Mies hakee netistä seuraa!

  • Viestiketjun aloittaja marple
  • Ensimmäinen viesti
\
Totta joka sana...!!!!!!!
Eikä tässä kaikki.Tunnen todella voivani huonosti myönnän, mutta....... kun......Eise lähteminenkään niin helppoo ole.
Mua on 10vuoden aikana lyöty kaksi kertaa ja vanhinta lastani kerran ja keskimmäistäkin kerran, niin et jäljet oli pari päivää poskilla.
Keväällä sain stressikohtauksen ja olin sairaalassa.
Mutta kun en haluu olla yksin ja pelkään olla yksin vaix tasan tien että pärjäisin muksujen ka ihan hyvin yksinkin.Niinhän mä nytkin tavallaan olen.
Meillä ei muu toimi kuin seksi mutta sehän ei riitä , eihän.!!!

Joo- tien et tarttis lähtee ja jättää ukko, niinhän tässä tilanteessa muillekin neuvoisin.Mutta kun ei pysty niin ei pysty.Millä eläisin ja elättäisin muksut.Talous nyt ennenkaikkee mieltä painaa , jos yksin jää.Miten käy yhteisen talon , josta on lainaakin.
On niin paljon muitakin asioita , jotka on otettava huomioon.!!!! :'(
[/quote]
Herranjumala, MITEN SÄ VOIT ANTAA LYÖDÄ LAPSIASI!!!!!!!!!!!!!!!!!
Olet todella heikko ihminen. Sinä pilaat lastesi elämän jäämällä tollaseen perhe-elämään. En ymmärrä. Tuntuu todella pahalta lastesi puolesta. Voin kertoa, että ikuiset arvet jää lapsiisi. Lähde pois, ajattele lapsiasi. EN YMMÄRRÄ tätä ajattelua: miten käy TALON. Siis onko sinulle talo tärkeämpi kuin lapsesi...apua...kyllähän suomessa avustuksia saa siis rahallisesti, jos tuntuu ettei pärjää. SINUN LAPSISTA KASVAA IKUISESTI KATKERIA , jos tällaiseen elämään alistut.

[/quote]

Samaa mieltä!! Ota lapset ja lähde pian! Jos et itsesi niin edes lastesi takia. Kenenkään ei tarvitse alistua tuollaiseen.
Voimia ja rohkeutta lähtemiseen Rayman!!
 

Yhteistyössä