Mies jäi just kiinni nololla tavalla :(

  • Viestiketjun aloittaja Neele
  • Ensimmäinen viesti
Nipsu
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä olen ehkä todella omituinen ihminen,mutta ennen kuin mä pistäisin miestä noin vaan pihalle (huolimatta näinkin vakuuttavista todisteista) haluaisin kuulla miehen puolen asiaan.Haluaisin selvittää,miksi hän on pettänyt ja kuinka kauan,onko rakastunut ja mitä hänen päässään on liikkunut.Kun ne asiat on selvillä niin sitten näyttäisin ovea. :D
Misät sä tiedät mitä he on keskustelleet miehen tultua kotiin?
 
tuttua
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä olen ehkä todella omituinen ihminen,mutta ennen kuin mä pistäisin miestä noin vaan pihalle (huolimatta näinkin vakuuttavista todisteista) haluaisin kuulla miehen puolen asiaan.Haluaisin selvittää,miksi hän on pettänyt ja kuinka kauan,onko rakastunut ja mitä hänen päässään on liikkunut.Kun ne asiat on selvillä niin sitten näyttäisin ovea. :D
Kun mun mies petti mua (ei onneksi ehtinyt fyysiseksi tuo suhde) niin kun kysyin perusteluja, kuinka kauan, miksi jne. niin mies ei niitä kertonut ennen kuin pakotin. Ensin mies sanoi, että ei ole ketään naista vaan mies. Kysyin oletko sä homo niin vastasi että joo. :eek: Sanoin, että miksi sitten olet mun kanssa ja naimisissakin vielä niin vastasi ettei silloin vielä tiennyt homoudesta... lopulta kaikki oli jotain hätävaletta ja selvisi totuus, että sillä olikin toinen nainen (ei siis mies) jonka kanssa tekstaili ja jutteli mutta eivät nähneet koska nainen asuu toisella puolen suomee. Oli siis TOSI vaikeeta saada selville miksi, mitä ja kuinka kauan. Miehet osaa valehdella hyvin! Ja osaavat myös pistää suunsa kiinni (valheiden miettimistä varten).
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Nipsu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä olen ehkä todella omituinen ihminen,mutta ennen kuin mä pistäisin miestä noin vaan pihalle (huolimatta näinkin vakuuttavista todisteista) haluaisin kuulla miehen puolen asiaan.Haluaisin selvittää,miksi hän on pettänyt ja kuinka kauan,onko rakastunut ja mitä hänen päässään on liikkunut.Kun ne asiat on selvillä niin sitten näyttäisin ovea. :D
Misät sä tiedät mitä he on keskustelleet miehen tultua kotiin?
Anteeks,viittasin siis siihen kun tuolla ketjun alussa kehotettiin ap:ta pistämään mies samantien pihalle tai lähteen itse pois kotoa yms.
 
Kerronpa vielä, että ne epäilyt ja syyt haluta tietää, että miksi. Siinä vain satuttaa itsensä pahemmin. Valheita valheiden perään. Lopulta se luottamus on nakerrettu niin pieniksi murusiksi, että niitä on vaikea lähtä kokoamaan.

Jos voi saada luottamuksen takaisin, niin sitten voi ehkä yrittää uudelleen. En sano, että se kuitenkaan olisi helppoa.
 
satunnainen palstailija
Aina mies nakataan pihalle. Miehet pettää lähes jokainen, jos kaksi seuraavaa pykälää täyttyvät:

1. Parisuhteessa on tilaa kolmannelle osapuolelle
2. On tilaisuus pettää

Usein ei edes ymmärretä sitä, että suhteessa on tilaa kolmannelle osapuolelle. Kaikki, jotka lukevat tämän ja suuttuvat, niin miettikää hetki rauhassa parisuhteenne tilaa. Onko kaikki tasapainossa, onko kumpikin onnellinen? Voimia ap:lle. Vaikutat siltä, että et pysty ajattelemaankaan suhteen jatkumista enää. Tärkeintä on saada mielenrauhasi takaisin. En tarkoita tällä mitään pahaa, lähden nyt pois.

 
selvä pettäjä
Alkuperäinen kirjoittaja satunnainen palstailija:
Aina mies nakataan pihalle. Miehet pettää lähes jokainen, jos kaksi seuraavaa pykälää täyttyvät:

1. Parisuhteessa on tilaa kolmannelle osapuolelle
2. On tilaisuus pettää

Usein ei edes ymmärretä sitä, että suhteessa on tilaa kolmannelle osapuolelle. Kaikki, jotka lukevat tämän ja suuttuvat, niin miettikää hetki rauhassa parisuhteenne tilaa. Onko kaikki tasapainossa, onko kumpikin onnellinen? Voimia ap:lle. Vaikutat siltä, että et pysty ajattelemaankaan suhteen jatkumista enää. Tärkeintä on saada mielenrauhasi takaisin. En tarkoita tällä mitään pahaa, lähden nyt pois.
Mikään parisuhde ei ole täydellinen. Rakastaminen ja uskollisuus ovat valintoja; joka päivä.

Samoin rehellisyys on valinta. Kuinka moni meistä pitäisi hyväksyttävänä maton vetämistä vaikka hyvän ystävän jalkojen alta?

Polyamoriakin on valinta, josta neuvotellaan kaikkien polyamoriaan osallisten henkilöiden kesken. Ap ei ole tainnut moisiin neuvotteluihin osallistua?
 
Olen nyt kotona lapsen kanssa,hän ei onneksi vielä ymmärrä (9kk).
Sain tosiaan selville että erään tutun naisen kanssa on mies viestitellyt. Tekosyitä yritti kovasti keksiä, meni ihan shokkiin kun näytin viestin joka tuli päivällä siltä mun puhelimeen, sönkötti että se oli mulle. Kerroin että kävin uimahallin pihassa,auto ei ollut sielä ja mies väitti että oli urheilukentän puolella parkissa,no kävinhän mä sielläkin silloin,ei ollut!!
Puhuin koko ajan tyynesti,mies selitti ja pälätti niin ettei mitään tolkkua,ihan hyppi seinille välillä!!
Sit keksin valheen että se oli nähty sen naisen kanssa jonka kanssa viestitellyt...meni suu auki...kysyi vahingossa missä?!!!!
Käskin mennä pakkaamaan ja häipyä mun silmistä...ei meinannut uskoa millään,uhkasin soittaa isoveljen poistattamaan miehen,sit se aneli armoa ja mitä kaikkea lupailikaan...

Täs niinku nopeesti kerrottuna,sanottiin siinä puolin ja toisin kaikkea muutakin,oon niin kiehumispisteessä nyt etten kykene ajattelemaan järjellä kuin että lapselle nyt ruokaa ja nukkumaan... mies yrittää soittaa koko ajan,viestejä tullut ainakin 35 kohta!!! |O
 
Rouva
Voi sua!! :hug:

Kannattaa nyt ottaa etäisyyttä ja miettiä asioita perusteellisesti.

Itse en koskaan voisi unohtaa ja antaa anteeksi tuollaista, mutta tiedän myös pariskuntia, joilla se on onnistunut.
 

Yhteistyössä