mies laukeaa liian nopeasti

  • Viestiketjun aloittaja aikuinen nainen
  • Ensimmäinen viesti
aikuinen nainen
Miehet, miksei naisetkin

kertokaa mistä johtuu, että mies laukeaa liian nopeasti. Välillä, tai melkein aina, miehellä tulee välittömästi kun pääsen hänen päälleen.

meillä on seksiä tosi harvoin. Ja minä, nainen, olen meillä se aktiivisempi osapuoli.

Onko asialla tehtävissä mitään?

Mahtaako meillä olla seksiä niin harvoin, kun miestä harmittaa nopea laukeaminen (tämän tiedän siksi, että pyytää sitä jopa anteeksi)
 
Naku ankka
Mulla ainakin seksiä ainoastaan yhden kerran viikossa aiheuttaa sen verran kovat paineet, että ei sitä kauaa tarvii odotella kun laukean ja todella kovaa vielä. Ei se etteikö olis kivaa, mutta nainen ei kyllä ehdi mukaan. Toki asiaa voi parantaa niin, että vetelen pitkin viikkoa käteeni niin saan hilattua tota kynnystä alemmas. Toinen, joka auttaa on toki se, että otat mieheltäsi kunnolla eka suihin ja lepuuttelette hetken ja jatkatte hetken päästä, kun miehestä alkaa tuntua taas siltä. Anna hänen hieroa palautumis ajan sinua ja kiusoittele hänen kanssaan.

Harjoituksen puutetta sanoisin minä.
 
aikuinen nainen
Kyllä sillä tulee tosi nopeasti vaikka oltaisiin monta kertaa päivässä. Näin meillä oli aluksi, eli saattoi olla seksiä jopa 3 kertaa päivässä. ja ei kovin kauaa kestä, ehkä pisimmillään 30 sekuntia.

aluksi ei minua haitannut, mutta nyt on sentään suhdetta takana jo useita kk, ja tilanne ei ole muuttunut.

Lisäksi seksiä on tosi harvoin, ehkä noin kerran kuussa.

Olen jo monasti meinannut puhua asiasta, mutta tuntuu olevan miehelle tosi herkkä paikka, eikä ole koskaa ollut sopivaa tilaisuutta :(
 
aikuinen nainen
Joo, sepä siinä onkin, kun en kertakaikkiaan tiedä, miten ottaa puheeksi!!

Pitääkö siinä heti tapahtuneen jälkeen?? Tuntuu pahalta, kun tiedän, että hän itsekin kärsii tilanteesta.

Toisaalta taas jos ottaa erikseen puheeksi, niin sekin tuntuu pahalta.

Mies on tosi herkkä, sen tiedän. Ja ymmärrän toki sen, että ei tuo mihinkään puhumatta parane.

Pelkään, että sanon jotain loukkaavaa...
 
No juuri seksin jälkeen ei ole sopiva hetki ottaa asiaa puheeksi, mutta mikä tahansa muu hetki on sopiva...
Eikö teillä ole mahdollista, että miehesi tyydyttäisi sinut jollakin muulla tavalla, kun itselläni tulee ainakin aika monta tapaa mieleen, miten tuottaa naiselle nautintoa...
Eli asia ei välttämättä ole suurikaan ongelma, ellei siitä tee ongelmaa...
Seksi on siitä ikävä asia, että siitä yleensä helpoiten loukkaannutaan, eli kannattaa miettiä, miten asiasta puhuu ennen kuin puhuu...
 
werneri
No minusta ja tiedän kyllä miksi, se johtuu yleensä siitä, että mies ajattelee paljon etukäteen sitä kyseistä tilannetta, eli hän aktivoituu liian aikaisin ja hormonit rupee hyrräämään liian kovaa. Ja näinollen hän on liian "kovana" ryhtyessään itse aktiin, ja hänen aivonsa antaa viestin, että nyt olisi paras syöksyä, mutta ikävä kyllä näin ei aina ole.

Vaimoani ajatellen, minun pitää lähestyä kaksi viikoa ennen sähköpostilla, ja vienosti kysellä olisiko tilaa...

Ja kun hän saa viestin, menee vielä kaksi viikkoa siihen kunnes jotain alkaa tapahtua. Eli miehillä menee liian lujaa.
 
Werneri, kyllä kunnon miehellä pitää jarrut olla. Välillä voi hidastaa, ei sitä tarvitse alusta loppuun paahtaa kuin mieletön vain yksi asia mielessä. Jos ottaa pääasiaksi sen että akti kestäisi mahdollisimman kauan, se kiduttava fiilis on oikeasti paljon mukavampaa kuin nopea orgasmi. Ja se orgasmi todella on sen hidastelun jälkeen räjähtävä :p
 
meillä toi sama ongelma! oltu 10v yhessä ja on kyllä aina ollut nopea tapaus. ennen lapsia kun oli useemmin seksiä niin pystyi vähän pitempään. nyt lasten jälkeen on monestakin syystä seksi harvinaista meillä ja sit olen kyl ihan turhautunut kun kerrankin jotain puuhaillaan ja sit se on hetkessä ohi. oon tosi hienotunteisesti yrittänyt tosta puhua, mut tulos on se et sit on seksiä entistäkin vähemmän. en oikeen tiedä miten saisin miehen ymmärtämään? oon kyllä itse tosi kärsivällinen, mut kai se on kohtuullista et edes joskus ois mullakin kivaa petipuuhissa...??
 
Mies voi tehdä ensin muuten hyvää naiselleen. Ihanat orkut saa kielellä tai sormella. Kun nainen on saanut tyydytyksen, voi vasta sitten nousta miehen päälle. Sitten onkin jo niin onnellisessa olotilassa, että ei haittaa vaikka mies laukeaakin sit nopeesti.
 
Jouko76
Voihan sitä mies tyydyttää naistaa esimerkiksi kielellä tai käsilläkin. Ei se aina välttämättä tarvitse loppua siihen kun mies laukeaa. Kannattaa kokeilla myös jotain kivaa kiihotinta tai sauvaa, osana seksiä:) Mielikuvitusta puuhiiin! Ja niin onhan sitä jotain sellaista kestoa lisäävää voidettakin saatavilla. Ainakin tuommoisessa paikassa kun www.seksikulma.net oli myytävänä kestoa lisäävää voidetta..
 
aikuinen myös
meillä sama juttu,kun ite pääsee väuhtii siihen se sit loppuukin.tosi ärsyttävää,ei se ole sama jos käsin tekee loput AINA.sit ei aina edes huvita ja kieltämättä touhu on hiipunut(yhteiseloa 5v)
 
ohjekirja
Ukko haluis lääkäriin kun tulee niin nopeesti toisinaan. Mua ei huoleta kun tiedän konstit. Jos haluan saada kunnon kunnon :p niin pari kolme päivää ennen anna monta kertaa nopeat ukolle. Sitten kun paneudutaan mun tilanteeseen niin sillä ei niin hätää kun on monta päivää saanut. Ja tekee kaikkea muuta aina välillä jos meinaa tulla... Esim. eilen oli tuloksena 4jät orkut MULLE, ja yhdet ukolle. Tänään en itselleni tarvinnutkaan...vaan annoin pikaiset... :wave:
 
Juho
Venyttäkää laukeamista hitaammilla liikkeillä naiset. Kestää aikaa mutta kun on riittävästi totutellut kestää mies nopeampaa ärsytystä.

Kun on kunnolla vauhdissa ei edes halua laueta heti vaan pitkittää nautintoa.

Ymmärrän kyllä että se on ärsyttävää kun leikki loppuu kesken yhvän rytmin.

Se on vain joskus vaan liikaa kun pimpp.i puristaa joka puolelta ja vielä on märkäkin..

Seksiä enemmän niin siihen tottuu. Mitä mieltä olette?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.03.2006 klo 16:34 aikuinen nainen kirjoitti:
Miehet, miksei naisetkin

kertokaa mistä johtuu, että mies laukeaa liian nopeasti. Välillä, tai melkein aina, miehellä tulee välittömästi kun pääsen hänen päälleen.

meillä on seksiä tosi harvoin. Ja minä, nainen, olen meillä se aktiivisempi osapuoli.

Onko asialla tehtävissä mitään?

Mahtaako meillä olla seksiä niin harvoin, kun miestä harmittaa nopea laukeaminen (tämän tiedän siksi, että pyytää sitä jopa anteeksi)
Mitä harvemmin on seksiä, sitä helpommin mies laukeeaa.

Myös "liian pitkät" esileikit saavat aikaan nopeasti laukeamisen.<br><br>
 
Black horse
Seksikaupoissa on myytävänä sellaista vähän puuduttavaa geelia, mikä pidentää erektiota. Muistaakseni joku sanoin sen olevan blackhorse tai vastaava. Luulisi siitä avun löytyvän.
 
kevät-aurinko
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.04.2006 klo 14:15 vieras kirjoitti:
meillä toi sama ongelma! oltu 10v yhessä ja on kyllä aina ollut nopea tapaus. ennen lapsia kun oli useemmin seksiä niin pystyi vähän pitempään. nyt lasten jälkeen on monestakin syystä seksi harvinaista meillä ja sit olen kyl ihan turhautunut kun kerrankin jotain puuhaillaan ja sit se on hetkessä ohi. oon tosi hienotunteisesti yrittänyt tosta puhua, mut tulos on se et sit on seksiä entistäkin vähemmän. en oikeen tiedä miten saisin miehen ymmärtämään? oon kyllä itse tosi kärsivällinen, mut kai se on kohtuullista et edes joskus ois mullakin kivaa petipuuhissa...??
käyppä joskus itkemään yhdynnän jälkeen ni varmasti alkaa kyselee mikä on hätänä.. ja sitte kerrot kuinka ikävää on kun sinä et ehdi nauttia..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2006 klo 14:05 Mies73 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.03.2006 klo 16:34 aikuinen nainen kirjoitti:
Miehet, miksei naisetkin

kertokaa mistä johtuu, että mies laukeaa liian nopeasti. Välillä, tai melkein aina, miehellä tulee välittömästi kun pääsen hänen päälleen.

meillä on seksiä tosi harvoin. Ja minä, nainen, olen meillä se aktiivisempi osapuoli.

Onko asialla tehtävissä mitään?

Mahtaako meillä olla seksiä niin harvoin, kun miestä harmittaa nopea laukeaminen (tämän tiedän siksi, että pyytää sitä jopa anteeksi)
Mitä harvemmin on seksiä, sitä helpommin mies laukeeaa.

Myös "liian pitkät" esileikit saavat aikaan nopeasti laukeamisen.
toi totta, että mitä harvemmin seksiä sen nopeammin mies laukee. mut meillä just sekin ongelmana, et aina pitkät tauot. koska mies saa kiksinsä kuitenkin vaikka laukee kuin nopeesti (ja mä en yhtään mitään!), niin ei sitä seksi kiinnostaa taas ainakaan pariin viikkoon... no sit siitä on taas niin kauan et tilanne on ihan sama. liian pitkät esileikitkään ei ole syynä, koska en voi paljon hipasua enemmän hänelle tehdä kun muuten tulee samantien.... ja kun mies ei ihan tosissaan ymmärrä ettei tollanen riitä mulle!
 
Mä olen kyllä lukenut joskus aikoinaan lehdestä jossa joku mies kyseli ammattilaiselta(tais olla ihan lääkäri) neuvoja kyseiseen vaivaan, että nimenomaan pitkäesileikki lisäisi kestävyyttä. En tiedä kun en ole mies kokemuksesta, mutta näin sillä luki. Luulen, että liittyy siihen, että hommassa ei ole alusta asti mikään pikapanon meininki. Varmasti tietty myös paineet sun muut vaikuttaa asiaan.

Ikävä ongelma naisen kannnalta kuitenkin. Sen osaan sanoa kokemuksesta.
Itsekin seurustelin monta vuotta miehen kanssa jolla oli sama "vaiva". Voin oikeasti sanoa etten itse ehtinyt 4 vuoden aikana saada kuin muutaman kerran yhdynnän aikana. Muuten ei mies ollut kiinnostunut "hoitelemaan" tosin olin niin nuori etten osannut asiaa esillekkään nostaa. Nykyään en moiseen tyytyisi.
Miehen kanssa rakastelut muuttuivat sen laatuisiksi etten uskaltanut sormea liikuttaa saati ääntä päästää kun mies laukesi samantien. Yritin olla mahdollismman paikoillaan ja toivoa ettei kaikki päättyisi minuutissa. Yritä nyt siinä nauttia liikkumatta ja ääntelemättä.
Eron tultua mies olikin sitten haukkunut minua pitkin kyliä kuinka olen sängyssä kuin kuollut lahna. :headwall: Kyllä jurppi!

Tästä jäi jopa traumoja minulle niin, että olen joutunut myöhemmin opettelemaan taas vapautumaan ja liikkumaan sängyssä. Välillä silti huomaan kuinka minun on vaikea kiihottua tarpeeksi koska huomaan ajattelevani etten ehdi saada kuitenkaan ja "luovutan".

Kannattaa puhua asiasta ajoissa!
 

Yhteistyössä