Mies on valehdellut vuosia, tekisi vaan mieli kostaa :(

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Selvisi siis, että mieheni on jo monta vuotta valehdellut monista asioista. Olen jo epäillyt monista jutuista, mutta hän on keksinyt lisää valheita, jotka on ihan käynyt järkeen selitykseksi kaikelle.
Nyt on mm. raha-asiat kuralla ja luottamusta ei tämän jälkeen voi ikinä korjata. On valehdellut siis mm. rahoista, päihteiden käytöstä, olinpaikoistaan, ollut muka töissä, vaikka ei ole ollut ja nähnyt naispuolista työkaveria drinkin parissa, ja väittänyt olleensa muualla silloin.
Mitenhän mä jaksan nyt avioeron? Jään yksin vauvan ja taaperon kanssa, ja mielessä pyörii vaan se, että en anna hänen ikinä nähdä lapsia. Ja ei, en todellakaan ole tekemässä niin. Haluaisin vaan niin kovaa, että häntä sattuisi, kun hän on nyt vuosien edestä mua satuttanut. Vaikka ei ole fyysisesti pettänyt (vaikka mistä sitä enää tietää), niin siltä ihan tuntuu. Henkisesti petetty olo, ja arvoton. Miten hän on katsonut mua silmiin, ja väittänyt puhuvansa totta? Tuntuu, että ei se ihminen ole mua rakastanut. Ja silti hän on kanssani lapset halunnut...
Ja nytkin olen niin rikki, että varmaan antaisin anteeksi, jos hän edes olisi pahoillaan...
 
vierailija
Minunkin ex-mieheni valehteli kirkkain silmin. Vuosia ja taas vuosia. Luonnevika. Ei tule koskaan muuttumaan.

Vahingossa paljastui mm. poste restante osoite, johon tilaili käytettyjä naisten pikkuhousuja, joita sitten salaa nuuski tai mitä ikinä tekikään.

Tuo oli vain jäävuoren huippu. Enkä tiedäkään kuin murto-osan. Valehteli, kun ei halunnut puhua totta. Oli asia mikä hyvänsä. Ovela ja paatunut kusettaja. Uskottava sinänsä. Ehkä välillä itsekin uskoi tarinoihinsa?

Lopulta lähdin ja se oli paras päätös ikinä. Jos toista arvostaa ja toisesta oikeasti välittää, niin silloin puhutaan totta, eikä muunnella totuutta oman edun mukaan.
 
vierailija
Mikähän siinä oikein on, kun naiset haluavat usein jonkun retkun kumppanikseen. Itse olen jo vanha ja lopulta onnellisesti naimisissa jo 35 vuotta. Muistan kuitenkin nuorena, miten itse jäin aina "lehdellä soittelemaan" parin kaverin riiatessa tyttöjä. Molemmat näistä ovat jo eronneet entisistä vaimoistaan. Syytä en tosin tiedä, kun emme juuri ole pitäneet yhteyttä.
 
vierailija
" On valehdellut siis mm. rahoista, päihteiden käytöstä, olinpaikoistaan, ollut muka töissä, vaikka ei ole ollut ja nähnyt naispuolista työkaveria drinkin parissa, ja väittänyt olleensa muualla silloin."

Mitenkä vakavaa tuo siis loppujen lopuksi on? Pössytellyt kannabista kerran kuussa ja viettänyt aikaa naispuolisen kaverin kanssa huolimatta siitä, että mustasukkainen kyylääjävaimo kieltää?
 

Yhteistyössä