottaa nukkumaanki jopa, joten enempiä en mössöjä ennää taho :D Nukkuminen pelottaa kyllä mut voi se olla ja toivon että on, niin että ko ukon kainaloon illalla menen niin uni tullee. RAUHALLINEN UNI.
 
.....
mä nään usein unta isästä joka ajaa takaa leijailee katossa ja on tosi ilkeä yrittää ampua mua..juoksen kauhusta itkien pakoon jotenkin aina hissi ja rappukäytävä liittyy tähän uneen,herään aina itkien.
isä on siis kuollut jo aikoja sitten
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
:( Pakko sun nukkua on.
No on mut tapahtukkoon seki vahingossa sitte! Niinku jo sanoin niin mulle on nukkuminen aina ollu vaikeaa, niin nyt tämmöstä joka tuntu niin oikealta, pakokauhu ja itku ja paniikkin, ei helvetti... Ihan heti ei tee mieli silmiä pistää kiinni.
 
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Muuten hyvä mutta kuolleet eivät koskaan puhu unissa
Jaah, mitenkäs sitte selitettään kuolleet jotka puhuu unissa?
Ja miten on tultu päätelmään että eivät puhu/yleensä...joku laaja tutkimus?
Se joku tutkimuksen tekijä lienee käyny tuonpuoleisessa kysymässä, siellä on aatun-raato ynnä miljoona muuta ruumista kertonu ettei ne ossaa puhua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Muuten hyvä mutta kuolleet eivät koskaan puhu unissa
Jaah, mitenkäs sitte selitettään kuolleet jotka puhuu unissa?
Ja miten on tultu päätelmään että eivät puhu/yleensä...joku laaja tutkimus?
Se joku tutkimuksen tekijä lienee käyny tuonpuoleisessa kysymässä, siellä on aatun-raato ynnä miljoona muuta ruumista kertonu ettei ne ossaa puhua.
Voip olla joo.
 
Mullakin kerran ollu samantapanen kokemus. Unessa kaivelin jonkun kuolleen miehen sisälmyksiä ja sitten se heräsikin henkiin... Olin ihan paniikissa kun heräsin! Onneks ei vaikuttanu enää seuraavaan yöhön vaan sain hyvin nukuttua sen jälkeen.
 

Yhteistyössä