miehen henki haisee

  • Viestiketjun aloittaja susikoira
  • Ensimmäinen viesti
susikoira
Miten minä voisin vihjaista miehelleni, että hänen henkensä haisee aivan kamalalle. Ei tee mieli pussailla, äklöttää kun hän suutelee, yök! Lapsemme ovat hänelle siitä sanoneet, mutta pitää sitä vain lasten höpinänä. en kehtaa loukata häntä, koska hänet tuntien, hän loukkaantuu asiasta vaikka yrittäisin olla hienotunteinen. Vaikka hän pesisi hampaansakin, suusta tulee se paha haju. Hän ei polta eikä juo!
 
Yhdyn Feeniksin ideaan. Osta tosiaan sitä uutta suuvettä, SB12?, ja käytä itse ja kehu kuinka ihanan raikas suu tulee. Ohi mennen vain sit sanot miehelles et kokeile säkin, tää on tosi hyvä. En usko et kieltäytyy. Sit kapsahdat miehes kaulaan ja pussailet hänet pyörryksiin. Kehaise siinä samalla kuin ihanan raikas hengitys hällä nyt onkaan!
 
Hienovaraisesti voisit ehkä jutella hammaslääkäriin menosta. Ensin yleisellä tasolla että millos olinkaan viimeksi, entäs sinä?

Tarkastus tasaisin välein olis paikallaan, koska yleisimmin pahanhajuinen hengitys johtuu suun tulehduksesta (hampaan juuret, ikenet jne)

Eli hoitoa vaativa ongelma, ei pelkästään pahanhajuisen hengityksen vuoksi.
:)
 
Hammasharja
Osta miehellesi synttärilahjaksi upouusi todella hieno sähköhammasharja, se voi auttaa alkuun. Ite huomasin peseväni hampaat todella hyvin kun aloitin sähköhammasharjan käyttämisen. Ja on raikkaampi olokin.
 
Minä sanoin suoraan ja ihan oikeasti hammaslangan käyttö auttaa. Hammanlääkärikin oli suositellut, koska ikenet olivat tulehtuneet. Ei ole ollut ongalmia lankauksen aloittamisen jälkeen (paitsi silloin kun hän on juonut kahvia, se ällöttää vieläkin).
 
miuz
Kyllä pitäisi parisuhteessa pystyä ihan suoraan sanomaan, jos ei nyt ihan vasta ole alkanut seurustelemaan. Jos tuosta loukkaantuu, niin loukkaantuu kyllä aiheetta, ja tuskin kovin pitkään on loukkaantunut. Eipä siihen siis maailma kaadu. Ei siis tietty mitenkään " hyi saa*ana et sä haiset pahalle" vaan ihan hienovaraisesti. :)
 
Ja se SB12 tehoaa oikeasti! Mun tytär käyttää sitä ja silloin kun käyttää ei hengitys haise.
Pakko sun on sanoa miehelles tosta. Ja ihan kauniisti sanot, niin eiköhän ymmärrä. Sano, että olis niin ihanaa suukotella, mutta kun jne.
 
totuutta
mies tuossa tokas mitä yks työkaveri oli sanonut toiselle. siis tää kenen henki haisi huusi kauheaan ääneen. `et hyi helvata et onks hänen suussaan käyny yöl kissa p.askalla ku haisee henki niin pahalta`.
 
PahaSilmä
Sano ihmeessä! suussa on bakteeritoimintaa, jos se haisee. Tarkoittanet sellaista kakan ja mädän hajua. Voi olla, että hampaat on puhtaat, mutta viisaudenhampaat möyrivät leukaluussa aiheuttaen jatkuvan tulehduksen.

Hammaslääkärille leukakuvauksiin.

Teet palveluksen sanoessasi hajusta. Se on merkki jostain. Jos et sano, eikä asiaa hoideta, voi seurauksena olla paha tulehdus, johon voi vaikka kuolla.<br><br>
 
Ei välttämättä hampaissa mitään vikaa. Miehellä sama vika ja h-lääkäri sanoi joidenkin kielen olevan sellainen "nukan" kerääjä ja se haisee.
SB12 auttoi hällä kans, aika kallistahan se aine on.
Ja mun miehen syömiset ja juomiset on niin huonoissa kantimissa, että luulen senkin osittain vaikuttavan; saattaa juoda ja syödä ekan kerran vasta YHDENTOISTA TUNNIN kuluttua heräämisestä. Eli saattaa siinä alkaa elimistö jo erittään yhtä sun toista...
 
Olen samaa mieltä edellisten kanssa. Ei noita asioita VIHJAILLA HIENOVARAISESTI, vaan sanotaan rehellisesti. Tottakai pahalle haiseva hengitys nolottaa. Mutta usko tai älä, vieläkin nolompaa on jos miehesi vaikkapa työpaikalla hönkäilee ällöttäviä henkäyksiä muita ihmisiä kohtaan. Paha hengitys haisee kauas!

Itse ostin miehelleni juuri tuota apteekin tuotetta(en muista edes nimeä!) kun sitä mainostettiin tv: ssä. Mieheni henki haisi parin metrin päähän aamuisin!!! Ja olen itsekin joskus käyttänyt jos on joku tärkeä tapaaminen tiedossa. :/
 
Pahanhajuiseen hengitykseen ei aina auta mikään. Minulla oli sama ongelma eksäni kanssa. Hänen hengityksensä haisi suoraan sanottuna viemäriltä.
Se alkoi häiritä minua todella paljon ja loppuvaiheessa huvitti kääntää pää pois, kun hän yritti suudella. Haju tuli varmaankin jostain suolistosta (refluksi, suoliston bakteerifloora?), sillä hänellä ei ollut koskaan ollut reikiä ja muutenkin huolehti hygieniastaan ym. todella hyvin. Purukumi ei auttanut vaikka aina sitä koitin hänelle suuhun lykätä ja mikä pahinta, hän ei edes itse tiennyt vaivasta. Enkä raskinut kertoa :D.
Tämän jälkeen olen päättänyt tarkasti nuuskia miehen hengityksen ennen suhteen etenemistä :D. Joku voi pitää minua pinnallisena, mutta asia häiritsi minua todella ja en aio antaa sen toistua. Olen muutenkin herkkä pahojen hajujen suhteen ja esim. seksiä harrastaessa haluan, että molemmat ovat käyneet suihkussa muutaman tunnin sisällä, mieluiten juuri äsken.
 

Yhteistyössä