Miehellä unohtui FB auki ja... Mitä mun pitäisi ajatella?

  • Viestiketjun aloittaja "Tinja"
  • Ensimmäinen viesti
"Tinja"
Miehelle tuli kiire lähteä viemään poikaa jalkapallopeliin ja jätti siis koneensa auki, jossa FB:kin auki. Siinä oli myös auki viestiketju, jossa oli ihan selvästi poistettu paljon viestejä. (Ok ok..luin sen salaa..). Siis suurin osa viesteistä oli poistettu. Huomasin sen siitä, että mies ja vastapuoli oli esim. selvästi vastannut johonkin asiaan, mutta kysymys/asia poistettu jne..
Keskustelu oli pääosin sellaista small talkia, mutta siellä oli muutama kohta, jotka TODELLA vaivaavat minua.. Mies oli siis jutellut jonkun naisen kanssa.
muutamassa kohtaa kohtaa nainen mm. sanoo

"Jep, mutta sullahan onkin hyvä tyylitaju ;) "
"Yritäs nyt päästä sitten sinne vauhtiajoihin katsoon cheekiä ;)" Mun mies ei TODELLAKAAN tykkää cheekistä?"

Yhdessä kohtaa mies on vastannut naiselle

"Senkin kaunotar :p"


Katsoin tuon naisen profiilia ja hän on syntynyt 1987 ja asuu 70-80km päässä meistä...

Mun mies on siis syntynyt -73...
 
"vieras"
Minkä ikäinen itse olet? Miten olet osoittanut miehelle, että hän on sinulle haluttava kumppani? Oletko laiminlyönyt miestäsi esimerkiksi lasten- tai kodinhoitoon liittyvien velvollisuuksiesi takia?
 
"vieras"
Sanoisin miehelle, kun tulee kotiin, että "unohdit sitten fb:een auki". Odottaisin miehen ilmettä, jos olisi neutraali, ei mies ole mitään tehnyt, jos pelästyy/suuttuu tai muuta, tietää mies tehneensä väärin. Sen jälkeen kysyisin, että "joku nainen oli pistänyt viestiä, mistä tunnet". Eri asia, jos olisit mennyt miehen facebookiin ja kytännyt kaiken läpi. Siitä mies saisi suuttua, mutta jos nyt jouduit pakosti tuon näkemään. Jos mies sanoo, että joku työkaveri, kysy "flirttailetko työkavereillesi useinkin".

Miehellä voi olal keski-iän kriisi ja saa jotain tyydytystä siitä, että nuori nainen juttelee hänelle.
 
  • Tykkää
Reactions: 4nn4
"Tinja"
Olen 36v. Mielestäni meidän parisuhde voi hyvin. Meillä on seksielämämme, parisuhteemme yms. Emme ole vain isä ja äiti. Kehun mielestäni miestä kyllä usein.

Mutta tottakai mun on oltava myös äiti, koska mulla on lapsia. Näytti FB:n perusteella tuolla toisellakin naisella kyllä yksi lapsi olevan.
 
"vieras"
[QUOTE="viirus";28724147]Mun ei tarvis ajatella yhtää mitää, pihalle heittäisin sen kummemmin kyselemättä. Ja AIVAN varmasti näin.[/QUOTE]Taas näitä nettiuhoajia.

Et todellakaan heittäisi ellet ole mielisairas.
 
Blue
[QUOTE="Tinja";28724116]Miehelle tuli kiire lähteä viemään poikaa jalkapallopeliin ja jätti siis koneensa auki, jossa FB:kin auki. Siinä oli myös auki viestiketju, jossa oli ihan selvästi poistettu paljon viestejä. (Ok ok..luin sen salaa..). Siis suurin osa viesteistä oli poistettu. Huomasin sen siitä, että mies ja vastapuoli oli esim. selvästi vastannut johonkin asiaan, mutta kysymys/asia poistettu jne..
Keskustelu oli pääosin sellaista small talkia, mutta siellä oli muutama kohta, jotka TODELLA vaivaavat minua.. Mies oli siis jutellut jonkun naisen kanssa.
muutamassa kohtaa kohtaa nainen mm. sanoo

"Jep, mutta sullahan onkin hyvä tyylitaju ;) "
"Yritäs nyt päästä sitten sinne vauhtiajoihin katsoon cheekiä ;)" Mun mies ei TODELLAKAAN tykkää cheekistä?"

Yhdessä kohtaa mies on vastannut naiselle

"Senkin kaunotar :p"


Katsoin tuon naisen profiilia ja hän on syntynyt 1987 ja asuu 70-80km päässä meistä...

Mun mies on siis syntynyt -73...[/QUOTE]

Mä juttelen facessa muutaman miehen kanssa juuri noin. Mitä siitä nyt pitäisi päätellä?
 
"Tinja"
Tuo nainen siis on -87 ja mieheni -73. Eivät voi olla yhteisiä tuttuja vuosien takaa, koska mieheni on ollut rippikouluiässä, kun toinen on syntynyt. No toki sitä nyt ihmiset eri ikäisiä tuntee.
Tuolla naisella luki siinä kohdassa "korkeakoulu plaaplaaplaa" ja on ihan eri alalla, kun mun mies. Mulla ja tuolla naisella ei ole ketään yhteisiä tuttuja.

Ja mun mies kuuntelee rockia ja iskelmää ja sanonut inhoavansa räppiä ja nyt on yhtäkkiä menossa VAUHTIAJOIHIN katsomaan CHEEKIÄ?!?

Vaikutti myös sellaiselta hienohelmalta se nainen. Tykkäsi kohteista Michael Kors, Louis Vuitton, Minna Parikka, i <3 travelling jne..

No on mun mieskin hyvässä asemassa ja tykkää, että naiset pukeutuu hyvin, on itsekin kauluspaitatyyppiä, mutta ei silti ole koskaan antanut ymmärtää, että joku "Michael Kors typy" olisi hänen tyyppiään..
 
Blue
[QUOTE="vieras";28724170]No musta sulla on sitten aika flirttaileva keskustelutyyli, mutta no se on joidenkin tapa. Vastapuoli voi joskus helposti vaan luulla tuollaisesta jotain, jos käytät paljon ;) hymiöitä ja kehut. Ei tuosta mitään muuta haittaa toki ole.[/QUOTE]

Juuri näin, ja todellakaan mistään muusta ei ole kyse. Ja voin taata ettei vastapuolet luule yhtään mitään, kuin ei miehenikään. Ja hän pääsee koska tahansa faceeni jos haluaa eikä hänen tarvitse odottaa sitä että joskus unohtaisin sen auki.
 
"hmmmmmm"
Onko miehesi käyttäytynyt viimeaikoina oudosti? Onko hänellä ollut outoja menoja? Räplääkö kännykkäänsä normaalia enemmän? Missä olisi voinut tavata naisen?
 
"vieras"
Tää misu vonkaa miestäsi cheekin keikalle, ja mies antanut ymmärtää olevansa ehkä menossa. Onko mies ilmoitellut olevansa reissussa vauhtiajojen aikaan?

Tiedä häntä mitä kamaa niissä poistetuissa viesteissä on ollut...
 
"Tinja"
Mielestäni mieheni on käyttäytynyt ihan normaalisti. Hänen koneensa on on aina auki, eikä salaile mitään, ei näytä poistelevan sivuhistoriaa tms. Facebook ei ole tosin ikinä ollut aikaisemminkaan luettavissa. Ei ole sen enempää menoja/selityksiä tms ollut, kuin ikinä aikaisemminkaan...

Kyllähän mies joskus käy "poikien kanssa parilla" tai oli firman kesäjuhlat lähikaupungissa tms... Eli tottakai on voinut siellä tavata.
 
"vieras"
[QUOTE="Tinja";28724162]Vaikutti myös sellaiselta hienohelmalta se nainen. Tykkäsi kohteista Michael Kors, Louis Vuitton, Minna Parikka, i <3 travelling jne..[/QUOTE]En millään näe hienosteluna sitä, että saa mielihyvää matkailusta sekä tyylikkäistä ja kohtuuhintaisista laukuista, vaatteista ja kengistä. Kyllä kaikkien mainitsemiesi merkkien tuotteet ovat ihan keskituloisen saavutettavissa. Korsin leningin esimerkiksi saa 120 eurolla, ja siinä on hnta-laatusuhde enemmän kuin kohdallaan.
 
"Tinja"
Oli tietenkin pakko stalkata koko viestiketju läpi. Tein väärin, mutta vaivasi niin kovasti. Eli mitään sellaista viestiä ei varsinaisesti ole, mistä nyt jäisi ns. rysän päältä kiinni. Moni viesti näyttää olevan poistettu. Pääasiassa keskustelu on melko viatonta koskien matkustelua, autoja, rakentamista, säätä, uimista, juhannusta tms....
Yllä olevien jo mainitsemieni viestien lisäksi häiritsee yksi asia. Nainen on valmistunut koulusta nyt loppukevään aikana viestien perusteella ja mieheni onnittelee häntä kovasti. Sitten tuntuu olevan taas poistettuja viestejä paljon ja seassa yksi viesti naiselta (liittyen valmistumiskeskusteluihin"
"KIITOS vielä oikeasti tosi paljon. Ei sun olisi tarvinnut :) Tämä on ihana :) "

Minusta siis viittaa ihan siihen, että mies olisi ostanut jonkun lahjan valmistumien johdosta, josta nainen kiittelee?
 
"Tinja"
Nuorempi menee kouluun ja vanhempi on jo koulussa.

Mieheni on ollut vauhtiajoissa joka vuosi. Olen joskus ollut mukana. Se on hänen ja kaveriporukkansa sellainen "the juttu". Ei ole puhunut meneekö tänä vuonna, mutta oletan, että on menossa.
Pitäisikö mun pamauttaa miehelle kun tulee kotiin : "mun äiti tulee hoitamaan lapsia, kun on vauhtiajot. Mä haluan tulla mukaan" Ja katsoa mitä sanoo?
 

Yhteistyössä