mieheni puhelimessa vanhan hoidon numero..

  • Viestiketjun aloittaja "minä"
  • Ensimmäinen viesti
"minä"
Kaipaisin mielipiteitänne mieheni käytökseen.. Ennen seurustelumme alkua miehelläni oli pidemmän aikaa "suhde" erääseen hieman vanhempaan naimisissa olevaan useamman lapsen omaavaan naiseen.Tietääkseni "suhde" perustui pääasiassa satunnaisiin panoihin,tarkempia tietoja minulla ei tapahtumista ole. Joskus yhteisellä baarireissulla olemme ko. naiseen törmänneet jolloin on jatkanut lirkutusta miehelleni vaikka tietää seurustelustamme. Olen sanonut miehelleni että voisi käskeä tämän naisen painua vit** jos ei lirkuttelu lopu. Mieheni mielestä tämä on kuitenkin epäkohteliasta koska vanhoista tutuista kyse.Erään kerran mieheni ollessa yksin baarissa oli kuulemma tullut jälleen ehdottelemaan ja lirkuttamaan miehelleni jotain,mutta mieheni ei ollut lähtenyt tähän mukaan. (mieheni versio tapahtumista) Jälkeenpäin löysin mieheni puhelimesta viestin jossa oli hakenut naisen puhelinnumeron numerohakupalvelusta samaisena iltana. (kyllä, kävin läpi mieheni puhelinta luvatta,hyiminua..) Kysyin häneltä miksi oli numeroa hakenut ja vastaus oli ettei tiedä/muista. Tiedän että ko.naisen lirkuttelu imartelee mieheni egoa edelleen (vaikka mielestäni nainen on kyllä melkoinen haahka) mutta nyt tarvittais ulkopuolisen mielipiteitä tapahtumasta.. Ylireagointia numerohakuviestistä vai onko mieheni vaan yksinkertaisesti Sika?
 
Mulle ei kelpais selityksenä "ettei tiedä/muista"... mutta tuntematta sun miestä ollenkaan, en tosiaan voi sanoa mitä sun pitäis tehdä. Mä ehkä antaisin asian olla mutta jos useemmin rupeis tulee ilmi heidän yhteydenpidostaan niin sit asia vois vaatia jonkinlaisia toimenpiteitä.
 
epälojaali mies
Olen myös sitä mieltä, että valehtelee. Aivan satavarmasti muistaisi, miksi olisi hakenut jonkun vanhan hoidon numeroa "sattumalta" juuri niihin aikoihin, kun törmäsivät. Jos ei vielä ole pettänyt, ainakin suunnittelee sitä (ehkä edes tunnustamatta asiaa itselleen).
 
Oonko mä ainut kuka tarttuu tuohon puhelimen tutkimiseen..? Haki nroa tai ei, sulla ei oo asiaa ilman lupaa kaivella noita tietoja. Ikävä juttu - valehtelee varmaan mutta sun pitää onkia tiedot ihan muita teitä.

Toivottavasti saatte asiat järjestymään ja luottamuksen palaamaan :/
 
"minä taas"
Et ole ainoa joka tuohon puhelimen tutkimiseen tarttuu, toimii tällä hetkellä mieheni pääasiallisena vasta-argumenttina kun kysyn miksi/mihin tarkoitukseen haki numeroa ja mihin tarkoitukseen. Ei vaan kuulemma muista hakeneensa numeroa vaikka muuten koko illan tapahtumat tarkasti muistaa koska ne mulle kertoi yksityiskohtaisesti.. ärrrsyttävä mies..
 
Oonko mä ainut kuka tarttuu tuohon puhelimen tutkimiseen..? Haki nroa tai ei, sulla ei oo asiaa ilman lupaa kaivella noita tietoja. Ikävä juttu - valehtelee varmaan mutta sun pitää onkia tiedot ihan muita teitä.

Toivottavasti saatte asiat järjestymään ja luottamuksen palaamaan :/
Et. Mä tarttuisin kanssa. Jos mun kumppani menis tutkimaan mun puhelinta, niin saisi pakata kamppeensa. En suostuisi tuollaisen toiminnan jälkeen enää mistään muusta keskustelemaankaan.
 
[QUOTE="minä taas";23241659]Et ole ainoa joka tuohon puhelimen tutkimiseen tarttuu, toimii tällä hetkellä mieheni pääasiallisena vasta-argumenttina kun kysyn miksi/mihin tarkoitukseen haki numeroa ja mihin tarkoitukseen. Ei vaan kuulemma muista hakeneensa numeroa vaikka muuten koko illan tapahtumat tarkasti muistaa koska ne mulle kertoi yksityiskohtaisesti.. ärrrsyttävä mies..[/QUOTE]

Jos se ihan oikeasti oli vaan joku känninen kuningasajatus...? Käykö mies paljon viihteellä ilman sua? Siinä tapauksessa olisin jo aika huolissani suhteen tulevaisuudesta.
 
eherh
Toisen puhelinta ei saa mennä tutkimaan ilman lupaa. Olisit nyt sitten käynyt läpi soitetut ja vastatut puhelut ja lähetetyt viestit kun kerran tutkimaan aloit.
Kännykkää ei saa tutkia, mutta aika moni pettäjä on jäänyt kiinni just noin - en silti hyväksy miehen toimintaa, enkä sitä,että tongitaan se puhelin läpi.
 
"minä taas"
Käy se pääosin ilman minua baarissa, koska itseäni ei se meno niin kiinnosta ja mielestäni ei ole parisuhteessa oikein rajottaa toisen viihteellä käyntiä jos toinen sitä haluaa.Ja mies kyllä pyytää/haluaisi minut mukaansa. Mieheni on luotettava ja rehellinen tapaus, varmasti kestovertomiestä rehellisempi,siksi numerohaku-hässäkkä yllättikin minut täysin. Kattellaan nyt miten tässä käy..
Ja vielä Peskylle: Toisen puhelimen tutkiminen oli väärin minulta eikä ole tarkoitus sitä toiste harrastaa. Hyvin toimiva useamman vuoden kestänyt parisuhde ei tosiaankaan kaadu toisen puhelimen tutkimiseen,sitten on suhde muutenkin perseelleen jos ei sitä kestä. En jättäisi miestänikään jos olisi luvatta puhelintani selannut.
 
"vieras"
Täällä myös yksi "rikollinen", joka tutki ex-miehen puhelinta. Sieltä selkiskin monta asiaa omin silmin todistetun lisäksi... Äijä ei muuten tänäkään päivänä tunnusta tekosiaan... Eli ikävä todeta, mutta ei taida sunkaan ukollas ola ihan puhtaat jauhot pussissa... Vanhojen panokavereiden puhelinnumeroita ei tarvita silloin, jos seurustelee toisen kanssa.
 
[QUOTE="minä taas";23241796]
Ja vielä Peskylle: Toisen puhelimen tutkiminen oli väärin minulta eikä ole tarkoitus sitä toiste harrastaa. Hyvin toimiva useamman vuoden kestänyt parisuhde ei tosiaankaan kaadu toisen puhelimen tutkimiseen,sitten on suhde muutenkin perseelleen jos ei sitä kestä. En jättäisi miestänikään jos olisi luvatta puhelintani selannut.[/QUOTE]

Sanoinkin vaan mitä itse tekisin. :) Mulla on tietyt asiat mitä en suhteessa siedä, ja tämä on yksi niistä. Kerron sen kyllä suhteen alussakin, että sitä ei kannata mennä tekemään. Tai ainakaan jäädä kiinni siitä. Kyse ei ole siitä, että suhde olisi ennestään perseellään, vaan että edellytän yksityisyyteni kunnioittamista kumppaniltani. Mutta siis hienoa että teille tämä ei ole iso asia. :)
 
poem
Petollinen mies, yhä soittaa, kukaties. Selkäsi takana, hän, nainen, törkyinen lakana. Motellissa yöllä, mies piiskaa naista vyöllä. Lenkkisaunassa ylpeänä nainen ruhjeitaan näyttää. Kortsua unohtivat käyttää.

:(
 
"-p-"
Et. Mä tarttuisin kanssa. Jos mun kumppani menis tutkimaan mun puhelinta, niin saisi pakata kamppeensa. En suostuisi tuollaisen toiminnan jälkeen enää mistään muusta keskustelemaankaan.
muakin TODELLA ihmetyttää nää palstan naiset, jotka kumppaninsa puhelinta kaivelee. peesaan lainaamaani kommenttia muutenkin täysin. ei hemmetti, jos aikuiset, parisuhteessa olevat ihmiset eivät pysty keskustelemalla asioitansa hoitamaan, ja luottamus suhteessa on tota luokkaa...
 
voi elämä teijän kans!
[QUOTE="-p-";23242069]muakin TODELLA ihmetyttää nää palstan naiset, jotka kumppaninsa puhelinta kaivelee. peesaan lainaamaani kommenttia muutenkin täysin. ei hemmetti, jos aikuiset, parisuhteessa olevat ihmiset eivät pysty keskustelemalla asioitansa hoitamaan, ja luottamus suhteessa on tota luokkaa...[/QUOTE]

On teillä rakkaus löyhässä, jos puhelimen penkomisen takia jättäisitte! Ai oikeesti, hyvästi perhe, lapset, auto ja asuntolaina, unelmakoti ja mukavat naapurit. Ai mikskö? No ku mies lukas mun tekstiviestit. Hohhoijaa, ootte te pikkumaisia.
 
vanha rouva
Jessuss! Onko joku oikeasti valmis eroamaan sen takia että toinen tutkii toisen kännykkää??? Mitähän tapahtuisi jos joku oikeasti vakava kriisi kohtaisi parisuhdettanne? Itsemurha?

Mä olen ollut saman miehen kanssa kohta 25 vuotta ja ihan takuulla saisin hänen kännykästään katsoa mitä haluaisin. Ja samoin hän minun. Koskaan en ole edes kysynyt onko hän sitä katsonut eikä hän minulta. Ei ole ollut tarvetta.
 
nuori rouva
Jessuss! Onko joku oikeasti valmis eroamaan sen takia että toinen tutkii toisen kännykkää??? Mitähän tapahtuisi jos joku oikeasti vakava kriisi kohtaisi parisuhdettanne? Itsemurha?

Mä olen ollut saman miehen kanssa kohta 25 vuotta ja ihan takuulla saisin hänen kännykästään katsoa mitä haluaisin. Ja samoin hän minun. Koskaan en ole edes kysynyt onko hän sitä katsonut eikä hän minulta. Ei ole ollut tarvetta.
No samaa mieltä! Meillä kummatkin saavat tutkia vapaasti toisten puhelimia, mutta siihen ei ole onneksi tarve. Kummankin kaveritkin soittelevat molempien puhelimeen. Jo on mennyt salaiseksi... Ja vielä tuosta, että sulle on ok että mies käy baarissa: no omapahan on valinta jos teidän suhteessa on ok käydä baarissa ilman toista. Meidän suhteessa se ei siinä mielessä ole ok, että kumpaakaan se ei kiinnosta ja jos kavereiden kanssa iltaa vietetään niin mikään pakko ei ole baariin mennä vaan iltaa voi viettää ystävien luona/urheillessa/keilatessa/leffassa/kahvilla.
 
Jessuss! Onko joku oikeasti valmis eroamaan sen takia että toinen tutkii toisen kännykkää??? Mitähän tapahtuisi jos joku oikeasti vakava kriisi kohtaisi parisuhdettanne? Itsemurha?

Mä olen ollut saman miehen kanssa kohta 25 vuotta ja ihan takuulla saisin hänen kännykästään katsoa mitä haluaisin. Ja samoin hän minun. Koskaan en ole edes kysynyt onko hän sitä katsonut eikä hän minulta. Ei ole ollut tarvetta.
Mun puhelinta saa varmasti mies tutkia - kunhan kysyy luvan! Voihan siellä olla arkaluontoista tietoa esim.mun ystävistäni tai työasioita! Ei kukaan mun postejakaan availe. Ei sähkö- eikä kirjepostia.
 
"vieras"
No samaa mieltä! Meillä kummatkin saavat tutkia vapaasti toisten puhelimia, mutta siihen ei ole onneksi tarve. Kummankin kaveritkin soittelevat molempien puhelimeen. Jo on mennyt salaiseksi... Ja vielä tuosta, että sulle on ok että mies käy baarissa: no omapahan on valinta jos teidän suhteessa on ok käydä baarissa ilman toista. Meidän suhteessa se ei siinä mielessä ole ok, että kumpaakaan se ei kiinnosta ja jos kavereiden kanssa iltaa vietetään niin mikään pakko ei ole baariin mennä vaan iltaa voi viettää ystävien luona/urheillessa/keilatessa/leffassa/kahvilla.
Kyllä sitä nyt suhteessa sen verran pitää luottamusta löytyä ettei tarvi toisen kaveriksi kapakkaan lähteä vain sen takia kun sinne ei saa muuten mennä. Meillä mies on reissuhommissa ja joutuu kyllä harva se päivä menemään asiakkaiden kanssa vaikka millaisiin kemuihin. Toisaalta eipä tarvi munkaan miestä raahata naisteniltoihin mukaani...
 
vanha rouva
Kyllä ne miehet baarissa juoksemisen lopettaa kunhan saavat kotona sitä mitä sieltä hakevat.
Hyvä parisuhde lähtee hyvästä seksistä. Sekä luottamuksesta. Mä olen tosiaan ollut mieheni kanssa ihan teinivuosista asti eikä koskaan ole tarvinnut häntä epäillä uskottomuudesta. Totuutta en tietenkään tiedä enkä haluakaan tietää eikä sillä ole mitään merkitystä.

Meillä on aina ollut paljon seksiä, neljä lastakin, olen aina pitänyt vartaloni kunnossa ja hyvin vähän on miestä ikinä kiinnostaneet, baari illat ilman minua, mökkireissut poikien kanssa, risteilyt, työmatkat yms missä pitäisi yöpyä muualla kuin kotona. Vaikka ihan täysi vapaus olisi ollut.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";23242237]Kyllä sitä nyt suhteessa sen verran pitää luottamusta löytyä ettei tarvi toisen kaveriksi kapakkaan lähteä vain sen takia kun sinne ei saa muuten mennä. Meillä mies on reissuhommissa ja joutuu kyllä harva se päivä menemään asiakkaiden kanssa vaikka millaisiin kemuihin. Toisaalta eipä tarvi munkaan miestä raahata naisteniltoihin mukaani...[/QUOTE]

Aina vedotaan luottamukseen. No hehheh. Ja jos joku on niiiiin tiukkis jos on miehensä kanssa sopinut pelisäännöt että baariin ei mennä niin johan on vähintäänkin psykopaatti (siis se nainen tietysti, ei mies). Ja sitten tänne tullaan ruikuttamaan että miten mies teki baarissa sitä ja tätä...no hei herätkää ja ripaus moraalia tuo aika ison ripauksen myös luottamista.

Meidän suhteessa asia on nähty näin, että MIKSI mennä baariin? Mies ei minua miesteniltoihin mukaan raahaa enkä minä häntä naisteniltoihin. Onneksi meidän kummankaan ystävät ei ole niin alkkiksia etteikö naisten/miesteniltaa vois viettää muuallakin kuin baarissa. Muutenkin baarireissut meillä/lähipiirillä on aika harvassa.

Kaikki olemme perheellisiä siis ja HUOM myös nämä sinkkukaverit ovat mukisematta lähteneet mukaan ei-baarittomiin miesten/naisteniltoihin ja lisäksi itse ehdottaneet jatkossa vastaavia iltoja. Heidän kokemuksensa tällaisista illoista on hyviä! Ovat ihmetelleet että niinpä niin, miksi aina tarvitsisi baaria rentoutumiseen? Onko se avain rentoutumiseen?
 
Mun puhelinta saa varmasti mies tutkia - kunhan kysyy luvan! Voihan siellä olla arkaluontoista tietoa esim.mun ystävistäni tai työasioita! Ei kukaan mun postejakaan availe. Ei sähkö- eikä kirjepostia.
Samaa mieltä tästä. Jos on jotain epäiltävää, niin sitten pitää kysyä reilusti, että voinkos mä katsoa mitä siellä sun puhelimessa on. Katson kuitenkin, että mun puhelut, sähköpostit, tekstiviestit jne on ihan mun omaisuutta. Niissä voi olla tietoja mun ystävistä, työpaikoista, opiskeluista, opiskelijakavereiden tietoja.. ei kuulu kenellekään. :) Jos tätä on jonkun vaikea ymmärtää, niin mä en missään tapauksessa ole oikea ihminen hänelle sitten.
 
"vieras"
Jokainen tyylillään, mutta mä en kyllä tajua miksi kukaan haluaa olla suhteessa, jossa ei voi luottaa toiseen. Ei se puhelimen tutkiminen ole mikään maailman vakavin juttu, mutta se että niin ylipäänsä tarvitsee tehdä, koska toinen valehtelee, niin se on aika helvetin vakava juttu.

Mutta jatkakaa niinkuin tykkäätte, ei se multa ole pois.
 

Yhteistyössä