Mies haluaisi antaa piiskaa

  • Viestiketjun aloittaja Ida
  • Ensimmäinen viesti
spankee-wife
Et voi taata sellaista mistä et itse ole kiksejä saanut. Sorry nyt vaan.

Itse olen saanut piiskaa mieheltä ja poikaystäviltäni ja se on vaan se mun juttu. Sattuu toki. Mutta piiskaajan pitää myös osata hommat, eli ei mitään ylimitoitettua hakkaamista vaan sopivaa että tuntuu mutta että sen sietää. Itseäni se kiihoittaa kaikista ajatuksista eniten, siitä olen fantasioinut parhaat fantasiani ja nyt kun mies tämän hallitsee niin se on meidän parisuhteessa se kaikista paras juttu erotiikan saralla. Toki tehdään muutakin, mutta kaikista eniten saan kiksejä juuri siitä että voin turvallisesti alistua miehelleni ja saan milloin mitenkin peppuni punaiseksi.

Mieheni on hellä ja viisas ja kaikin puolin turvallinen. Hän ei koskaan ole LYÖNYT minua, kotona tapahtuvassa kurittamisessa on muita pikku dettaljeja kuten tietyt rituaalit.

Jos ap kirjoittaja tai hänen kaltaisensa ITSE tätä myös haluavat, voin taata että tuo aivan uuden ja ihanan ulottuvuuden parisuhteeseen ja erotiikkaan. Mutta molempien täytyy asia oikealla ja heille sopivalla tavalla oivaltaa ja toteuttaa.
 
haaveilen vaan....
Mä haluan sellaisen miehen joka antaisi välillä piiskaa pyllylle. Ihan tosissaan ottaisi polviensa päälle ja antaisi paljaalle pepulle remmistä tai kämmenestä. Tekisi musta välillä vähän kiltimmän. Mistäköhän sellaisen löydän? En kehtaa treffeilläkään mennä kysymään "tykkääks piiskaamisesta". Mua kiihottaa kaikista fantasioista eniten se että saan piiskausrangaistuksen. Haluaisin muutakin kuin vaan fantasioida...
 
nannukka
Olen itsekin saanut piiskaa leikitellen, mutta meidän leikkijuttu on siveysvyö. Mies osti vuosia sitten ulkomailta yli 500 euron siveysvyön. Kallis, mutta sitä voi oikeasti käyttää ja se on myös oikeasti vahva. Siihen saa pienen lukon, mutta me ei pidetä sitä lukossa, että saan sen hätätapauksissa pois päältä. Vyö on vain leikkiä eikä mies siis oikeasti pelkää, että petän.

Vyö päällä pystyy käymään pissalla ja se peittyy hyvin vaatteiden alle.
 
op
Alkuperäinen kirjoittaja nannukka:
Olen itsekin saanut piiskaa leikitellen, mutta meidän leikkijuttu on siveysvyö. Mies osti vuosia sitten ulkomailta yli 500 euron siveysvyön. Kallis, mutta sitä voi oikeasti käyttää ja se on myös oikeasti vahva. Siihen saa pienen lukon, mutta me ei pidetä sitä lukossa, että saan sen hätätapauksissa pois päältä. Vyö on vain leikkiä eikä mies siis oikeasti pelkää, että petän.

Vyö päällä pystyy käymään pissalla ja se peittyy hyvin vaatteiden alle.
Millanen se sit on oikein? Onks sulla kuvaa tai löytyykö netistä?
 
saksasta
Hei... Suomestakin saa sellaisia leikkivöitä, mutta pävittäisessä käytössä hygienia tuskin on hyvä.

Kannattaa ottaa huomioon, hygienia, mukavuus ja huomaamattomuus. Eteen ei kannata ottaa pientä reijitettyä vaan pidemmällä isommalle aukolla oleva malli, muuten pissi tursuaa vyön välistä! Kunnolliselle vyölle tulee nykyään hintaa enemmän kuin 500 euroa. Mitat kannattaa ottaa huolellisesti, jotta vyöstä tulee sopiva.
 
vieras
Siitä vaan, anna mennä!

Mun mies puhui näistä piiskaamisfantasioistaan aikansa ja lopulta, aika jurrissa kun olin, annoin luvan. Miestä se kiihotti enemmän kuin mua, vaikka ei mustakaan pahalta tuntunut, ei ehkä vana ollut se mistä saan kiksini. Mutta mies saa ja saa piiskata mua aina silloin tällöin, kun lapset on yökylässä.

Kivasti piristi parisuhdetta tälläinen "uusi juttu". Sitomista meillä on harrastettu jo pidempään, siitä tykkää molemmat.
 
Saamapuolella
Vaikka vihaan yli kaiken piiskan tuskaa takapuolella, haluan silti aina toisinaan tulla kuritetuksi ja takaapäin otetuksi.

Olen monasti ihmetellyt miksi miehestäni tulee MIES vasta kurituksen jälkeen. Silloin hän paljoa kysele vaan ottaa minut sillä "apinamiehen" raivolla. Ja siitähän minä tykkään. Mutta miksi VAIN kurituksen jälkeen. Muuten hän on kuin anteeksipyytävä herrasmies vuoteessa eikä asiassa päästä eteenpäin ilman omaa aloitettani. Sellainen ärsyttää minua.

pari kertaa olen myös ollut antajana mutta se ei todellakaan sytytä minussa minkäänlaisia tunteita eikä mieskään tainut nauttia siitä suuresti. Mutta toisin p'äin homma toimii. MIKSI??
 
"kisu"
Saan piiskaa kun en ole kunnolla,
Viimeksi pikkujoulun jälkeen tulin kotiin niin mieheni käski autotallissa
hame ylös ja housut alas ja tuli ja sattui..
Syy oli kun taksilla tulin ja liukas oli tavara ,,tannssin ihanan miehen kanssa,,
sen jälkeen mies hellii mua ei lyö koskaan nyrkeillä vaan vyöllä tai risulla,,
 
"jussi"
issi piiskaajosentotele muapidetään kuris kokoaja issi ostaa vaa vaipoja jos tintalen issi piiskaamua kuus tuntiamulle laitetaa vaa kokoaja vaipoja vaikaen haluujospotki kumutlaitetapöytälle jalaitetaa vaippa nii anetaa piskaa pepulleja luja oikee niikovaa kussaajakauajamut laitetaa päikäreillejos entotele nii anetapiskaajaissi laittaa mut nukuu jo4 jält japitää nukuu 3 asti ja koko aja vaippapääläpitäolla
 
"mikael"
moimoi mäsaa jussi rahaakokoaja ai moii jussi mitässä mule hyvää tuuko meile huomena kamaan moika mitässä moihä okhy su jompi kumpi hyvää vai huonoo huom oon mikael kaukollasäoot ussi haabamäki
 

Yhteistyössä