Mies ei tajua ollenkaan mitä hän on tehnyt

Viestiketju alueella 'Mitäs nyt? Aihe vapaa' , aloittaja vierailija, 20.11.2019.

1. vierailija

vierailija Vieras

hänen mielestä minä vaan jatkoin riitaa jne jne.
    Mies sanoi lauseen joka sai mut epäilemään että kannattaako suhdetta jatkaa edes.
    Itkin pitkän aikaa, mies näki. ei tehnyt mitään, lopulta halus keskustella asiasta.
    Johon totesin että se ei kyllä auta mitään. Koska kyse on asiasta jonka tarvitsen parisuhteeltani, enkä voi siitä joustaa, se ei siis ole asia josta voi neuvottelemalla eteenpäin päästä.
    *Ei siinä ollut kyse mistään mitenpäin vessapaperi laitetaan jutusta.

Lopulta totesin etten pysty päästää miestä lähelleni nukkuu, teki mieli käskee miestä lähtee omaan kotiinsa, mutta sit ajattelin että se olisi jo typerää. Toin alas patjan, peiton, tyynyn. Ja menin nukkuu ylös itte.

Nyt hän ei kuulemma ymmärrä yhtään mistä oli kyse ja kuvittelee että tämä nyt oli tällänen perusriita ja syytti mua että mä jatkoin vaan riitaa.. minähän kävelin siitä pois ja menin nukkuu. Tosin heräsin yöllä kun hän selittää teinilleni jotain. Oli johinki 3 asti höpissyt teinille jonka olisi pitänyt olka klo 9 koulussa. Sen lisäksi lähti ilmeisesti sillon omasn kotiinsa.

Minä olen syyllinen koko juttuun ja hänellä ei oo hajuakaan mitä hän teki. Kumma juttu kun jokaikinen muu tässä talossa tajuaa asian selittämättä. Teiniki totes aamulla että kusipää ukko.

Että eipä sitä näköjään vaan löydä sellaista suhdetta mitä aiemmi oli vuosia. .

2. vierailija

vierailija Vieras

3. vierailija

vierailija Vieras

Minäkin hoksasin heti missä jätkä teki virheen

• Hauska Hauska x 2
    • Tykkään Tykkään x 1
    • List
  4. Lispetti

Lispetti Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    16.09.2012
    Saadut tykkäykset:
    3 814
    Suostui keskustelemaan asiasta? Jos olis ollut hiljaa niin riitaa ei olis tullut.:D

5. Elena777

Elena777 Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    24.05.2016
    Saadut tykkäykset:
    14 356
    Mä en, eli mikä tässä oli nyt se ongelma?

6. vierailija

vierailija Vieras

Sillä ei ole mitään merkitystä millä hän minua loukkasi. Mutta pointti oli siinä jos jätkä sanoo lauseen millä satuttaa ja sen jälkeen hän ei ymmärrä miksi olen loukkaantunut

7. vierailija

vierailija Vieras

Siis kun se ei oikeasti tajua niin mikset kerro sitä sille? Draama gueen?

8. vierailija

vierailija Vieras

9. vierailija

vierailija Vieras

Mikä on draama gueen? Draama queen kyllä tiedän.

10. vierailija

vierailija Vieras

nyt ymmärrän aloituksen, miksi. olet tollo ja toivottavasti miehesikin sen jo huomasi. jos aikuinen ihminen ei käsitä sanaa yhden kirjaimen virheen takia niin...

11. vierailija

vierailija Vieras

No, mieskaverille taas voisi sanoa toisen englanninkielisen ilmaisun: dodged a bullet.

12. vierailija

vierailija Vieras

Nyt varmasti molemmille on parempi kun laitatte lusikat jakoon.

13. vierailija

vierailija Vieras

Toinen ihminen on erillinen yksilö eikä pääse pääsi sisään. Ei kaikkea pysty heti ymmärtämään. Sinun pitää selittää, miksi loukkaannuit. Jos et osaa, niin voit pohtia mahtaako olla kuukautiset tulossa ja vaikuttaa mielialaasi.

14. vierailija

vierailija Vieras

kuulostaa kyllä menkkaränkkäoireilta

15. vierailija

vierailija Vieras

Eipä se aiempi suhde tainnut kuitenkaan olla kaikilta osiltaan auvoinen, kun on jo entinen suhde. Uusissa suhteissa kannattaa toki muistaa vanhoissa tehneensä virheet ja koittaa samoja sudenkuoppia välttää, mutta muuten on loputon suo lähteä menneitä miettimään tahi kaipailemaan.

16. käpysumussa

käpysumussa Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    18.11.2019
    Saadut tykkäykset:
    246
  17. vierailija

vierailija Vieras

Tällä palstalla on liikaa näitä, joiden mielestä syy on aina loukkaantuneessa, eikä ikinä loukkaajassa. Että loukkaantumiseen täytyisi aina olla jokin todistettava ja hyväksyttävä syy. Ja hyväksyttävä syy vissiin hoidetaan jollain demokratialla, että millä puolella on eniten ääniä.
    Minun mielestäni parisuhteessa, jos toinen loukkaantuu, on toisen pyydettävä anteeksi. Jos ei tiedä, mistä pitää pyytää anteeksi, on sitä hyvä kysyä. Jos asia ei vaikkapa tule selväksi, niin aina voi olla pahoillaan siitä, että on loukannut toisen mielen. Silloin antaa myös toiselle mahdollisuuden siihen, että arvioi, onko vaikkapa ylireagoinut. Tässä en missään tapauksessa sano, että sinä olisit niin tehnyt.
    Minusta on ihan turhaa parisuhteessa alkaa vänkäämään siitä, kuka on oikeassa ja kuka väärässä ja kirjoittelemaan seinille pistetilastoja.

18. vierailija

vierailija Vieras

Niin minäkin...

19. vierailija

vierailija Vieras

Nii...haetko täältä nyt tukea itselles dpämääräsillä jutuillas? Miks syytät miestä et teinille klo 3 aikaan selitelly jotain kun et o ittekkää vaivautunu mennä sanomaan et mukula nukkumaan ja ensin valitat että olet itkeny eikä toinen ole noteerannut mutta kun se on sitten halunnut puhua niin sinulla on ollut oikeus tukkia suusi ja marssia yläkertaan murjottamaan.
    Melkoinen pelle olet. Et ole itse sen parempi kuin se ketä syytät.

20. vierailija

vierailija Vieras

Niin, miehen pitää aina pyytää anteeksi, jos nainen on liikuttunut. Ei ole väliä, ymmärtääkö hän mistä on kysymys. Hän on syyllinen, koska on mies. Kysykää vaikka feministeiltä.

21. vierailija

vierailija Vieras

aaah, ihanat suomimiehet...:love:
    Muistakaa siskot, olette aina pellesyyllisiä, koska miehet vaan ei ymmärrä...

22. vierailija

vierailija Vieras

23. vierailija

vierailija Vieras

Vittu. mitä totaalisen sekopäistä femakkopaskaa. Sitten vielä ihmetellään miksi suomalaisten naisten arvo parisuhdemarkkinoilla ja miesten kiinnostus parisuhteisiin ylipäätään on romahtanut. Ketä kiinnostaa enää taiteilla naisten täysin järjettömien bullshit-tunnemyrskyjen kanssa?

24. vierailija

vierailija Vieras

25. vierailija

vierailija Vieras

90% todenäköisyydellä kyse on ollut ap:n harjoittamasta painostuksesta yhteenmuuttoon/asumisjärjestelyihin/kihloihin/naimisiin/lapsen hankintaan tai jotain muuta naisen oman agendan ajamista kyynelten voimalla ja muulla draamapaskalla.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri