Miehet, millainen nainen on viehättävä (30-40 vuotias)?

  • Viestiketjun aloittaja Ruususta rikkaruohoksi
  • Ensimmäinen viesti
Ruususta rikkaruohoksi
Saavatko kauniit naiset teiltä kehuja? Nuoret naisethan ovat kauniita, mutta 30-40 vuotiaisiin mahtuu paljon tavallisia, pyöreitä naisihmisiä, jotka kyllä pyrkivät pitämään ulkonäöstänsä ja vaatetuksestaan huolta, mutta eivät sitten vain ole kauniita. Eli nämä naiset eivät saa enää mitään kehuja ulkonäöstään koskaan? Aika epäreilua. Tämä asia on nyt vaivannut minua jo vuoden päivät. Todelliset kaunottaret saavat varmasti paljon kehuja, mutta tosiaan nämä tavis-naiset sitten saavat jäädä nuolemaan näppejään. Itsekin olen urheileva, nuorekkaasti pukeutuva, nätit hiukset ja meikin omaava yli kolmekymppinen naisihminen, joka ei kyllä ole saanut moneen vuoteen miehiltä mitään kommentteja. Eli nytkö siis pitää tyytyä siihen, että jos parikymppisenä olin ihan söpö ja kivakroppainen, niin nyt sitten en jatkossa ole enää mitään....? Pienet kohteliaisuudet olisivat tosi kivoja, mutta sellaisia ei kyllä koskaan tipu.
 
mietin vain
Eli miehillä pitäisi olla jonkinlainen velvollisuus kehua kaikkia naisia tasapuolisesti? Myös niitä ei-niin-viehättäviä? Sittenkö olisi reilua? Kehutko sinä myös niitä hiukan vatsakkaita keski-ikäisiä ukkoja?
 
Ruususta rikkaruohoksi
Eli miehillä pitäisi olla jonkinlainen velvollisuus kehua kaikkia naisia tasapuolisesti? Myös niitä ei-niin-viehättäviä? Sittenkö olisi reilua? Kehutko sinä myös niitä hiukan vatsakkaita keski-ikäisiä ukkoja?
Kyllä minä voin flirttailla iloisen, hauskan, hyvin pukeutuvan ja huumorintajuisen opiskelukaverin kanssa, vaikka hän ei olisikaan kiinnostava "siinä mielessä". Minä arvostan sitä jos ihminen ylipäänsä huolehtii itsestään, kunnostaan, vaatetuksestaan yms. Kyllä silloin jokainen ansaitsee hieman huomiota. Toki sen tietää henkilöstä, jos on iloinen, hymyilevä, flirttaileva niin hänelle voi sanoa jotain kaunista. Sulkeutuneimmille/happamammille ihmisille ei kehuja irtoa, vaikka olisivat kuinka hyvännäköisiä, koska käytöksellään he viestivät, että eivät halua kehuja. Mutta siis tämä on ilmeisesti eri asia kuin miehillä, miehet kehuvat vain kaunottaria. Minä kehun kyllä opiskelukavereitani (myös tyttöjä) jos heillä on hienoja vaatteita yms.
 
Vastaan nyt tuohon otsikkoon, ensimmäisenä katson naista silmiin - joo kuullostaa ihan iskurepliikiltä mutta näin vain on. Naisen paino ei niinkään haittaa jos ei nyt ihan sotanorsu ole. Silmistä mielestäni näkee heti kannattaako tutustua enempää. Sellaiset jotenkin säihkyvät silmät kauniin hymyn kera kiinnittää aina huomiota. Tai jos on jotenkin "syvä" katse, äh en osaa selittää.

Silmien jälkeen tietenkin tsekataan kasvot ja kroppa. Sitten luonne, ihan sama olisiko vaikka pamela andersson mutta jos on kusipää niin sitten on.

Elikkäs vastaukseni olisi siis: Naurava mukava säihkysilmä joka ei ole sotanorsu gategoriassa ;)

Eipä ole semmosia näkyny.. :(
 
kummallista
Mä en käsitä.

Olen viisikymppinen, enkä koskaan ole mielestäni ollut mikään erityinen kaunotar. No, nuorena olin aika laiha, nykyään BMI 23, eli ihan normaali. Olen tavallisen mittainen, tavallisen kokoinen, tavallinen nainen. Meikkaan hyvin hillitysti (ripsiväri, värivoide, ei huulipunaa), pukeudun farkkuihin ja harmaisiin ja mustavalkoisiin vaatteisiin. En käytä piikkikorkoja, koruja ripustelen itseeni jos sattuu huvittamaan. Tukkani ei ole pitkä, se on yleensä semmoinen lyhyehkö puolipitkä.

Enkä yritä ketään edes iskeä, olen tyytyväinen omaan mieheeni.

Ja minä saan kehuja! Ja iskuyrityksiä. Ehkä nykyään vähän vähemmän kuin kakarampana, mikä ehkä selittyy sillä että iskemään tulevat miehet ovat nykyään aikuisia (yli nelikymppisiä); murkkupoikien huuteluita ei enää tarvi kuunnella.

Mää en ymmärrä miks mulle tulee näitä jos kerta muille ei tule. Pitkään luulin että kaikkien naisten elämä on samanlaista, että aina noit äijii jostain tipahtelee ehdottelemaan lähempää tuttavuutta, kahville lähtöä tai tarjoamaan konsertti- tai elokuvailtaa. Mutta ei sit vissiin ole.
 
Ruususta rikkaruohoksi
Vastaan nyt tuohon otsikkoon, ensimmäisenä katson naista silmiin - joo kuullostaa ihan iskurepliikiltä mutta näin vain on. Naisen paino ei niinkään haittaa jos ei nyt ihan sotanorsu ole. Silmistä mielestäni näkee heti kannattaako tutustua enempää. Sellaiset jotenkin säihkyvät silmät kauniin hymyn kera kiinnittää aina huomiota. Tai jos on jotenkin "syvä" katse, äh en osaa selittää.

Silmien jälkeen tietenkin tsekataan kasvot ja kroppa. Sitten luonne, ihan sama olisiko vaikka pamela andersson mutta jos on kusipää niin sitten on.

Elikkäs vastaukseni olisi siis: Naurava mukava säihkysilmä joka ei ole sotanorsu gategoriassa ;)

Eipä ole semmosia näkyny.. :(
Minun hymyä ja silmiäni on kehuttu (nuorena paljonkin). Viimeksi taisin kuulla näistä jotain kehuja ystävältäni. Olen iloinen, huumorintajuinen, flirtti ja puhelias. Juttelen kaikkien koulukavereideni kanssa ja olen heille kyllä kaikille yhtä iloinen ja huomioonottava. Olisi kyllä kiva kuulla joskus jotain kaunista...
 
"vieras"
Minä saan yllättävän usein kohteliaisuuksia ulkonäöstäni. Minä en tiedä miten niihin suhtautua. En varsinaisesti tykkää asiasta. Tunnen, että siinä typistetään minut ihmisenä ja persoonana, kun pelkän ulkonäön takia kehaistaan. Minä en yleensä meikkaa enkä pukeudu mitenkään naisellisesti.
 
Ruususta rikkaruohoksi
Mä en käsitä.

Olen viisikymppinen, enkä koskaan ole mielestäni ollut mikään erityinen kaunotar. No, nuorena olin aika laiha, nykyään BMI 23, eli ihan normaali. Olen tavallisen mittainen, tavallisen kokoinen, tavallinen nainen. Meikkaan hyvin hillitysti (ripsiväri, värivoide, ei huulipunaa), pukeudun farkkuihin ja harmaisiin ja mustavalkoisiin vaatteisiin. En käytä piikkikorkoja, koruja ripustelen itseeni jos sattuu huvittamaan. Tukkani ei ole pitkä, se on yleensä semmoinen lyhyehkö puolipitkä.

Enkä yritä ketään edes iskeä, olen tyytyväinen omaan mieheeni.

Ja minä saan kehuja! Ja iskuyrityksiä. Ehkä nykyään vähän vähemmän kuin kakarampana, mikä ehkä selittyy sillä että iskemään tulevat miehet ovat nykyään aikuisia (yli nelikymppisiä); murkkupoikien huuteluita ei enää tarvi kuunnella.

Mää en ymmärrä miks mulle tulee näitä jos kerta muille ei tule. Pitkään luulin että kaikkien naisten elämä on samanlaista, että aina noit äijii jostain tipahtelee ehdottelemaan lähempää tuttavuutta, kahville lähtöä tai tarjoamaan konsertti- tai elokuvailtaa. Mutta ei sit vissiin ole.
Ole tyytyväinen, sinä olet saanut/saat paljon vahvistusta naiseuteesi. Olen varma, että olet kaunis, koska ei tuollaisia muuten tulisi. Ole iloinen, olisi ihana saada itsekin joskus jotain kehuja.
 
Ruususta rikkaruohoksi
"Vahvistusta naiseuteesi" ?! Miesten kehuillako se vahvistuu?
Kyllä, juuri ne tuntuisivat todella mukavilta. Piristävät päivää. Mutta kai se sitten täytyy vaan hyväksyä, että on mukava ja huumorintajuinen seuranpitäjä, jonka ulkonäössä ei ole mitään kehumisen varaa. Kaunottaret saavat patsastella huomiossa. Kait se sitte olisi sama pukeutua tylsiin vaatteisiin, jättää kuntoilematta ja meikkaamatta. Hiuksetkin sais olla miten vaan....
 
Kyllä, juuri ne tuntuisivat todella mukavilta. Piristävät päivää. Mutta kai se sitten täytyy vaan hyväksyä, että on mukava ja huumorintajuinen seuranpitäjä, jonka ulkonäössä ei ole mitään kehumisen varaa. Kaunottaret saavat patsastella huomiossa. Kait se sitte olisi sama pukeutua tylsiin vaatteisiin, jättää kuntoilematta ja meikkaamatta. Hiuksetkin sais olla miten vaan....
Siksikö sinä käytät kivoja vaatteita, kuntoilet ja meikkaat, että saisit miehiltä kehuja? Itsellesi ei ole mitään iloa kivoista vaatteista tai hyvästä kunnosta?

Minä en oikein ymmärrä, miksi ulkonäkö on niin tärkeä asia. Tai siis se, mitä mieltä muut ovat sinun ulkonäöstä.
 
  • Tykkää
Reactions: Kissimi
"..."
Olen nätti ja tykkään kauniista vaatteista, mulla on pitkät paksut hiukset ja siisti meikki. Mun kroppa on mallin mitoissa. Mutta silti en odota saavani miehiltä kehuja. Tietty niitä katseita tulee, mutta menisin kyllä lukkoon jos joku mies (muu kuin oma) kommentoisi ulkonäköäni. Pitäisin sitä tungettelevana ja olisin vaivaantunut.
 
"heh"
Hauska miten moni sanoo olevansa yli 30 ja puhuu koulukavereista, hyvä et moni opiskelee..

Nii ja mä saan aika harvoin kehuja, olen 25, mut en mä juuri missään käykään..
 
Sulle nyt on nähtävästi iskenyt joku kriisi, kun olet tehtaillut tänne enemmänkin aloituksia. Miksi sinun käsityksesi omasta ulkonäöstä olisi miehistä kiinni? Osta peili ja katso itse miltä näytät. Jos näytät hyvältä, ei miesten kehumattomuus sitä miksikään muuta. Jos on vikoja, niin aikuinen ihminen hyväksyy ne.
 

Yhteistyössä