Mies tykkäilee vain tiettyjen naisten kuvista

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kyllä, stalkkaan.. Skipataan tää kommentointi :D

Siis Fb ja IG. Miehellä paljon seurattavia ja fb kamuja.
Tietyt naiset (ihan normi, ei mitään misdi-fitness) joiden kaikista (ei mitään spessua kuvassa) kuvista tykkää. Kasvo, vartalo, liikunta leipomiskuvat.

Sitten muut kenen kaikista kuvista EI tykkää, kuin yksittäisistä jostain, ja ei edes hienoista kuvista.

Miksi, onko kiinnostunut näistä.. tykkäämällä antaa huomioita?
 
vierailija
Oletko lapsi/teini? Miten ihmeessä voit kuvitella, että tuntemattomat ihmiset nettifoorumilla voivat päästä miehen pään sisään?Jos mies tykkää eläinten kuvista, niin onko se eläimiinsekaantuja? :LOL:

Ikävä paljastaa sinulle suuri salaisuus ja mysteeri, mutta olen mies ja käyn usein tykkäämässä ihan tavallisten naisten postaamista kuvista ihan vaan siksi jos ne ovat jollain tapaa kivoja kuvia, vaikka en olisi millään tavalla kyseisistä naisista kiinnostunut.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo ja Latimeria
vierailija
Oletko lapsi/teini? Miten ihmeessä voit kuvitella, että tuntemattomat ihmiset nettifoorumilla voivat päästä miehen pään sisään?Jos mies tykkää eläinten kuvista, niin onko se eläimiinsekaantuja? :LOL:

Joo, tykkäilen minäkin vaikka kenestä, mutta en vain 1/50 ihmisten kuvista vain. Tämä selkeästi ihan näistä tietyistä.

Ikävä paljastaa sinulle suuri salaisuus ja mysteeri, mutta olen mies ja käyn usein tykkäämässä ihan tavallisten naisten postaamista kuvista ihan vaan siksi jos ne ovat jollain tapaa kivoja kuvia, vaikka en olisi millään tavalla kyseisistä naisista kiinnostunut.
 
vierailijaaaape
Oletko lapsi/teini? Miten ihmeessä voit kuvitella, että tuntemattomat ihmiset nettifoorumilla voivat päästä miehen pään sisään?Jos mies tykkää eläinten kuvista, niin onko se eläimiinsekaantuja? :LOL:

Ikävä paljastaa sinulle suuri salaisuus ja mysteeri, mutta olen mies ja käyn usein tykkäämässä ihan tavallisten naisten postaamista kuvista ihan vaan siksi jos ne ovat jollain tapaa kivoja kuvia, vaikka en olisi millään tavalla kyseisistä naisista kiinnostunut.
Ja nämä ei ole outoja ihmisiä vaan hän on heitä eri yhteyksissä tavannut.
 
vierailijaaaape
Oletko lapsi/teini? Miten ihmeessä voit kuvitella, että tuntemattomat ihmiset nettifoorumilla voivat päästä miehen pään sisään?Jos mies tykkää eläinten kuvista, niin onko se eläimiinsekaantuja? :LOL:

Ikävä paljastaa sinulle suuri salaisuus ja mysteeri, mutta olen mies ja käyn usein tykkäämässä ihan tavallisten naisten postaamista kuvista ihan vaan siksi jos ne ovat jollain tapaa kivoja kuvia, vaikka en olisi millään tavalla kyseisistä naisista kiinnostunut.
Miksi et esim tykkää serkkusi kuvasta jossa hän panostanut ja lähdössä juhliin mutta tykkään "nobodyn" kaikista naamakuvista joita on 1000/100:ssa.
Tuntuu että mies haluaa huomiota näiltö naisilta.
 
Koko tykkäily ja tökkäily on ihan kipeetä!:coffee:

Mä ymmärrän sen täällä keskustelupalstalla mutta en muuten. Siinä vaiheessa kun mulla on intressejä ja aikaa instassa tms. tykkäilyyn ja tökkäilyyn niin mulla ei ole elämää, tai sitten periorisoin aikani ja mielenkiinnon kohteeni erittäin väärin!:coffee:
 
vierailija
No oletko sitä tajunnut että kaikki jutut ei välttämättä näy just sillon facessa ku miehes siellä tökkäilee ja tykkäilee? Ja ainakin minä tykkäilen osan tyhmistäkin jutuistaa kohteliaisuudesta, ja osan siks et ne on jotenki kivoja juttuja. Ja osan juttuihin en noteeraa mitenkään ku ne on jotenki omituisia tapauksia.
 
vierailijaaaape
Sanoin miehelle että mitä oon tehnyt. Näytti mulle kaikki mistä tykännyt ja sanoi että kyllä sitä tulee helposti tykättuä kauniista kasvoista ku selatessa tullut eka 10 tylsää maisemakuvaa.
Joku nainen oli semmoinen että tykkää siitä kaikista koska nainen ns. reppana, ongelmia ym niin tykkäämällä "tsemppaa".

Kyllä mua nolotti sanoa mutta hyvin sit meni ku juteltiin
 

Yhteistyössä