Mies hakee viestikaveria Lempäälä+ympäristökunnat

Mies hakee naista hyvään suhteeseen!!!!
Hei menisimmekö fiinisti viinilasillisille tai
lenkille tutustumaan toisiimme.
Täällä olisi oikeasti kunnon mies, hyvälle naiselle, joka ei ole itsepäinen :)
Etsin myös kumppania jolla ei ole kissoja kun, olen niille allerginen.
Toivon, että lapset kuuluvat asioihin, joiden kanssa tulet juttuun tai olet ainakin avoin tutustumaan ( Minulla on poikani 2xkuukaudessa luonani), jos kahden- keskinen kemia ottaa toimiakseen. (välihuomatus exä ei roiku kuvioissa mukana puhun hänelle puhelimessa max 1xkk)
Sen voin sanoa, että minulla on varattuna aikaa kunnon parisuhteelle,vaikka Yrittäjä olenkin, toivottavasti sinullakin tai edes pystyt raivaamaan aikaa sille, muutenhan on turha edes koettaa jonkun uraohjuksen kanssa suhdetta, semmoiselle ei kiitos, muuten kyllä :)
Ihanne olisi jos sinua kiinnostaisi kävely ja pyöräilylenkit, ja
koti illat hyvien elokuvien ja 30min sit comien parissa kuten Miehenpuolikkaat ja Terapian tarpeessa. Tykkään katsoa elokuvat kotonani.
Olen kotona viihtyvää tyyppiä pois lukien urheilu. Koska minä olen nuoruuteni (kilpa urheillessani) kiertänyt maita ja mantuja, minulla ei ole enää kauheaa ulkomaan kuumetta, toki lähden kaveriksi jos sinulla matkahammasta pakottaa talvella johonkin lämpöiseen ;D
Toki osaan tuulettua yökerhossa, mutta se jääköön vähemmistön puolelle. ;D
Lisäksi :) ja koska koen olevani hyvin seksuaalinen ja eroottinen luonne enkä vielä tuosta Ah! niin ihanasta elämän suolasta halua luopua niin siksi seuraa etsin ja mielellään pidemmäksi aikaa.
Mailini on : freemanfinland@gmail.com

Valoisaa kevättä toivottaa: K
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä