Mies ja thai-hieronta

  • Viestiketjun aloittaja epäluuloinen
  • Ensimmäinen viesti
epäluuloinen
Kysyin yks ilta mieheltäni, että miksi hän on käynyt Thai-hieronnassa ja mitä siellä tapahtuu. Mieheni hermostui ja kysyi, että miksi kyselen. Kertoi, että siellä ei tapahdu mitään normaalia hierontaa ihmeellisempää ja käy siellä siksi, kun pitää sellaisesta hieronnasta eniten.
En pidä siitä, että mieheni käy siellä ja hän tietää sen. Näin kerran Thai-hierontapaikan työntekijän tosi pienessä mekossa ja korkeissa korkkareissaan liikkeen edessä. Väkisinkin herää epäilys hieronnan "laadusta".
Haluaisin kieltää mieheltäni siellä käynnin ja tykkäisin hänen käyvän ihan tavallisella hierojalla. En kuitenkaan voi hänen tekemisiään rajoittaa, joten varmaan mun on parasta mennä keskustelemaan ammattiauttajan kanssa ahdistuksistani?
 
"vieras"
No minäkin olin Thaimaassa thaihieronnassa, tai siis en uskaltanut sitä ottaa vajavaisella enkun taidoilla, kun esitteessä siitä kerrottiin. Päädyin lopulta normaaliin hierontaan. Ja täytyy sanoa, että ihan se vain hieroi.
 
Jos kerran thaikkupaikan hieronta ei eroa tavallisesta hieronnasta ja miehesi pitää siitä, niin eikö voi käydä hierottavana Matti Möttösellä, lisenssoitu urheiluhieroja tjsp? Me olemme parisuhteessamme luvanneet, ettemme käytä vastakkaisen sukupuolen tarjoamia hierontapalveluja, muistaakseni mieheni oli se, joka nosti aiheen esiin, ettei tahdo minun käyvän mieshierojalla.
 
???
Jos kerran thaikkupaikan hieronta ei eroa tavallisesta hieronnasta ja miehesi pitää siitä, niin eikö voi käydä hierottavana Matti Möttösellä, lisenssoitu urheiluhieroja tjsp? Me olemme parisuhteessamme luvanneet, ettemme käytä vastakkaisen sukupuolen tarjoamia hierontapalveluja, muistaakseni mieheni oli se, joka nosti aiheen esiin, ettei tahdo minun käyvän mieshierojalla.
:eek: mitä jos sun synnytyksessä on mieskätilö tai lääkäri? Pyydät naisen tilalle?
 
Jos kerran thaikkupaikan hieronta ei eroa tavallisesta hieronnasta ja miehesi pitää siitä, niin eikö voi käydä hierottavana Matti Möttösellä, lisenssoitu urheiluhieroja tjsp? Me olemme parisuhteessamme luvanneet, ettemme käytä vastakkaisen sukupuolen tarjoamia hierontapalveluja, muistaakseni mieheni oli se, joka nosti aiheen esiin, ettei tahdo minun käyvän mieshierojalla.
Miksi ei tahdo? :O
 
"aapee"
Jos kerran thaikkupaikan hieronta ei eroa tavallisesta hieronnasta ja miehesi pitää siitä, niin eikö voi käydä hierottavana Matti Möttösellä, lisenssoitu urheiluhieroja tjsp? Me olemme parisuhteessamme luvanneet, ettemme käytä vastakkaisen sukupuolen tarjoamia hierontapalveluja, muistaakseni mieheni oli se, joka nosti aiheen esiin, ettei tahdo minun käyvän mieshierojalla.
Eroaahan se siis tavallisesta hieronnasta, mutta mieheni tarkoitti varmasti, ettei siellä tapahdu mitään hierontaa kummallisempaa.
Olisihan tuollainen sopimus kiva, mutta mieheni kanssa ei voi tollasta sopia. Ei haittais ollenkaan, jos hän kävisi ihan tavallisessa hieronnassa ja hieroja siellä olisi nainen. Epäilen vain noita thai-hierontalaitoksia hieman erilaisiksi. Nehän on aina ihan yötä myöten avoinnakin..
 
"vieras"
En kyllä ymmärrä miksi joku ei hyväksy että se puoliso käy hierojalla mikä on vastakkaista sukupuolta. Kävin joskus mieshierojalla (olin sinkku kyllä silloin) ja oli vieläpä komea nuorimies mikä hieroi. Mutta ei siinä tilanteessa ollut mitään sellaista mistä kenenkään pitäisi olla mustis. En minä siellä tissit paljaana kulkenut, tai toki siinä pöydällä olin ilman liivejä, mutta se hieroja odotti verhon takana sen aikaa, että riisuin ja asetuin siihen. Paljon epämukavampaa oli kerran miesgynellä käydä alkuraskaudessa. Tosin en saanut valita silloin kuka tulee hierojaksi, mutta mieluummin ehkä mieshieroja, kun ne käyttää vähän enempi voimaa. Ja ei kyllä haittais jos nykyinen mies kävisi naishierojalla. Mutta joku thaihieronta kyllä haittaisi, juurikin sen takia kun sieltä monesti saa vähän muutakin hierontaa. Ja epäilyttäisi, miksi sille miehelle ei kelpaa tavallinen hieroja.
 
mies itsekin
Niistä saa halutessaan yleensä myös ns.happy endingin eli käsihoidon. Mutta jos haluaa niin saa kyllä ihan pelkän hieronnankin. Tietty paikat ovat aika stereotyyppisesti ajateltu "ilotaloiksi" mutta kyllä moni käy ihan hierottavana. Ja onhan se mukavan tuntuista kun nuori nätti eksoottinen nainen hieroo vaikkei mitään seksuaalista tapahtuiskaan.
 
ma ei thajua
[QUOTE="vieras";28452037]En kyllä ymmärrä miksi joku ei hyväksy että se puoliso käy hierojalla mikä on vastakkaista sukupuolta. Kävin joskus mieshierojalla (olin sinkku kyllä silloin) ja oli vieläpä komea nuorimies mikä hieroi. Mutta ei siinä tilanteessa ollut mitään sellaista mistä kenenkään pitäisi olla mustis. En minä siellä tissit paljaana kulkenut, tai toki siinä pöydällä olin ilman liivejä, mutta se hieroja odotti verhon takana sen aikaa, että riisuin ja asetuin siihen. Paljon epämukavampaa oli kerran miesgynellä käydä alkuraskaudessa. Tosin en saanut valita silloin kuka tulee hierojaksi, mutta mieluummin ehkä mieshieroja, kun ne käyttää vähän enempi voimaa. Ja ei kyllä haittais jos nykyinen mies kävisi naishierojalla. Mutta joku thaihieronta kyllä haittaisi, juurikin sen takia kun sieltä monesti saa vähän muutakin hierontaa. Ja epäilyttäisi, miksi sille miehelle ei kelpaa tavallinen hieroja.[/QUOTE]

Jos tykkää sen tyyppisestä hieronnasta? Kun se ei ole samalla tavalla runnomista kuin ns. swedish massage eli tavallinen.

En itsekään tajua miksei voi mennä eri sukupuolta olevalle? Jos haluaa kunnon runnonnan niin varaan ajan miehelle ja samoin vaimo tekee. Se nyt vaan on ihan fysiikkaa että lihaksikas mies hieroo lujempaa kuin nainen.
 
"Kenzo"
Jos kerran thaikkupaikan hieronta ei eroa tavallisesta hieronnasta ja miehesi pitää siitä, niin eikö voi käydä hierottavana Matti Möttösellä, lisenssoitu urheiluhieroja tjsp? Me olemme parisuhteessamme luvanneet, ettemme käytä vastakkaisen sukupuolen tarjoamia hierontapalveluja, muistaakseni mieheni oli se, joka nosti aiheen esiin, ettei tahdo minun käyvän mieshierojalla.
Buahhahaaa, tosi aikuismaista! Kevyt luottamuspula jos ei saa hierojalla käydä jos se ei ole just nainen. Mitäs gynekologi, saatko käydä jos on mies??? Hahhaaaahha, päivän parhaat naurut :D
 
En itsekään tajua miksei voi mennä eri sukupuolta olevalle?
Mustasukkainen, niin simppeliä.

Itse en usko lainkaan, että hierontaan tarvittaisiin suurta fyysistä voimaa, että sen saisi tuntumaan. Minulla on jonkinlaiset hierojan näpit itsellänikin, ja saan helposti niin mieheni kuin vaikkapa isoveljeni liki menettämään tajuntansa. Sormet löytävät hartioista ja niskasta automaattisesti ne kohdat, joissa on hierottavaa. Ei tartte nipistellä tai runnoa, pieni painallus riittää ja kuka tahansa on maassa. Lienee aika selvää, ettei mieheni anna minun hieroa itseään kuin suuressa tuskassa. Mutta verenkierto paranee ja palautuu nopeasti minun käsittelyssäni.
 
ladyboy
[QUOTE="Susu";28452077]Thaikkupaikoissa saadaan ja haetaan eroottista hierontaa. Kuka muuta väittää puhuu paskaa tai on tyhmä.[/QUOTE]

Omakohtaista kokemusta? Jos ei ole niin olet paska tai tyhmä. Ainiin, kebab-rafloista saa huumeita ja he runkaavat pitsoihin. Jos ei usko niin on sivistymätön barbaari.
 
miekkonen
[QUOTE="Susu";28452077]Thaikkupaikoissa saadaan ja haetaan eroottista hierontaa. Kuka muuta väittää puhuu paskaa tai on tyhmä.[/QUOTE]

Sieltä saa MYÖS sitä jos niin haluaa. Ihan omakohtaisesta kokemuksesta kuule. Eli tarjottiin, en ottanut. Hieronta oli kyllä miellyttävää.
 
fa
[QUOTE="Susu";28452167]Olen kiertokautta ollut ko mestoissa töissä, joten tiedän aika hyvin kuviot :) . Hyvä että sulla on omakohtaista kokemusta kebeb-paikkojen runkkailuista.[/QUOTE]

Joo, ruuhka-aikoina olen toisinaan toiminut varahanskana kun Ahmedilta on säkit tyhjentynyt ja ranne kipeä.
 

Yhteistyössä