Miehet, kertokaas ny

  • Viestiketjun aloittaja Mun mies
  • Ensimmäinen viesti
Mun mies
käyttekö kattomassa seksitreffejä vaikka olette naimisissa tai avoliitossa? Miksi ja haetteko sieltä nimenomaan sitä seksiseuraa?
Mun ukko oli käynyt kattomassa niitä ja tuntuu helkatin pahalle..
 
mies
kyllä tulee käytyä ihan vaan huvikseen katselemassa... meillä seksiä viimex avovaimon kanssa n. 1 vuosi sitten, mutta en mä siltikään lähtis kokeilee noita "treffejä". kaksi lastakin on.
 
RaakileMies
Joo en ois huolissani. Ite oon kans käyny ihan vaan mielenkiinnosta kurkkimassa niitä. On tavallaan kiehtovaa katella millasia fantasioita muilla naisilla on ja mihin he olisivat valmiita fantasioittensa toteuttamiseksi. Se on sellasta hupia. En todellisuudessa lähtis pettämään heidän kanssaan. Luulenpa että miehes suhteen on ihan sama juttu. Uteliaisuus tappaa kissan mutta ei miestä.
 
tsemppiä
Itse käyn joskus mielenkiinnosta katselemassa, mutta kerron kyllä puolisolleni kaikki "parhaat" jutut mihin törmään. Noin niin kuin fyysisesti en kyllä lähtisi pettämään.
Yritä selvittää minkälaista seuraa miehesi etsii ja tekeydy sellaiseksi, saat kerralla selväksi mistä on kyse. :/
 
RonaldReagan
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2006 klo 23:14 Mun mies kirjoitti:
No joo, oon kyllä yrittänyt kysyä mitä on hakenut mutta ei suostu kertomaan.. :'(
Blondia povipommia varmaankin.. :'(
Eiku sun pitää siis listautua sinne samalle palstalle seuranhakijaksi ja otat yhteyttä mieheesi hänen tietämättään. Sitten selvität mitä hän etsii tällä feikki-identiteetilläsi. Sehän voi olla huima matka miehesi salattuihin fantasioihin. ;)
Mutta anyway vaikka miehes olis hakenut jopa seuraa, voi se silti vain tarkoittaa sellaista seikkailua joka ei kuitenkaan käytännössä johda mihinkään. Hän vain kokeilee mitä olis tarjolla ja mihin ois mahkut.
Tiedän kokemuksesta.
 
niin niin
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2006 klo 11:14 RonaldReagan kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2006 klo 23:14 Mun mies kirjoitti:
No joo, oon kyllä yrittänyt kysyä mitä on hakenut mutta ei suostu kertomaan.. :'(
Blondia povipommia varmaankin.. :'(
Eiku sun pitää siis listautua sinne samalle palstalle seuranhakijaksi ja otat yhteyttä mieheesi hänen tietämättään. Sitten selvität mitä hän etsii tällä feikki-identiteetilläsi. Sehän voi olla huima matka miehesi salattuihin fantasioihin. ;)
Mutta anyway vaikka miehes olis hakenut jopa seuraa, voi se silti vain tarkoittaa sellaista seikkailua joka ei kuitenkaan käytännössä johda mihinkään. Hän vain kokeilee mitä olis tarjolla ja mihin ois mahkut.
Tiedän kokemuksesta.

MONIKIN NAIMISISSA OLEVA TAI MUUTEN VAIN VARATTU MIES
ETSII SEURAA ERI deitti- treffi yms. palstoilla.

SEXIÄ ... oikeesti..seikkailua. Tiedän kokemuksesta , olen itsekin
tätä tehnyt varattuna naisena. Ja tavannutkin montakin varattua miestä.

Älkää olko naiiveja, tottakai sexiä sieltä haetaan.

Tilaisuus tekee myös varkaan- vaikka ensin olisi ollut vain leikki mielellä.
Siihen jää koukkuun.
 

Yhteistyössä