Miehen autonvaihtosuunnitelmat tuhoavat perheemme

Viestiketju alueella 'Mitäs nyt? Aihe vapaa' , aloittaja vierailija, 15.07.2019.

1. vierailija

vierailija Vieras

Mies suunnittelee vaihtavansa ainoan automme, koska nykyinen on jo melko paljon ajettu ja siinä on alkanut olla vikoja. Tänään minulle selvisi, että hän harkitsee vakavasti Daciaa tai Skodaa! Olen aivan raivoissani, tiedän kyllä että meillä on tällä hetkellä taloudellisesti todella tiukkaa, mutten kestä ajatusta että KAIKKI ihmiset tietäisivät meillä menevän huonosti, enkä todellakaan halua että lapsiamme aletaan kiusaamaan koulussa siksi, että isi ajaa köyhälistön itäautolla.

Sukulaistenkin suhteen olen ainakin yrittänyt pitää yllä edes jonkinlaista julkisuuskuvaa, että pärjäämme kohtuullisesti elämässä, en kestäisi sitä häpeän määrää jos joutuisimme saapumaan seuraaviin suvun juhliin uskomattoman nololla itäautolla. Pelkkä ajatuskin hävettää ja itkettää. Olen jo itkenyt ja huutanut tämän takia, ja harkitsen vakavasti jo eroakin. Jos pihaan tulee mikä tahansa Skoda tai Dacia, niin minä lähden. Olenko kohtuuton? En ole materialisti, mutten todellakaan kehtaisi nousta yleisellä paikalla moisista kotteroista koska tiedän, että niillä ajaville nauretaan. En ymmärrä miksi mies aikoo tehdä tämän perheellemme.

2. KalaMies

KalaMies Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    01.04.2018
    Saadut tykkäykset:
    875
    Skoda lausutaan pääkaupunkiseudulla skeidaksi.

3. vierailija

vierailija Vieras

0/5

4. vierailija

vierailija Vieras

Skoda on ihan asiallinen autoa, Dacia taas ei.

5. vierailija

vierailija Vieras

6. vierailija

vierailija Vieras

Minun nuoruudessani kukaan ei kehdannut sanoa jos perheessä oli Lada.

7. vierailija

vierailija Vieras

Minun nuoruudessani kukaan ei kehdannut sanoa jos perheessä oli Lada.

8. vierailija

vierailija Vieras

Kulkisin itse mieluummin bussilla kuin Skodalla, Dacialla, Kialla tai mitänäitänyt muita itäautoja on.

9. vierailija

vierailija Vieras

Vanhat Ladat olivat oikein hyviä ja kestäviä autoja aikoinaan. Lämpimiä sisältä ja kammella sai tarvittaessa veivattua pois ojasta yksinkin.

10. Echo

Echo Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    01.09.2008
    Saadut tykkäykset:
    2 774
  11. vierailija

vierailija Vieras

Skoda on nykyään lähes länsiauto. Ainoastaan kasataan Tsekeissä. Hinta-/laatusuhteeltaan erinomainen, vaikkei mikään varsinainen halpa-auto enää olekaan.

12. vierailija

vierailija Vieras

Proletariaatin ja paatuneiden kommunistien kulkupelejä ne on. Onhan siinä toki varmasti nostalgista kylmän sodan aikaista neukkufiilistä kolistella menemään moisella kotterolla, karvahattu päässä ja luja aatteen palo sydämessä.

13. vierailija

vierailija Vieras

Skoda ja Kia on ihan hyviä, mutta ei ne mitään halpoja ole. 3v vanhan Toyotan saat halvemmalla!

14. vierailija

vierailija Vieras

Pee niinkuin päättömän surkea yritys :whistle:

Mitäs muuta kuin lähdet pee, sadistinen kiusaaja kun olet :cautious:

”. Jos pihaan tulee mikä tahansa Skoda tai Dacia, niin minä lähden.”

15. päätön.

päätön. Vieras

16. vierailija

vierailija Vieras

Joskus on vain todettava, että tämä suhde oli nyt tässä. Joitakin asioita ei vain voi hyväksyä. Tsemppiä ap!

17. vierailija

vierailija Vieras

Jos ostaa Skodan, piirrä siihen Audin renkaat. Jos taas Dacian niin käy pöllii jostain vaikka Dodgen pässi keulaan

18. vierailija

vierailija Vieras

Ööh, tiesit kai että Dodge on Amerikan Dacia.

19. vierailija

vierailija Vieras

Mutta Suomessa ihan haluttu merkki. Sama kuin Mustang ei nauti siellä arvostusta kuten meillä

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri