Miehen haluttomuus raskausaikana

Mitä miehen päässä liikkuu kun vaimo on raskaana?

Ennen meillä oli tosi vilkas seksielämä, mutta tultuani raskaaksi seksi on loppunut lähes täysin. Lapsi on miehelle erittäin toivottu.

Mies sanoo että häntä jotenkin häiritsee se, että lapsi on siinä niin lähellä.

Entä jos tilanne ei palaudu lapsen synnyttyä?

Kertokaa miehet ja naisetkin kokemuksia. Olen jutellut miehen kanssa ja hän ei osaa muuta sanoa kuin että on niin herkkä että lapsen läheisyys häiritsee.

Läheisyyttä ja hellyyttä meillä on muuten runsaasti.
 
Meillä seksi väheni sen jälkeen kun mies näki sikiön liikkuvan ultrassa kun ultrahommeli laitettiin emättimeen. Se vissiin ajattelee että se häiriintyy siellä sitten ihan hirveästi jos se kovasti sinne "tökkii"...
 
Ei siellä liiku ainakaan mitään järkevää! Meillä ei seksiä oo ollu 3kk ja syykin selvisi. Mies lähettelee spostia entisen muijansa kanssa. Kaikkea mahdollista ei tosiaan ollu mitään kivaa luottevaa, muisteli heidän yhteistä aikaa yms.. No äijä vaan selittää et typeriä mielikuvia, mut ei mun oloa helpota yhtään. Ja niin ollaan yhdes oltu kumminki 10v ja 3 lapsi tulossa. Itelle vaan tuli niin paska olo, enkä pysty minkäänlaiseen kanssa käymiseen toisen kans. Se kumminki aattelee sitä toista. la täällä siis on 15.5. Toivottavasti teil muil sentään on asiat pikkasen paremmin.
 
Meillä ja seksi loppu raskauden aikana siihen että vauva kasvoi sisällä ja mies pelkäsi kulilla tökäävänsä vauvaa :LOL: Tyydytti se mua sitten muuten :) kyllä seksi meillä sitten palautui kun oli synytyksestä hiukan kulunut :) ja mun mies vain viikonloput kotona.
 
Eipä mun äijä halunnu koskee meikäläiseen pitkällä tikullakaan raskausaikana. Ja eipä paljoa koskenu sen jälkeenkään. Lapsi täyttää kohta 3v. ja edelleen ollaan megapuutteessa. Mun naisena olo miehelleni näköjään loppu siihen kun musta tuli äiti. Varaudu siis kaikkeen!
 
heippa olen kokenut aivain samoin minusta olisi hyvä jos seksi pelaisi vauvan synytyäki tottkai vauva tarvii äitiä ja isää molempia mutta äitiä ennemän .jotkut miehet on vain sellisia että naisen kroppa muutuu kun on raskaana mutta se on selvä asijaki keho muutuu eikä jotkut äijät tajua sitäkun lapsi nukuu niin sitten vi harstaa seksia.:)
 
joo mulla oli sama tilanne siloin kun odtin lasta ni meiheni halusi panna muo mutta sikö voi hiryytyä se on ihan totta ei siloin voi rakstella kun odotaa miehen pitäisi tajuta se en taju mitä miesten päässä liikuu kun nain odotaa olisivat onelisia että meidän naisten sillä kasvaa lapsi:)
 
heippa mulla käynyt samalla tavalla kun mahani alko kasvaa ja tiesin että mun sillä kasvaa lapsi mieheni alkoi haukkua muo kun olen liijan lihva en kelvannut hänelle hän jätti minut heti kun vauva synty ja nyt stelaan lapsen kaa kahestaa ja uuden mieheni kanssa se oli tosi kun sais kavereit itele helpottas kumastti olo tilaa itken myös joka ehtoo kun on vaikeeta elämää:ashamed:
 
on tosi kurjaa kun rakastaa jotakuta ihmistä ihn tosisaa niin alkaa odotaa lasta ni oma mies alkaa haukuu kun naisen keho muutuu ajatelis jumaulata siinä vaihees mihin kyrpänsä työtää eikä aina haukkumas se kesin tarii pelata ei pari suhde muuten toimi onko joku kanssani samaa mieltä
 

Yhteistyössä