Mies sanoi menevänsä vieraisiin

Ollaan kahden pienen lapsen vanhemmat ja lähempänä 40 vuotta. Mieheni kärsii siitä että ei harrasteta seksiä kuin 2kertaa viikossa. On sanonut että lähtee hakemaan sitä muualta. Onko se miehet nyt oikeasti näin? Kun elämässä on muutakin niin paljon, että illalla on aivan loppu ja väsyksissä. Olen sanonut että voidaan enemmänkin harrastaa, mutta että mun halut/kiinnostus riittää siihen pariin kertaan. Lomilla toki jaksaa yleensä enemmänkin..
Loukkaa tosi paljon että mies todellakin on menossa tämän takia vieraisiin, ymmärtäisin jos seksiä ei olisi koskaan!! Nyt tuntuu, että mistä tiedän ettei jo taas nytkin kävisi... Muuta hellyyttä/yhteistä tekemistä meillä ei juurikaan ole :(
Näin yksioikoisia te miehet todella ootte??
 
Sanoisin, että miehesi on yksioikoinen, mutta en lähtisi yleistämään sitä kaikkiin miehiin. Samalla tavallahan voisi sanoa naisista, että kaikki harjoittavat maailman vanhinta ammattia jos yksi harjoittaa... :) Ehkä sinunkin kannattaa sanoa, että hankit nuoren ja kestävämmän rakastajan, jos menee vierraisiin. Keskustelemalla kuinka miehesi voisi helpottaa sinun arkea ja jaksamista voisi tuossa oikeasti päästä eteenpäin. Tietenkin jos miehesi on vain helpon seksin perässä niin maksullinen on hänelle helpompi vaihtoehto, silloin kyllä ainakin minulla herää kysymys rakastaako sinua todella vai onko kanssasi vain tottumuksesta ja velvollisuuden tunnosta. Toivottavasti saatte tilanteenne selvitettyä.

P.S. itselläni ei ole koskaan käynyt mielessä lähteä vieraisiin salaa tai luvalla.
 
Onko tuo ihan totta? Enpä ole kyllä ennen vastaavaa kuullut. Mies vaihtoon, mikäpä muu auttaisi tuollaiseen. Kusipäisyys kun on aika vaikea parantaa. Ei sitä nyt sen vuoksi kuulu väkisin seksiä harrastamaan, ettei toinen lähtisi vieraisiin. Mietipä jos joku kaverisi tai siskosi olisi tuollaisen miehen kanssa, kehottaisitko tyytymään vai sanoisitko että ansaitsee parempaa?
 

Yhteistyössä