Mies jäi just kiinni nololla tavalla :(

  • Viestiketjun aloittaja Neele
  • Ensimmäinen viesti
*
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Neele:
Mies soitti äsken, oli autossa ja kysyi mitä karkkeja halusinkaan,oli kääntynyt takaisin hakemaan niitä kun muisti vasta melkein kotipihalla. Kuulosti "normaalilta" rennolta itseltään, käskin ajaa suoraa kotiin. Menee kuulemma 10min (ajaa 1,5km),just!!

Eli on kai nyt tulossa!
tainnut olla sen toisen naisen luona koko tämän ajan ja nyt ajatteli koukata uimahallin kautta kotiin.

Mutta taitaa olla siellä kotonakeskustelut kesken kun ei ole Neela käynnyt kommentoimassa eli pahin tapahtunut... :(
Niin ja vielä uimahallin ovella huomannut, että voihan p****a, sehän on kiinni...
 
vieras*
voi ei, tää kuulostaa elottavan tutulta :( mun mies tosn piti olla yövuorossa töissä, kun laittokin mulle viestiä, et hei kulta,olen tulossa.

ap, älä välttämättä usko sinisilmäisesti heti ekaa selitystä. sinuna seurailisin tilannetta tarkasti, jos ei heti tunnusta. ja minä ,valitettavasti, syyllistyisin puhelimen viesti/puhelutietojen tonkimiseen vähintään. (tosin meillä ukko piti puhelimen vessassakin ukanaan....)
 
Z
Alkuperäinen kirjoittaja ge:
Alkuperäinen kirjoittaja Z:
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå:
Alkuperäinen kirjoittaja e:
Mee nyt ihmeessä lukemaan ne mailit! Sulla on oikeus saada tietää! Ihan törkeetä tuo miehen toiminta, tuommosen jälkeen sulla on oikeus kyllä tehdä mitä vaan että saat tietää totuuden!
mä lukisin kanssa sen s-postit!! Ja kaikki mahdolliset!
Ihan asian ulkopuolelta - miten te oikein koneellanne operoitte, jos toisen sähköpostit (kuten ilmeisesti myös omanne) ovat koneelta luettavissa tuosta noin vain..?
Ei siinä hirveästi tarvi operoida, ap kun sanoi että tietää miehensä sähköpostin salasanan niin menee vaan ja kattoo :)
No siis juuri tuota tarkoitin eli salasana on henkilökohtainen/omaan käyttöön tarkoitettu salasana, ei mikään jaettu juttu perheen kesken?

 
Pikainen päivitys.
Mies potkittu pihalle. Toi oikeasti sitä uimahallin karkkia mulle mutta ei haissut uimakamppeet kloorille,märkiä ne kyllä oli. Väitti pesseensä ne uimahallin käsienpesu saippualla siellä.
Pyysin puhelinta näytille,olin muka vahingossa poistanut äitini numeron ja olisin ottanut sen miehen puhelimesta.Ei antanut heti puhelinta,sanoi että hetki,käy ensin vessassa ja saan sen sitten ja lukitti todellakin ittensä vessaan tyhjentämään puhelinta vaan eipä tajunnut että viestilokista löytyi lähetettyjen viestien vastaanottajat vielä, katsoin tuntemattomat enirosta ja yks numero oli erään tutun naisen nimelle.

Tulen kertomaan myöhemmin jatkon,täytyy hakea lapsi.
 
vieras*
Alkuperäinen kirjoittaja Neele:
Pikainen päivitys.
Mies potkittu pihalle. Toi oikeasti sitä uimahallin karkkia mulle mutta ei haissut uimakamppeet kloorille,märkiä ne kyllä oli. Väitti pesseensä ne uimahallin käsienpesu saippualla siellä.
Pyysin puhelinta näytille,olin muka vahingossa poistanut äitini numeron ja olisin ottanut sen miehen puhelimesta.Ei antanut heti puhelinta,sanoi että hetki,käy ensin vessassa ja saan sen sitten ja lukitti todellakin ittensä vessaan tyhjentämään puhelinta vaan eipä tajunnut että viestilokista löytyi lähetettyjen viestien vastaanottajat vielä, katsoin tuntemattomat enirosta ja yks numero oli erään tutun naisen nimelle.

Tulen kertomaan myöhemmin jatkon,täytyy hakea lapsi.
niimpä. just tätä että puhelin pitää ottaa vessaan mukaan :/
voimia sinulle.
 
mam
mä en ymmärrä mieksei mies voi vaan tunnustaa, jos pettää ja jää selvästi kiinni. kertoa että tässä on nyt näin käyny ja aikalisän paikka suhteessa, jos eroamisen voi niin "hienosti" tavallaan sanoa. Asioiden puhuminen, mitä on tapahtunut, kenen kanssa ja miksi. sitten molemmat voi mennä nuolemaan haavojaan ja jatkaa kenties elämäänsä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras*:
Alkuperäinen kirjoittaja Neele:
Pikainen päivitys.
Mies potkittu pihalle. Toi oikeasti sitä uimahallin karkkia mulle mutta ei haissut uimakamppeet kloorille,märkiä ne kyllä oli. Väitti pesseensä ne uimahallin käsienpesu saippualla siellä.
Pyysin puhelinta näytille,olin muka vahingossa poistanut äitini numeron ja olisin ottanut sen miehen puhelimesta.Ei antanut heti puhelinta,sanoi että hetki,käy ensin vessassa ja saan sen sitten ja lukitti todellakin ittensä vessaan tyhjentämään puhelinta vaan eipä tajunnut että viestilokista löytyi lähetettyjen viestien vastaanottajat vielä, katsoin tuntemattomat enirosta ja yks numero oli erään tutun naisen nimelle.

Tulen kertomaan myöhemmin jatkon,täytyy hakea lapsi.
niimpä. just tätä että puhelin pitää ottaa vessaan mukaan :/
voimia sinulle.
Joo, eiköhän tapaus ole jo selvä? Jos mies haluaa lainata puhelintani tarkistaakseen yhden jutun niin mikäs siinä. Ja onko puhelimessa nyt jotain niin kiireellistä, ettei se voi odottaa wc käynnin ajan?
 

Yhteistyössä