Miehen lapsen meillä olemista vähennettiin koska lapsi jännittää minua, äitipuolta :(

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ollaan oltu pitkään yhdessä... Lapsi oli vuosia joka toinen viikko, sitten ripottain väheni päivät ja nyt laski päivät enää joka toiseen viikonloppuun koska lapsi sanoi että jännittää äitipuolta.

Minä olen ihan ihmeissäni että mikäs nyt... Olen kokenut tulevani hyvin lapsen kanssa toimeen, meillä tosi mukavia juttu tuokioita kaksin, olen huolehtinut hänen asioistaan niin kuin muidenkin, kohtelen ihan varovaisesti verrattuna muihin komentamisen suhteen...

Kyllä otti koville kuulla miten huonosti lapsi voi ja että minä olen sen aiheuttanut. Enkä todellakaan voisi kuvitella että haluaisin pahaa kenellekään. En tiedä yhtään miten päin olla tiedon kanssa... Nuo päivät käy niin vähiin ja tämä syy.... :(
 
vierailija
Hmmmph:confused:
Minkä ikäinen lapsi ja minkälaiseksi koet suhteesi lapsen äitiin?
Onko lapsen äidin tai itse lapsen elämässä ollut suuria muutoksia joista et ole ehkä tietoinen?

Sinänsä kurjaa, jos koet itse toimineesi hyväntahtoisesti ja suhteessanne ei ole suuria ongelmia ollut.
 
vierailija
Hmmmph:confused:
Minkä ikäinen lapsi ja minkälaiseksi koet suhteesi lapsen äitiin?
Onko lapsen äidin tai itse lapsen elämässä ollut suuria muutoksia joista et ole ehkä tietoinen?

Sinänsä kurjaa, jos koet itse toimineesi hyväntahtoisesti ja suhteessanne ei ole suuria ongelmia ollut.
Lapsi 13 ja minun ja äidin välit ihan ok, käsittääkseni. Ei koskaan mitään ongelmaa.
Ei tietoa suurista muutoksista.. Paitsi nyt tämä kun minun kanssa ei halua olla jos isä ei ole paikalla ja jännittää....
 
vierailija
Voisiko olla murrosikä, epävarmuus omasta olemassaolosta ja siitä, kuinka sinä suhtaudut hänessä tapahtuviin muutoksiin. Kaikki tunnemyrskyt ja kehon omituiset muutokset voivat aiheuttaa häpeän, vaivautuneen tunteen lapselle. Saattaa kokea sinut ulkopuoliseksi ja sen vuoksi häntä jännittää olla kahdestaan sinun kanssa.

Lapsi on jo sen ikäinen, että hänen kanssaan voisi jutella asiasta isän läsnäollessa, vaikka mukavan eväsretken tai muun kodin ulkopuolella tapahtuvan puuhastelun lomassa. Hänen mielipiteellä on väliä, mutta hänen pitää myös kuulla sinun ajatukset, halusi toimia oikein hänen parhaakseen ja kertoa kuinka tärkeä/rakas hän on perheessä.
 
vierailija
Minusta ihan normaalia ettei tytön tarvitse käydä teillä jos isä ei ole kotona. Oli minullakin tuon ikäisenä muutakin tekemistä...
Ei siinä mitään, mutta enemmän huolestuttaa tuo minun jännittäminen kun olen ollut ystävällinen ja luulin kaiken välillämme olleen ok... Että pitää täällä oloa vähentää sen takia. Kuulin että äiti oli halunnut ettei tule tuon takia enää ollenkaan kun täällä niin ahdistaa.. :( voiko kyse olla juurikin murrosiän alkamisen epävarmuudesta ja kokee uudenlaisia tunteita joita ei oikein itsekään ymmärrä? Tuntuu että jos lapsi kokee jännittävänsä minua, mikä ei ole kyllä minulle asti välittynyt, niin ei se varmaankaan korjaannu sillä että viedään vaan lapsi kauemmas minusta... :(
 
Ei siinä mitään, mutta enemmän huolestuttaa tuo minun jännittäminen kun olen ollut ystävällinen ja luulin kaiken välillämme olleen ok... Että pitää täällä oloa vähentää sen takia. Kuulin että äiti oli halunnut ettei tule tuon takia enää ollenkaan kun täällä niin ahdistaa.. :( voiko kyse olla juurikin murrosiän alkamisen epävarmuudesta ja kokee uudenlaisia tunteita joita ei oikein itsekään ymmärrä? Tuntuu että jos lapsi kokee jännittävänsä minua, mikä ei ole kyllä minulle asti välittynyt, niin ei se varmaankaan korjaannu sillä että viedään vaan lapsi kauemmas minusta... :(
Mikäs tuossa on ongelma?
Onko tapaamissopimusta jotenkin muutettu? Sekään ei ole mitenkään sitova vaan ainoastaan paperi.
Pystyykö lapsi kulkemaan itse vai pitääkö äitinsä tuoda tai isänsä noutaa?

13- vuotias on sen ikäinen, että viettää aikaansa siellä missä huvittaa jos pääsee itse liikkumaan.
Itse olin 13-vuotiaana söpön tytön, jota epätoivoisesti ja turhaan yritin valloittaa tyttöystäväkseni kodissa useammin kuin omassani, jossa kävin lähinnä syömässä ja nukkumassa.
Ei siinä mitään sopimuksia tarvittu.
En edes pelännyt tytön isää joka noin klo 21 yskäisi äänellä joka tarkoitti, että minun on iltasuukon toivossa aika lähteä kotiin.
 
vierailija
Muutenkin ihan luonnollista että tuossa iässä tapaamiset vähenee. Tässä nyt vain käytettiin sua tekosyynä.
Mutta se on eri asia suostutteko/suostuuko isä niiden tapaamisten vähentämiseen millään verukkeella.
 
vierailija
Muutenkin ihan luonnollista että tuossa iässä tapaamiset vähenee. Tässä nyt vain käytettiin sua tekosyynä.
Mutta se on eri asia suostutteko/suostuuko isä niiden tapaamisten vähentämiseen millään verukkeella.
Tuntuisi hurjalle ettei vanhemmat erottaisi jos tuo syy oli tekosyy... jos haluaa olla meillä vähemmän. Vanhemmat on siitä jutelleet että kaikki on sovittavissa ja jos tuntuu että haluaa asettua yhteen paikkaan enemmän niin se on ok.... Tottakai tätä parempi vaihtoehto olisi että tuo syy olisi keksitty... Kyllä asettumisen ymmärtää tuossa iässä. Nyt vaan haluaisin tietää mikä on totta ja mikä ei...
 
vierailija
Alat tarjoamaan sille rahaa joka kerta kun tulee. Aluksi voit antaa vaikka 500e viikosta, sit vähitellen nostaa summaa aina 800e saakka. Kohta huomaat, että hän suorastaan vonkuu teille ja ei jännitä enää.
 

Yhteistyössä