mies kävi huorissa

joo-o
Mun maailma ei siihen kaatuisi. Ihmiselämä on niin lyhyt, että kaikkea pitää kokeilla. Jos se toistuisi miettisin sitten vasta jättämistä. Jos olisin mies, haluaisin itsekin koittaa, ihan kokeilun halusta, millaista seksiä #&%?$!* saa.

JÄITÄ HATTUUN tiukkapipot.
 
Kyllähän se satuttaa ja inhottaa, mutta miehethän on pohjimmiltaan moniavioisia ja vähän sikoja, kai se kuuluu jotenkin rotuominaisuuksiin. Maksettu pano stripparin kanssa on mielestäni mieheltäsi ollut vain poikamaisuutta, lapsellisuutta, kokeilunhalua ja suurta tyhmyyttä. Se ei ole asia jonka takia kannattaa heittää mies ja lapsen isä pellolle !! Niinkuin aluksi sanoin toki inhottava juttu mutta laita omaan arvoonsa. Miestäsi nolottaa ja kaduttaa ja varmaan jopa inhottaa itseäänkin. Aivan eri asia on jos on seurustelusuhde toisen kanssa ja tunteet mukana !
 
Sen neuvon (?) voisin sinulle antaa, että jos anteeksianto on liian vaikeaa, niin silloin kannattaa kuitenkin erota. Itse en nää asiaa niin pahana, etteikö sen takia voisi uudestaan yrittää, mutta anteeksi on annettava ennen kuin voi siirtyä eteenpäin. Siitä ei tule mitään jos asia seuraa joka riitoihin ja erimielisyyksiin. Siinä kärsii lopulta koko perhe.

Itse olen antanut vastaavan tapauksen anteeksi, enkä ole päivääkään sitä katunut. Mielestäni tuollaiset asiat menettävät mittasuhteensa jos yksi tapus on suurempi ja merkityksellisempi kuin koko yhteinen elämä.
 
Nythän on taas kaikenlaisten törttöilyjen juhlaika. pikkujoulut!
Sitä voi kukin taas miettiä maksullisten ja maksuttomien naisten käyttöä.
Humalaiset keski ikäiset naiset vonkaa nuoria firman miehiä ja ukot kielipitkällä mimmien vanavedessä.
Eli kumoi on se pahempi paha?
 
vieras myös
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.11.2006 klo 17:55 vieras kirjoitti:
Nythän on taas kaikenlaisten törttöilyjen juhlaika. pikkujoulut!
Sitä voi kukin taas miettiä maksullisten ja maksuttomien naisten käyttöä.
Humalaiset keski ikäiset naiset vonkaa nuoria firman miehiä ja ukot kielipitkällä mimmien vanavedessä.
Eli kumoi on se pahempi paha?
Niin, nyt voi sitten olantakaa jo valmiiksi miettiä anteeksiannot pikkuhiprakassa sattuneille kultapupplei miehen törttöilyille.
 
HYI
En antaisi armoa. Ainoastaan yksi mahdollisuus, lopettaa juomasta. Ja jos juo kerrankin tai maistaa niin se on kerrasta poikki!!!!!!!!!!!!!! Saak eli sentææn ja sit uikuttaa kotona, hyi!!! :headwall:
 
Kuulostaa melko ymmärtäväisiä olevan osa naisista että ihan hirvittää. Mutta mites sulatetaan semmonen asia, että mies on käynyt huorissa ja pitänyt yllä myös salasuhdetta.. Voiko nuin ees tapahtua? Näköjään voi, ei sitä käsitä ennen ku se omalle kohdalle sattuu.
 

Yhteistyössä