Mies jäi just kiinni nololla tavalla :(

  • Viestiketjun aloittaja Neele
  • Ensimmäinen viesti
vieras*
Alkuperäinen kirjoittaja :/:
mikä tilanne ny? eikai kantsis potkia miestä viä pihalle? vaan enempikin keskustella aisiat suorikisi..ja korjata tilanne? tiedä sit...
pihalle vaan! kerran pettää, nii pettää taatusti toistekin :/ mä en usko et ihmiset muuttuu.
 
palstaa lukeva mies
tästä tulee mieleen miten itsekkin aikanaan petin eksääni. aina sitä vain tuli kannettua puhelinta kotonakin taskussa.. nukkuessa laitoin sen yöpöydälle yms..

oli kyllä paskaa aikaa, itse henkisesti täysin epäkypsä suhteeseen ja kumppani oli masentunut ja seksihaluton.

nyt kuitenkin elän oikeassa parisuhteessa terveenä ihmisenä, ihmiset voivat siis mielestäni muuttua..
 
tuota
Alkuperäinen kirjoittaja vilpusteri:
miten toi merkkaaminen tapahtuu?... Pakko kuulla miten tässä käy.
No ihan kuule silleen, että kirjoitat jotain ketjuun mustana, niin näet sit omasta profiilista suoraan sen ketjun. Merkkaaminen = löytyy helpommin. :)
 
vähän ot mutta
Mä kanssa kannoin aina puhelinta mukana kun tekstailin ja juttelin yhden miehen kanssa oman mieheni selän takana... tosin mies tiesi lopulta tästä toisesta, kerroin että ollaan ystäviä, mutta joka kerta kun se toinen soitti mulle mä menin vessaan/parvekkeelle puhumaan, niin mies tiesi että "ahaa, nyt se ukko soittaa sille". Ei erottu vaan tajusin hölmöyteni ja jätin toisen ja nyt ollaan onnellisia oman rakkaan aviomieheni kanssa. :)

Voimia ap, pysy lujana! :hug:
 
vieras
Mä olen ehkä todella omituinen ihminen,mutta ennen kuin mä pistäisin miestä noin vaan pihalle (huolimatta näinkin vakuuttavista todisteista) haluaisin kuulla miehen puolen asiaan.Haluaisin selvittää,miksi hän on pettänyt ja kuinka kauan,onko rakastunut ja mitä hänen päässään on liikkunut.Kun ne asiat on selvillä niin sitten näyttäisin ovea. :D
 

Yhteistyössä