miehen ystävä ystävänä

  • Viestiketjun aloittaja kissaihminen
  • Ensimmäinen viesti
kissaihminen
Miehelläni ja minulla on yhteisiä ystäviä. Ihan luonnollista on, että myös hänen miespuoliset ystävät ovat jotkut ystäviäni.
Tosin ihmetyttää erään pariskuntatuttavani mies; kertoo kuinka on ihastunut minuun, haluaa kanssani enemmäin kuin ystävyyttä, ehdottaa jopa suoraan seksiä.

Olen järkyttynyt.En todellakaan vastaa hänen tunteisiinsa.Tosin en tiedä, että kannattaisiko minun kertoa ko. miehelleni ja hänen ystävänsä vaimolle? :\|
 
Hertsileijaa, mitä idiootteja onkaan olemassa :kieh:
Ainakin lopettaisin siihen pariskuntaan yhteydenpidon heti. Itse en ehkä kertoisi muille osapuolille, paitsi jos nainen olisi hyvä ystäväni, silloin kyllä taatusti kertoisin.
Miehen kanssa olisi hieman mietittävä riippuen taas siitä, on ehdottelija miehesi ystävä (jos olisi 'ystävä', niin kyllä valaisisin miehelleni mistä petturista on kyse..) joko kertoisin totuuden tai sitten valkoisia valheita siitä, miksi et halua heitä enää tavata.
Hmm, tulikohan nyt ihan selkeästi mitä ajan takaa..
Yököttäviä tuollaiset limanuljaskat! :headwall:
 
Mä kertoisin kyllä miehelleni. Eihän sinulla ole mitään salattavaa! Ikävää, jos asia tulee myöhemmin esille ja mies ihmettelee syytä, miksi et ole kertonut...


Ja en kyllä tapailisi pariskuntaa enää minäkään. :eek:
 

Yhteistyössä