mies kävi huorissa

kumpi
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.10.2006 klo 11:21 tiituli kirjoitti:
Tota, jos mun mies tekis noin, se varmaan pitäis tappaa, no ehkä ero riittää, mutta vain ehkä. :kieh:
Onko se parempi et mies käy huorissa kun että sillä olis salarakas ja intiimi suhde puolivuotta?
 
No moniko salarakas on sitten teidän mukaanne #&%?$!*?
Seksiä harrastetaan ja oikeastaan kummallekkin maksetaa, toiselle selvät eurot, toiselle koruja, ravintolailtoja, matkoja.
Kupi näistä naisista on sitten se hyi h..?
Ei tietenkään miesten ole kumpaakaan käytettävä mutta sitä vaan tapahtuu. Leimaatteko jokaisen ystävättärenne #&%?$!* jos on hänellä on salasuhde?
 
Lainaan "siskojen" sanoja sieltä ameriiiikasta;

"dump that zero and get yourself a hero"!

Ukko pihalle. ei tota voi selittää millään muulla ku et miestä alkoi tehä mieli kiellettyä hedelmää ja maksullinen tuli vastaan. ja jos se vaan johti siihen niin ei se muuta sitä että se petti sut!

oikeesti!!! ansaitset parempaa!
 
Monesti vielä sillä yritetään kuitata et se vaan on h.uora ja pelkkä pano! Ei mitään tunteita mukana. Voi v.ittu,itellä ainakin tuilsi sellaset kompleksit,et oonko mä niin huono juuri,et #&%?$!* kelpaa.! Sitäpaitsi sittehän äijä vois ketä vaan nus.assa, kun ei tarvi tunteita mukaan hommaan. \|O
 
nody
Anna aikaa itsellesi . Miehesi kuitenkin kertoi sinulle rehellisesti koska häntä kadutti se mitä olit päässyt käymään. Humala ei ole syy ,jos miehesi nyt otti opikseen ei juo itseään enää tuohon kuntoon eikä tee syrjähyppyä toiste.

Tsemppistä :hug:
 
itsetunto
PIHALLE vain!!!!miksi miehesi meni huoriin ja maksoi siitä kun kerran hänellä on sinut...ja Jennille,typerästi kommentoitu että nimimerkki olisi ns.syyp'' perheen hajoamiseen!!!!!ajattele itseäsi ja lastasi!!!!!!!äläkä jää pohtimaan etä pettääkö uudellen ja miten.... :flower:
 
ei sitä voi yleistää. minä itse tein kerran kans virheen enkä toista kertaa tee.se voi myös lähentää ja huomata rakkauden arvon viimeistään silloin kun sen on menettämästä. eikö anteeksi anto ole rakkaudessa tärkeintä??kuka meistä voi olla täydellinen?tai siis on????rakastaa voi itseään ja samalla voi toiselle antaa anteeksi.eihän uusi yritys maksa mitään.eipähän mietitytä jälkeen päin :hug:
 
Tylsistynyt
Terve.

Minä en ainakaan heittäisi ukkoa ulos. Itse se joutuu vastuun ja huonon omantunnon siitä kantamaan. Testeissä tietenkin pitäisi käydä, tottakai. Mutta eipä tuollainen minua suuremmin hetkauttaisi.

Minä oon pitäny tienviittana itselleni sanontaa: "kaikkee pitää kokeilla kerran ja parasta kaksi" se on toiminut aina. En viittisi yhden virheen tms. takia heittää pois kaikkee sitä mitä meillä on, vaikka kaikki ei nykyäänkään täysin kunnossa ole. Mutta silti.

Toinenkin sanonta on "kahdesta pahasta valittava pienempi" joten miettikää siitä mitä kannattaa menettää ja miten iso haloo nostaa miesten virheistä. Niitä tulee aina eikä naisetkaan niin täydellisiä ole.
 
meitä on moneen junaan. Joillekin maksullisissa naisissa käynti tai pettäminen ei ole sen kummempi asia. Jokaisen täytyy itse vetää se oma rajansa. Virheitä kaikki tekevät, mutta kaikkea ei tarvi sietää/antaa anteeksi ja ymmärtää.
 
Tuskin ottaisin avioeroa. Loukkaisihan se toki, mutta jotenkin kännispäissään #&%?$!* nusaseminen on niin säälittävää ja jos sitä vielä itkun kanssa anteeksi pyyttää, niin tuskin eroa alkaisin heti puuhaamaan.

Tiedä sitten, miten se pitkässä juoksussa vaikuttais liittoomme.
 
:hug:
jaksamista sulle.en tiedä mitä itse tekisin jos sama tilanne osuisi kohdalle.
olisi vaikeaa jollei mahdotonta antaa anteeksi. tuskin luottamus enää koskaan palaisi ja meidän parisuhteen perusta on luottamus toiseen. siin'ä se menisi niin mitä syytä olisi jatkaa...vaikea tilanne sinulle.
voimia päätökseesi helppoa se ei varmasti ole päätit mitä tahansa :hug:
 
hairahdus
Miehesi välittää ja rakastaa sinua,hän varmasti katuu tekoaan!. Tehtyä ei saa tekemättömäksi,ajattele että hän kertoi kaiken sinulle. Silläkin uhalla että ero tulee,ota asialle aikaa.
Mieti mitä kaikkea yhteistä teillä on,jos rakastatte toisianne anteeksiantoa löytyy.
Meidän avioliitossa on ollut kompastuksia enempi kuin tarpeeksi,myös molemmat ovat kahdesti eksyneet pettämiseen.
Silti rakastamme toisiamme valtavasti ja amteeksi antoa on löytynyt.
Virheistä olemme aina huomanneet kuinka valtavan tärkeä toinen on ja kuinka valtavasti rakastamme toisiamme.
:attn:
 
Doris Day
Lukematta kaikkia vastauksia toistan varmaan edeltäjiäni. Erittäin hyvin sanottu tuo "Dump that zero..." , vaikka tietenkin leikki on kaukana k.o. tilanteesta. Minusta parisuhteessa on kysymys paljolti toisen osapuolen kunnioittamisesta. Minusta maksullisen naisen (!!!) naiminen (mistä muusta voi puhua?) ei oikein kunnioitusta osoita. Joten Ali G:n sanoin: Rispektiä!!! Jos et sitä pyydä, et saakaan. Tässä tapauksessa et ilmeisesti ymmärtänyt pyytää. Myöhäistä. Kunnioita nyt kuitenkin itseäsi sen verran, että näytät mr. Zerolle ovea. Omissa nurkissani tällainen häntäheikki ei kauan hyörisi.
 
kolmannen saava
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.10.2006 klo 09:58 Jenni kirjoitti:
Pitkän avioliiton/suhteen salaisuus on anteeksianto yms. Kyllä pitkän suhteen aikana tapahtuu yhtä ja toista. Molemilla miehellä ja naisella on erilaisia kriisivaiheita, jonka yli on päästävä. Sinä aikana toinen voi tehdä jotain odottomatonta, kuten tämä miehesi juttu. Kaikki riippuu tietysti sinusta ja kuinka tyytyväinen olet muutoin mieheesi ja suhteeseenne. Kaikesta voi päästä yli, kun yhdessä haluaa ja yrittää.

Nainen oli kuitenkin maksullinen, joten mistään rakkaussuhteesta tuskin on kyse. Se olisi vielä vakavampaa. Suhtaudun tosi jyrkästi uskottomuuteen, mutta iän ja kokemuksen myötä olen huomannut, et kaikenlaista sattuu pitkän yhdessäolon aikana. Haluatko olla yksinhuoltaja ja hajottaa perheen tämän takia. Valinta on sinun. Mikäli et ole tyytyväinen suhteeseenne ja mieheesi ennen tätä tempausta, ero lienee väistämätön. Yritä jaksaa!
peesi
 
Jep
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.10.2006 klo 18:22 sanni kirjoitti:
ei sitä voi yleistää. minä itse tein kerran kans virheen enkä toista kertaa tee.se voi myös lähentää ja huomata rakkauden arvon viimeistään silloin kun sen on menettämästä. eikö anteeksi anto ole rakkaudessa tärkeintä??kuka meistä voi olla täydellinen?tai siis on????rakastaa voi itseään ja samalla voi toiselle antaa anteeksi.eihän uusi yritys maksa mitään.eipähän mietitytä jälkeen päin :hug:
Kiitos, veitpä sanat suustani! Meilläkin on jouduttu kurjiin tilanteisiin pitkän suhteen aikana, mutta puolin ja toisin on annettu anteeksi ja mielestäni on ollut sen vaivan/tuskan arvoista. Ja kuka siitä uudestakaan kumppanista takuuseen menee (tilastojen mukaan enemmän kuin joka toinen pettää jossain vaiheessa)? Vanhan koiruudet sentään on jo tiedossa ;) No joo, vakavasti puhuen, ehkä on tärkeintä tuntea itsensä ja kykynsä antaa anteeksi ja unohtaa. Jos tietää, että ei siihen pysty, on suhteen jatkaminen molemmille liian rankkaa. Mutta jos molemmat vilpittömästä haluavat yrittää, kannustan!
 
pave-84
mies lentäis kun leppäkeihäs..ei sääliä tippaakaan..jos joku tauti p...u kiinnostaa ees hetken verran niin ukko kartanolle..tunteepahan omassa nahassaan...niin se vaan on
 

Yhteistyössä