Mies jäi just kiinni nololla tavalla :(

  • Viestiketjun aloittaja Neele
  • Ensimmäinen viesti
Neele
Tuli hetki sitten sen puhelimesta viesti mun puhelimeen joka ei selvästi ollu tarkotettu mulle :`(. Viesti kaikessa lyhyisyydessään näin "hei kaunotar,olen kohta perillä" ja mies sanoi menevänsä uimaan.
Yritin soittaa miehelle,löi varatuksi ja laitto viestiä että just pukuhuoneessa.

Mä olen niin shokissa,tärisen raivosta ja oksettaa!!! Yritän hillitä itseäni penkomasta miehen sähköposteja, ellei se oo keksiny uusia salasanoja.

Voi vitun vittu, mä oikeesti kuvittelin että kaikki olis HYVIN!!!Anteeksi mä en tuu todellakaan antamaan koskaan :`((
 
jassåå
lähe kotoota ennen kun mies tulee! Tai heti kun äijä tulee kotiin,heität sen kamppeineen päivineen pihalle ja sanot tervemenoa!!! Mä en kattelis pettämistä yhtää.
 
vieras
Mä kyllä penkoisin ne sähköpostit ja laittaisin miehelle viestin että viivana kotiin selvittämään asioita. ja siis laittaisin sen viestin niin että siinä alussa se "hei kaunotar..." viestil, jotta miehele ei jää epäselväksi, että viesti tullut väärälle naiselle.
 
Neele
Alkuperäinen kirjoittaja ööh?:
Ja se löi sulle luurin korvaan kaiken päälle?
Niin,mitä epäselvää??Ei siis halunnut vastata,liekö tajusi mokansa samantien!
melkein heti tuli viesti perään ettei voi vastata,nyt hälyttää kyllä mutta varmaan äänettömällä puhelin jotta saa naimarauhan,VITTU!!!
 
e
Mee nyt ihmeessä lukemaan ne mailit! Sulla on oikeus saada tietää! Ihan törkeetä tuo miehen toiminta, tuommosen jälkeen sulla on oikeus kyllä tehdä mitä vaan että saat tietää totuuden!
 
uskomatonta sinisilmäsyyttä
Alkuperäinen kirjoittaja jääräpää:
Jospa se viesti tarkoitti että kaunotar olet sinä ja että hän halusi kertyoa että on kohta perillä uimahallissa??????
Aika paksua :D Uskositko sä oikeesti tuota ?? Varsinkin, ku perään lyöty hädissään luuri korvaan.
 
*
Alkuperäinen kirjoittaja jääräpää:
Jospa se viesti tarkoitti että kaunotar olet sinä ja että hän halusi kertyoa että on kohta perillä uimahallissa?????? Jos siis sen viestin vielä yrittäis kääntää positiiviseksi.
Niinpä....Voisko tuo olla noin ap? Hiukan läpinäkyvää kyllä.
 
Neele
Alkuperäinen kirjoittaja jääräpää:
Jospa se viesti tarkoitti että kaunotar olet sinä ja että hän halusi kertyoa että on kohta perillä uimahallissa??????
Eipä sillä kyllä ole ennemmin ollut tapana lähetellä mulle tuollasia viestejä...en usko tätä vaihtoehtoa sekunttiakaan ennen todisteita että on muka uimassa,miksei voinu sit vastata äkkiä puhelimeen äsken???
 
jassåå
Alkuperäinen kirjoittaja e:
Mee nyt ihmeessä lukemaan ne mailit! Sulla on oikeus saada tietää! Ihan törkeetä tuo miehen toiminta, tuommosen jälkeen sulla on oikeus kyllä tehdä mitä vaan että saat tietää totuuden!
mä lukisin kanssa sen s-postit!! Ja kaikki mahdolliset!
 

Yhteistyössä