Mies fantasioi Trivago-naisesta

  • Viestiketjun aloittaja ärsyttää!
  • Ensimmäinen viesti
M42
Hyvin toimineet. Jokaisen muistit nimeltä; trivago, hotels.com ja booking.com joka ei itselleni edes sano mitään. Hyvin ovat mainokset toimineet. :) Lisää samanlaista siis.
Jos ei noita tiedä mainostamatta, ei niitä tarvitse tietääkään. Jos ei sen vertaa ole järkeä ja netin käyttötaitoja, että mainostamatta älyää/osaa hakea useammasta paikasta ja vertailla, niin sit kannattaa varmaan pysyä kotona...
 
vierailija
Hyvin toimineet. Jokaisen muistit nimeltä; trivago, hotels.com ja booking.com joka ei itselleni edes sano mitään. Hyvin ovat mainokset toimineet. :) Lisää samanlaista siis.
Mutta mitä hyötyä on turhan tiedon muistamisesta? Itse en ainakaan edes matkustele, joten en ole käynyt yhdenkään em. firmojen sivuilla, eli ei olis väliksi edes muistaa niitä.
 
Muutaman vuoden takaisessa Trivagon Venetsia-mainoksessa ("Pystytkö siihen") oli ääninäyttelijänä Malla Malmivaara, näyttelijänä (kaikilla kielillä) Emma Leth. Ääninäyttely todellakin jäi mieleen :love: Ilmeisesti negatiivinen palaute (kateellisilta) naisilta sai yhtiön kuitenkin poistamaan mainoksen aika pian.

Nykyinen Trivago-mainos ei minua säväytä.

Emma Leth



Malla Malmivaara
 
vierailija
Jos ei noita tiedä mainostamatta, ei niitä tarvitse tietääkään. Jos ei sen vertaa ole järkeä ja netin käyttötaitoja, että mainostamatta älyää/osaa hakea useammasta paikasta ja vertailla, niin sit kannattaa varmaan pysyä kotona...
Ei tiedä ei ja tarvitsee tietää kyllä. Ei kukaan osta/käytä palvelua tai tuotetta, jos ei tiedä. Tiesitkö että Imatralla on Hotelli Rento? Et tiennyt vai?! Miksi et tiennyt? Tai jos tiesit, niin tiesitkö että Jykän Grille on Seinäjoen lisäksi myös Sissalassa? Jos tätäkään et tiennyt, niin en syytä sinua. Mitäs eivät ole mainostaneet.... vaikka jollain vitun ärsyttävällä mainoksella.

Mainos toimii kun sen muistaa.
 
vierailija
On kuulema ideaali nainen. Arsyttää kun pitää hehkutaa tuota naista. Mainoksen aikana ei saa vaihtaa kanavaa.

Onko mitään ideoita kostoksi?
Ala säkin kuolata jotakuta urosta - tai naarasta. Mun suosikkimimmi oli Lisa Bonet, kunnes jossakin uusimmissa kuvissa hän oli tosi riutunut ja aineita käyttävän näköinen. (Olen itsekin nainen.)

Ei saa vaihtaa kanavaa! Siellä on just N.N.
 
M42
Ei tiedä ei ja tarvitsee tietää kyllä. Ei kukaan osta/käytä palvelua tai tuotetta, jos ei tiedä. Tiesitkö että Imatralla on Hotelli Rento? Et tiennyt vai?! Miksi et tiennyt? Tai jos tiesit, niin tiesitkö että Jykän Grille on Seinäjoen lisäksi myös Sissalassa? Jos tätäkään et tiennyt, niin en syytä sinua. Mitäs eivät ole mainostaneet.... vaikka jollain vitun ärsyttävällä mainoksella.

Mainos toimii kun sen muistaa.
No jos mä tarvitsen jotakin tietoa, osaan etsiä sitä tarvittaessa.
 
vierailija
En seuraa enää telkkaria, että tuleeko ruudusta, mutta miten olisi Youtuben kautta muksujen kanssa Lazy Townin Sportacus ja äänekäs ihannointi? Meillä ainakin toimii niin, että mies lähtee nostelemaan puntteja siitä paikasta... :D
 
vierailija
En seuraa enää telkkaria, että tuleeko ruudusta, mutta miten olisi Youtuben kautta muksujen kanssa Lazy Townin Sportacus ja äänekäs ihannointi? Meillä ainakin toimii niin, että mies lähtee nostelemaan puntteja siitä paikasta... :D
Tuohon liittyen varoituksen sana kitaramiesten ihannoinnista! Oma mies saattaa kitaramiesten ihannointia havaitessaan kaivaa kitaran esiin pölyn alta kotelosta ja sitten saa kuunnella kitaranrimputusta 6h / ilta.
 

Yhteistyössä