Mies katoaa päiviksi kun alkaa vapaat

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mies laitto ihanan viestin ja lupasi että nähdään heti kun tulee takas tälle paikkakunnalle takaisin. Seuraavana aamuna toivottelin hyvää huomenta ja kyselin miten menee. Mies ei enää vastannut. Luki viestin kuitenkin. Laitoin vielä illalla viestin ja taas sama juttu. Näin on tapahtunut monia kertoja ennenkin. Menee pari kolme päivää ja taas mies on normaali ja ihana. Mutta mulle riitti nyt. En enää kestä tätä olen ihan rikki. Ei ole mitään salavaimoa missään siitä olen varma. Mies ei selittele mitään noiden jälkeen. Ottaa vaan haukut vastaan ja on ihana. Johtuuko tämä kaikki viinasta?
 
vierailija
Johtuuko tämä vain viinasta? Ajattelin monta kertaa että vika on minussa. Se ei haluakaan mua enää ja muutti mielensä yhdessä yössä mun suhteen ja siks ei vastaa. Miks on niin vaikeeta juodessa laittaa se yks viesti?
 
vierailija
Luulis että on muitakin kakslahkeisia kuin tuollainen. Jos jaksat kattoa tuollaista peliä nii anna mennä vaan! Turhaa arvuutella miksei vastaa jos tekee tuota useasti.
 
vierailija
Hyi, mies joka kuvittelee voivansa elää ja päättää itse omista menemisistään!

Kitke siitä äkkiä oma tahto ja elämänhalu pois, sisko! Kahlitse se vapautta janoava röyhkeä sika!
 
  • Tykkää
Reactions: m1es
Hyi, mies joka kuvittelee voivansa elää ja päättää itse omista menemisistään!

Kitke siitä äkkiä oma tahto ja elämänhalu pois, sisko! Kahlitse se vapautta janoava röyhkeä sika!
Ihme ajatusmaailma.
Jos mies tahi nainen haluaa vapautta mennä yksin miten lystää, se pitää uskalta reilusti sanoa toiselle. Ei vain typerästi kadota.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja epek
Jätä se sika!
Aina olen yrittänyt trollata tämmöisiä vastaan mutta nyt olen ihan samaa mieltä.
Kyllä voi aina, AINA, kertoa miksei onnistu tms ettei tuollaista äänettömyyttä..
Juu, jätä se sika.
!Poikkeuksena jos on matkalla alueella missä ei ihan oikeasti kännykät toimi, itse vuosittain olen sellaisilla reissuilla. Ja joo en ala viikon pimennon vuoksi hommaamaan satelliitti hommia mutta tietenkin kerron etukäteen että nyt saattaa alakaa viikon pimento.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Ihan oikeesti, tässä kannattaa tehdä yksi vakoilureissu. Eli järjestää vapaata kun miehellä seuraavaksi koittaa "vapaa" ja tsekkaa mitä se puuhaa. Jos kyse on vaan juopottelusta, niin asiassa on jotain tehtävissä. Jos on toinen nainen, niin sitten taitaa olla toisin.

Kuinka kaukana toisistanne asutte ja kuinka pitkään olette olleet suhteessa?
 

Yhteistyössä