Mien menkat tulleet synnytyksen jälkeen?

Mulla on 7 ja puol kuukautta siit'. 3 Menkat ollut sen jälkeen. Ekojen jalkeen menkat tuli jo 3 viikon päästä ja sit taas viikon myöhässä. No mä oottelen, jos ei ala kuulua, niin sit pitää varmaan tehdä raskaustesti
 
Esikoisen syntymän jälkeen menkat alkoi pari viikkoa imetyksen lopettamisen jälkeen pojan ollessa vajaa 8 kk ja olivat sitten melko säännölliset. Nyt 9 kk kuopuksen imettämisen olen lopettanut 2,5 kk sitten ja kunnon menkkoja ei ole vieläkään tullut. Pari viikkoa sitten oli toista viikkoa tiputteluvuotoa, kai ne sitten oli menkat kun raskuastestinkin tein jo varmuuden vuoksi ja negatiivista näytti.
 
Tere taas.

Mun menkat tais alkaa ja loppuallin sit taas samaa soittoa.
Tänään tuli sellaista verensekaista vuotoa sen yhden kerran ja sit ei mitään sen jälkeen. Kamalat menkka kivut kuitenkin alavatsassa.

No jos ei perjantaihin mennessä oo kunnolla tullut, niin kai se pitää raahautua tekemään se raskaustesti...

Piti vaan tänään soittaa lääkärille, että saisin sen kierrukan laitto ajan, muuta turha sitäon soittaa, jos ei sit mukamas ton kummoisempia menkkoja tule...

Voikohan tuo johtua imetyksestä ja sittä, että olen nyt viime päivien aikana joutunut imettämään enemmän johtuen siitä, että tytsi oli kipeänä...

 
Mulla menkat tuli 20 vuotta miten sattuu pauttiarallaa kolme kertaa vuoteen ja nyt sitten synnytyksen jälkeen olleet niinkun normaaleillakin ihmisillä. Mulla nyt 7,5 kk ikäinen poika ja jo nyt mulle tullut mensut useemmin kuin parina viime vuonna yhteensä... :D
 
mulla ei menkkoja näy. Tyttö on nyt 6kk ja imetän vielä. 5kk ikään asti mentiin täysimetyksellä. Pari kuukautta sitten tuli jotain epämääräistä vuotoa, joka oli kuulemma merkki siitä, että munasarjat alkavat vähitellen käynnistelemään normaalia toimintaansa..
 

Yhteistyössä