Mies pilvenpolttaja...

[/quote]
[/i]Siis Suomessa on tietääkseni laki, joka kieltää huumausaineiden hallussapidon ja käytön, lasta ei saa luovuttaa päihtyneelle saati sitten huumausaineiden vaikutuksen alaisena olevalle. Onko käynyt mielessä, että ehkä ei kovin hyvä asia, että asutte samassa asunnossa?

Voisin jopa ystäväpiiristäni tollasen tilanteen lastenvalvojalle mainita... :kieh:

Luuletko, että miehestä on niin paljon apua ettet yksin muka pärjää? :LOL:

Luuletko ettei mies vauvan synnyttyä jatka polttelua? Se tekee sen vaan muualla, idiootti! Ja jos joku väittää,ettei vuosia poltelleesta ihmisestä päällepäin näe, että on vähän hidas, niin onnee vaan. :LOL: :LOL:

Kyllä varmaan Mirkku sun ystäväpiiris tietää millasen miehen oot löytäny itelles ja kuinka tyhmänä ne sua pitää?!!! On lapsellaki sit hoidossa ja koulussa kiva maine olla narkkarien penska, vai luuletko ettei kiusata?

Järki päähän ja mies pellolle, selkeesti pilvenpolttelu on sua ja vauvaa tärkeempää vaikka olet selvästi ilmaissut miehelle, että se sua loukkaa, joten miks katselet noin törkeetä käytöstä. Kannat kuitenkin teidän yhteistä lasta?!

Ootko koskaan ajatellut että saatat olla läheisriippuvainen, hyvin ainakin kiellät tosiasiat!!! :headwall:
[/quote]

Tämä oli mun mielestä ihan p...a viesti ketjun aloittajalle!! Kylläpäs on hauskaa :LOL: :LOL: Minäkin täällä oikein tikahdun nauruun :LOL: Kylläpäs se kannabis suomessakin vielä tullaan laillistamaan :LOL: Naurakaa te sitten jotka sitä niin vihaatte :LOL: :LOL: :LOL: Kantsis vähän pössytellä niin ei olis pipo niin kireellä :LOL:
 
Niin ja vieras vieras: Olet itse IDIOOTTI eikä Mirkku!!! Ei oo kivaa kun haukutaan idiootiksi IDIOOOOOTTI OOT SÄ ITE!!!!

Ja se on tuuttiruuhkaa lattialla kasa tuhkaa...Harvoin sitä haluu kieltäytyy toisinaan sitä taas täytyy...kun yks stumppaa niin toinen sytyttää palohälyytinkin jo hälyyttää maailma alkaa savuiselta näyttään...On muuten hyvä biisi! :LOL:
 
kukka-maaria
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.09.2006 klo 15:17 aziz kirjoitti:
Pistää vihaks tämmönen touhu. Huuetaan miten on kauhiaa ku huumeita käytetään lapsiperheissä nyyh nyyh, sit samaan aikaan lähetään terassille kersa mukana ja ollaan nii naamat et ei hajua missä skidi viilettää menee. Mut mikäs siin, eipähä käytetä huumeita.
Joo ja tosi todennäköistä, että noi ovat ne vaihtoehdot? Että joko on rela pössyttelijä tai sitten "terassille kersan kanssa menevä alkkis". Jibii, ei voi ainakaan väittää että kannabiksen kannattajille äly leikkaisi järin hyvin.
 
kukka-maaria
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.09.2006 klo 13:14 FAKTAA kirjoitti:
PAREMPI ON SILLOIN TÄLLÖIN PILVEÄ POLTTELEVA ISÄ KUIN RASKAANA TUPAKKAA POLTTELEVA IDIOOTTI VASTUUTON EPÄKYPSÄ P.ASKA ÄITI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Ja nämäkin ovat sitten vaihtoehdot joko - tai?
 
vierasvieras
Kuis paljon sätkä tulee maksaan? Kuinka usein on varaa poltella? Etenkin jos on perhettä vielä elätettävänä?

Tunteeko kukaan kovien huumeiden käyttäjiä, jotka ei olis pilvestä alottanu? Ei kai kukaan nyt sentään yks kaunis päivä päätä, et nytpä alan vetään heroiinia tai piriä?

Voihan olla,et näissä pilvenpolttelijapiireissä tää pilvenpolttelijakin tuntee, et on ihan fiksu ja teräväpäinen; mut ihan tiedoks vaan : takana nauretaan!!! :LOL: :whistle:

Ootteko nähnyt yliannostuksen ottanutta narkkaria? Joka on siihen myös jääny? Ja sen perhettä? Ja mistä huumeesta aloitti? Ja mihin päätyi? Ikääkin oli huimat 19 v. :'(
 
tää on kyl järjettömin juttu mihin olen törmännyt....ihmiset tosissaan puolustelee polttelua ja millasin perustein...huh huh...ja joo,tiedän mielestäni paljonkin kys.asiasta!! joillekkin näyttää olevan aivan sama mitä vedetään vaikka kyseessä on lapsiakin..en ymmärrä!! pössyttely on kuitenkin kiellettyä ja jos joskus sattuu ongelmia tulemaan niin selitelkää noita puolustuksianne lastensuojeluviranomaisille...niitä tuskin kiinnostaa onko se teistä pienenpi paha kuin siiderin juonti...kasvattakaa aivot..jos niistä on jotain jäljellä!!!
 
Mies pilvenpolttaja
Vastailen tuohon "05.09.2006 klo 19:34 vierasvieras kirjoitti"

Jos viikonloppuisin polttelee pari kertaa, hinnaksi tulee jotain 520e vuodessa.
Tuolla rahalla tai puolella siitä voisi tosin ostaa kasvatustarvikkeet ja kasvattaa helposti neljässä kuukaudessa poltettavaa vuodeksi tai pariksi, ja jatkossa hinnaksi tulisi pelkästään sähkö... 30-60e kuukaudessa tms. (*4kk = 240e).


Aivan, loogisesti kokeillaan heikoimpana pidettyä huumetta, ja kun joskus ei saakaan diileriltä pilveä, saattaa hän tyrkyttää jotain muuta. Jos ei ole selvillä mitä aikoo käyttää on päässä vikaa.
Sitäpaitsi pilvi on itseasiassa paljon miedompi huume kuin alkoholi, joten kun käyttäjä kokeilee hamppua, ajattelee hän ettei muutkaan huumeet ole vaarallisia.


Onko herra pilvenpolttelija jotenkin huonompi kuin kerran kuussa kännit vetävä aviomies? Ajattele jo pelkästään niitä aivosoluja jotka hän huuhtoo kännin ja krapulan mukana... kannabishan ei tuhoa soluja, se vain kutittelee oikeista paikoista(reseptorit) :) Samalla tavoin kuin esimerkiksi kofeiini kahvissa


Otan osaa. En onneksi ole nähnyt(paitsi valokuvissa/valistusvideolla?)
Kannabis pitäisi erottaa huumeista, sitä voisi olla esim. alkossa samaan tapaan kuin alkoholia ja tupakkaa. Siitä saisi mielettömät verotulot, luultavasti tarpeeksi kattamaan todennäköinen alkoholin menetyksen lasku...
Innostuin nyt vähän... mutta niin kovasti ovat jotkut pientä polttelua vastaan. Mitä harmia siitä on kenellekään? Moni tuntee tutun kasvattajan jolta saa laadukkaan kukintonsa, ehkä hieman säästettyään ostaa vaporisaattorin ja unohtaa savun hengittämisen keuhkoihinsa... muuten, tupakkaakin voi höyrystää, jolloin palamista ei tapahdu(aineita ei tuhoudu=tehokkaampaa), mutta nikotiini ja makuaineet höyrystyvät.
Huomioitavaa on myös hampun mahdollisuudet mm. biobensiinin lähteenä, sillä on kirjaimellisesti tuhat eri sovellutusta. Kestävämmät vaatteet, paperintuotannon tehostuminen...
Joko rakennetaan hamppukaupunki, jossa talot on hampusta tietenkin...
Tosin se on myös uhka monelle, isot yhtiöt lobbaavat minkä pystyvät estääkseen markkinoiden menetyksen.

Ah, pitää lopettaa, mut älkää uskoko propagandaan :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.09.2006 klo 16:31 Mies pilvenpolttaja kirjoitti:
Vastailen tuohon "05.09.2006 klo 19:34 vierasvieras kirjoitti"

Moni tuntee tutun kasvattajan jolta saa laadukkaan kukintonsa, ehkä hieman säästettyään ostaa vaporisaattorin ja unohtaa savun hengittämisen keuhkoihinsa... muuten, tupakkaakin voi höyrystää, jolloin palamista ei tapahdu(aineita ei tuhoudu=tehokkaampaa), mutta nikotiini ja makuaineet höyrystyvät.
Huomioitavaa on myös hampun mahdollisuudet mm. biobensiinin lähteenä, sillä on kirjaimellisesti tuhat eri sovellutusta. Kestävämmät vaatteet, paperintuotannon tehostuminen...
Joko rakennetaan hamppukaupunki, jossa talot on hampusta tietenkin...
Tosin se on myös uhka monelle, isot yhtiöt lobbaavat minkä pystyvät estääkseen markkinoiden menetyksen.

Ah, pitää lopettaa, mut älkää uskoko propagandaan :LOL:
Ja yhtään ei hamppu vaikuta aivojen toimintaan...kun tutulta kasvattajaltakin ostaa....laalaalaa...uskokaa pois... :LOL: J.umalauta mitä hörhöjä. Onnea vaan lapsillenne...sitä tulevat tarvitsemaan.
 
kukka-maaria
Se vaan on niin, että aika monella nimenomaan ON päässä vikaa - oli nautintoaine sitten mikä tahansa. Eihän se sen aineen vika tietenkään ole, vaan ihmisen.

Pahimpia selittelijöitä ovat kuitenkin sellaiset "no emmä ku vähän vaa" - oli se sit kyse "vaan pari glögiä eihän tässä mitään" tai "no mä ny vaan vähän polttelen..."
 
Sinulle kasvattaja.Rakennustyömailta ja julkisten rakennusten edustoilta varastetaan suuritehoisia lamppuja kasvatuskäyttöön.
Kasvattajat myös kiretävät sähkölaskua, virittelemällä johtoja taloyhtiöiden yhteisistä tiloista. Myös kastelujärjestelmien osat varastetaan. Miksi pitää varastaa jos kasvattamista ja käyttöä ei koeta rikolliseksi toiminnaksi.
Tietenkin asunnossa vieraileva oma äiti ja isä tai appivanhemmat voisivat ihmetellä tehovaloja ja kasteluputkia.Niillä pitää olla oma hyvin ilmastoitu lämmin kasvihone. Lapsihan voi asustella makuuhuoneessa, perheidylli säilyy.Kasvihuonekämpän ovi kannattaa pitää lukossa , ette lapset tärvele isin ja äidin kasvustoa.
Niin ja isompi asunto on haussa,viljelytilan puutteen vuoksi.Lapseen vedoten sitä tietenkin haetaan.Sossusta isompi asumistuki.
Valitettavasti käytön ikävänä puolena on työpaikkan testi, kärykäy ja potkut. Siihen suruun taas pössytellään.
Joskus voi se depis iskeä, aivot ei reagoikaan kutkutuksiin.Masennuslääkkeitä kehiin yms.
Näinhän se menee , vai mitä kasvattaja.
Aikasten monessa osassa me ei käyttävät maksetaan jo teidänkin kulujanne.
Surullisinta puolta edustavat lapset jotka pakosta joutuvat osallistumaan valhekierteeseen.
 
huh tätä juttua täälä. se on tosiasia ,totuuden voi kuulla vain pilvipään suusta. ite olen poltellut 5 vuotta bajaa ja olen ihan samanlainen kun aina ennenkin. ja mun mies polttaa myös ,eikä se ole mikään ongelma meille. ja ne porttiteoriat voi heittää roskikseen . puhukaa mielummin sitten vasta kun tiedätte. kannabis EI OLE HUUME. vaikka se huumeeksi luokitellaan. itse olen nyt raskaana enkä voi poltella ollenkaan. olis kiva tietää äideistä jotka polttelee . polttelitteko raskausaikana ym...
 
alkoholin jättänyt
Tervehdys

Itse olen käyttänyt kannabista jo yli 10 vuotta, ja varma siitä minkä tutkimuksetkin näyttävät toteen, kannabis on alkoholia turvallisempi päihde. Tämä pätee käyttäjään, käyttäjän läheisiin ja koko ympäristöön.

Olen myös ollut vastaanottamassa suomalaista huumevalistusta, ja ymmärrän sen vaikutukset ihmisiin. On oikeastaan surullista minkälaiset jäljet tällä on suomalaiseen päihdekulttuuriin ja politiikkaan.

Englannissa, missä olen jo muutaman vuoden ehtinyt asua, keskustellaan hiukan kiihkottomammin päihteistä ja huumeista. Kannabiksen asemaa ollaan hiljattain parennettu, mikä on aiheuttanut paljon keskustelua.
Hallitus julkisti jonkin aikaa sitten raportin päihteiden luokitukseen liittyen, jossa pohditaan mm. eri päihteiden ja huumeiden vaarallisuutta.

Tässä taulukko, jossa huumeiden vaarallisuutta on arviotu asteikolla 0-3.


BBC:n uutinen aiheesta löytyy täältä.
 
Täälä nämä super ,tredi äipät kilvan kehuu miten upea, terveysvaikutteinen aine hassis on.
Me viinan kiroihin ja varsinkin sen myrkkyihin itsemme tuhoavat seuraamme keskustelua.
Viinien saanti päivittäistavarakaupan hyllylle on aatamia.Hassis kehiin.Ei ikärajaa ostajille , ainehan parantaa terveyttä.
Suosittelut mahdollisimman nuorille, viina ja tupakkahan tunnetusti on kaameaa myrkkyä.
Seuraavilla mammakutsuilla on kait oltava hassista.
Voi näitä ÄITEJÄ.
 
isi
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.09.2006 klo 23:12 vieras kirjoitti:
Täälä nämä super ,tredi äipät kilvan kehuu miten upea, terveysvaikutteinen aine hassis on.
Jos aihe kiinnostaa, täältä voit lukea lisää
http://users.lycaeum.org/~sky/julkaisut/hamppu/hamppu1.95/lk-kytt.html
Me viinan kiroihin ja varsinkin sen myrkkyihin itsemme tuhoavat seuraamme keskustelua.
Voi kun tuhoaisitte vain itsenne http://www.kaleva.fi/plus/index.cfm?j=595893

Viinien saanti päivittäistavarakaupan hyllylle on aatamia.Hassis kehiin.Ei ikärajaa ostajille , ainehan parantaa terveyttä.
Suosittelut mahdollisimman nuorille, viina ja tupakkahan tunnetusti on kaameaa myrkkyä.
Seuraavilla mammakutsuilla on kait oltava hassista.
Tämä oli aika heikkoa provosointia, mutta viinan ja tupakan kanssa olet oikeilla jäljillä.
 
Minä olen polttanut viimeiset 20 vuotta. Tyttäreni polttaa pilveä, kuin myös poikani. Lapsenlapseni, 13 vuotias poika, on nyt juuri opettelemassa polttamista ja eiköhän hänkin kohta saa kokeilla pilveä. Minusta tässä ei ole mitään outoa... :kieh: ;)
 
Voi juma mikä viestiketju!!! Siis tää on niin parasta viihdettä!!!

Uskomatonta on että tälläsii ajatuksia on ihmisillä!!

Olis kiva nähdä nää pössyttelijät ja niiden hyvän mallin saaneet lapset, sitten kun ovat sen mallin oppineet ja omaksuneet omiksi toimintatavoiksi, hei, siis normaaliksi!?

Juu, tuumataan lapselle varmaan illalla: "Äläs mee nyt iskän luo, ku ei tuo iskä oikeen tajuu nyt mitää..." Ja isi sieltä kattelee silmät vereslihalla pää autiona kun vähän tässä lapsiperheessä pitää rentoutua, kun on niin rankkaa tää elämä...

Ja ajatella, toiset ei oo edes koukussa!? Polttavat vaan sillon kun tekee mieli, joskus jopa päivittäin! Loistavaa! Tätä täytyy suositella saunaoluen sijaan, kun se ja kahvi ja tupakka on nykyään niin vaarallista. Nyt on vaihtoehto löytynyt rankkaan arkeen, jes!

:LOL:
 
njaah
Mä en nyt sanois että pilvenpössyttely tekis pahempaa kun alko, mutta itteeni henk. koht. v*taa kun ukko mollottaa silmät punasena sohvalla; vaikka parempi se on kun käy paukut polttamassa, kun kittaa illat kaljaa telkkaa katellen. Mutta, meillä on kyllä muitakin päihteitä ukolla, ei se pelkkä pilvi aina rentouta.

Pilvenpolttelu tekee meillä ukon passiiviseks, ei käy töissä, ei osallistu kotitöihin, ei hoida omia asioitaan yms. Mutta sen takia muutinkin pois yhteisestä kodistamme, olkoon yksin sitten kukkansa kanssa.

Sittenhan se meniskin, jos ukko olisi seitä rajoittanut niinku soviittiin. Mu eikai sitä tapojansa noin vaan voi muuttaa, kuitenkin sitä pössytellyt jo varmaan 10 -vuotta.

Ja haukkuja en kaipaa, ite oon ukkoni valinnu ja kohta lopullisesti jättäny =) .

Mutta, tiedän semmoisiakin miehiä, jotka hoitaa perheensä elannon, auttaa kotiaskareissa, ja on läsnä noin muutenkin. Mutta kun rentoutuu kerran kuukaudessa (ehkä kaksi), polttaa paukut kahet, ja jatkaa mollottamista ehkä alkon kanssa. Ja seuraavana päivänä palaa takaisin kodin rytmiin. Että voi se niinkin olla.
 
vierasvieras
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.09.2006 klo 13:39 njaah kirjoitti:
Mä en nyt sanois että pilvenpössyttely tekis pahempaa kun alko, mutta itteeni henk. koht. v*taa kun ukko mollottaa silmät punasena sohvalla; vaikka parempi se on kun käy paukut polttamassa, kun kittaa illat kaljaa telkkaa katellen. Mutta, meillä on kyllä muitakin päihteitä ukolla, ei se pelkkä pilvi aina rentouta.

Pilvenpolttelu tekee meillä ukon passiiviseks, ei käy töissä, ei osallistu kotitöihin, ei hoida omia asioitaan yms. Mutta sen takia muutinkin pois yhteisestä kodistamme, olkoon yksin sitten kukkansa kanssa.

Sittenhan se meniskin, jos ukko olisi seitä rajoittanut niinku soviittiin. Mu eikai sitä tapojansa noin vaan voi muuttaa, kuitenkin sitä pössytellyt jo varmaan 10 -vuotta.

Ja haukkuja en kaipaa, ite oon ukkoni valinnu ja kohta lopullisesti jättäny =) .

Mutta, tiedän semmoisiakin miehiä, jotka hoitaa perheensä elannon, auttaa kotiaskareissa, ja on läsnä noin muutenkin. Mutta kun rentoutuu kerran kuukaudessa (ehkä kaksi), polttaa paukut kahet, ja jatkaa mollottamista ehkä alkon kanssa. Ja seuraavana päivänä palaa takaisin kodin rytmiin. Että voi se niinkin olla.
:flower: :hug:
 
hah
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.09.2006 klo 11:43 mä kirjoitti:
Voi juma mikä viestiketju!!! Siis tää on niin parasta viihdettä!!!

Uskomatonta on että tälläsii ajatuksia on ihmisillä!!

Olis kiva nähdä nää pössyttelijät ja niiden hyvän mallin saaneet lapset, sitten kun ovat sen mallin oppineet ja omaksuneet omiksi toimintatavoiksi, hei, siis normaaliksi!?

Juu, tuumataan lapselle varmaan illalla: "Äläs mee nyt iskän luo, ku ei tuo iskä oikeen tajuu nyt mitää..." Ja isi sieltä kattelee silmät vereslihalla pää autiona kun vähän tässä lapsiperheessä pitää rentoutua, kun on niin rankkaa tää elämä...

Ja ajatella, toiset ei oo edes koukussa!? Polttavat vaan sillon kun tekee mieli, joskus jopa päivittäin! Loistavaa! Tätä täytyy suositella saunaoluen sijaan, kun se ja kahvi ja tupakka on nykyään niin vaarallista. Nyt on vaihtoehto löytynyt rankkaan arkeen, jes!

:LOL:
Kuka täälä on puhunut, että lapsille OPETETAAN pilven polttoa,EI KUKAAN, miksi keksit päästäsi tollasia idioottimaisia asioita kuulostat naurettavalta ja teet itsestäsi idiootin kuuloisen. Ei sitä lapsille opeteta eikä sitä tarvitse lapselle kertoa. Mieti nyt itsekin mitä höpiset. :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O
 
Koska sinua noin nauratta "lapselle opetetaan pilvenpolttoa" Miten siis kerrot lapsellesi, kun poltat?Sen jälkeen hiihittelet yksinäsi sohvalla tai olet ihan "pihalla".
Miten kerrot mitä teet ja miksi?
Kannustattko lastasi hassiksen käyttöön kun hän on murrosikäinen? Ajatusmallin mukaan viina on vaarallista , hassis lääke yms.
Entä tilanteessa jossa lapsesi tuo ystäviään kotiinne ja jompikupi vanhemmista on "pölyissä"?
Olisi mielenkiintoista lukea näitä selityksiä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.09.2006 klo 22:50 hah kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.09.2006 klo 11:43 mä kirjoitti:
Voi juma mikä viestiketju!!! Siis tää on niin parasta viihdettä!!!

Uskomatonta on että tälläsii ajatuksia on ihmisillä!!

Olis kiva nähdä nää pössyttelijät ja niiden hyvän mallin saaneet lapset, sitten kun ovat sen mallin oppineet ja omaksuneet omiksi toimintatavoiksi, hei, siis normaaliksi!?

Juu, tuumataan lapselle varmaan illalla: "Äläs mee nyt iskän luo, ku ei tuo iskä oikeen tajuu nyt mitää..." Ja isi sieltä kattelee silmät vereslihalla pää autiona kun vähän tässä lapsiperheessä pitää rentoutua, kun on niin rankkaa tää elämä...

Ja ajatella, toiset ei oo edes koukussa!? Polttavat vaan sillon kun tekee mieli, joskus jopa päivittäin! Loistavaa! Tätä täytyy suositella saunaoluen sijaan, kun se ja kahvi ja tupakka on nykyään niin vaarallista. Nyt on vaihtoehto löytynyt rankkaan arkeen, jes!

:LOL:
Kuka täälä on puhunut, että lapsille OPETETAAN pilven polttoa,EI KUKAAN, miksi keksit päästäsi tollasia idioottimaisia asioita kuulostat naurettavalta ja teet itsestäsi idiootin kuuloisen. Ei sitä lapsille opeteta eikä sitä tarvitse lapselle kertoa. Mieti nyt itsekin mitä höpiset. :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O

Luepas uudelleen! Kirjoitin: hyvän mallin saaneet lapset, mallin oppineet ja omaksuneet. Eihän niitä tarvii opettaa, kyllä kuule ne oppii ihan itse. En missään kohdassa kirjoittanut että opetetaan. Kyllä kuule malli elämään otetaan ihan sieltä omasta perheestä, omaksumalla.

Minähän se idiootti olen kun kyseenalaistan pössytelyn lapsiperheessä ja ne jotka sitä puolustavat, ovat niitä fiksuja! Luuletko oikeasti kuulostavasi itse fiksulta?! Missä se iskä sitten luuraa paukkujen jälkeen, jos lapsille ei tarvii kertoo? Kai nekin nyt jotain tajuaa?!

Kyllä on aivan uskomatonta että täällä verrataan kahviakin pössyihin, tai joko juodaan viinaa iltakaudet tai sitte pössytellään... Uskomattomia vertauksia! Meillä ei pössytellä eikä vedetä viinaa joka ilta, mutta juu, kahvia kyllä. Moni kirjoittaa että parempi pössyt sillon tällön kun että joka ilta baarissa. Eihän noi ole mitään vaihtoehtoja lapsiperheessä! Haloo ihmiset!!!!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.09.2006 klo 13:39 njaah kirjoitti:
Mä en nyt sanois että pilvenpössyttely tekis pahempaa kun alko, mutta itteeni henk. koht. v*taa kun ukko mollottaa silmät punasena sohvalla; vaikka parempi se on kun käy paukut polttamassa, kun kittaa illat kaljaa telkkaa katellen. Mutta, meillä on kyllä muitakin päihteitä ukolla, ei se pelkkä pilvi aina rentouta.

Pilvenpolttelu tekee meillä ukon passiiviseks, ei käy töissä, ei osallistu kotitöihin, ei hoida omia asioitaan yms. Mutta sen takia muutinkin pois yhteisestä kodistamme, olkoon yksin sitten kukkansa kanssa.

Sittenhan se meniskin, jos ukko olisi seitä rajoittanut niinku soviittiin. Mu eikai sitä tapojansa noin vaan voi muuttaa, kuitenkin sitä pössytellyt jo varmaan 10 -vuotta.

Ja haukkuja en kaipaa, ite oon ukkoni valinnu ja kohta lopullisesti jättäny =) .

Mutta, tiedän semmoisiakin miehiä, jotka hoitaa perheensä elannon, auttaa kotiaskareissa, ja on läsnä noin muutenkin. Mutta kun rentoutuu kerran kuukaudessa (ehkä kaksi), polttaa paukut kahet, ja jatkaa mollottamista ehkä alkon kanssa. Ja seuraavana päivänä palaa takaisin kodin rytmiin. Että voi se niinkin olla.
Hyvä!! Rohkea nainen!

Siellä saa ukko pössytellä nyt ihan rauhassa ja tuntea kuinka ihanaa elämä on, kun saa poltella sillo ku haluaa, eikä kukaan nakuta selän takana! Ja saa rauhassa makoilla pää tyhjänä, ei tarvii miettiä ku seuraavaa jointtia ja pitää pupuille seuraa! Kyllä varmaa on nyt elämässä tärkeimmät asiat kunnossa, ja arvot miehellä kohdallaan! Toivottavasti miettii, että hyvän päätöksen tein, kun valitsin pössyt, enkä rakautta ja suhdetta.

ja lauleskelee: "...olen itse itseni herra..."
 
no höh
No mutta rauhoittukaahan vähän!

Elämää jo vähän nähneenä(48 v) olen tullut siihen tulokseen että turha sitä on mäkättää niille jotka haluavat pistää päätään sekaisin joillain päihteillä. Tekevät kumminkin mitä lystää.

 
Sääliksi käy lapsia joilla oikean ja väärän hahmottaminen hämärtyy jo kotona. Jos näette tai tiedätte lähipiiristänne huumeiden käyttäjiä (myös se kannabis) niin ilmoittakaa viranomaisille. Huumausaineiden käyttö on rikos. Säälittävää tuollainen huumausaineiden puolustelu tällä palstalla. Ja älkää aliarvioiko lastenne huomiokykyä. "Pienillä padoillakin on korvat".
 

Yhteistyössä