Mies vaati eron jälkeen testin kaikista lapsista, vaikka ovat kopioita isästään

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Pettäminen on aivan toisen luokan asia kuin se että valehtelee isyydestä puolisolleen tai kumppanilleen sekä omalle lapselleen. Henkirikosten ja raiskausten sekä vammantuottamisen kanssa vakavimpia rikoksia, josta voisi elinkautisen napsauttaa.
Tuo lapselle valehtelukin on niin moniselitteinen juttu.
Jos nainen esim tulee raskaaksi raiskauksesta, näkisin itse lapsen parhaaksi, että isän henkilöllisyyttä ja alkuasetelmaa ei hänelle kerrottaisi. Ei kukaan halua kasvaa raiskaajan lapsena. Mielummin vaikka joku keksitty yhden illan tuntematon.
 
Tyypillinen naisen näkökanta ihmiseltä joka tietää itse olevansa jälkeläistensä 100% biologinen vanhempi. Yököttää tällainen ajatteli ja biologisen isyyden vähättely.
Niin, naisille on tyypillistä miettiä kustannustehokkuutta.
Katkerat miehet vain sokkona olisivat valmiita tuhlaamaan veroeuroja, ihan sama, mitä hyötyä (jos mitään) niillä saavutetaan.
 
Tuo lapselle valehtelukin on niin moniselitteinen juttu.
Jos nainen esim tulee raskaaksi raiskauksesta, näkisin itse lapsen parhaaksi, että isän henkilöllisyyttä ja alkuasetelmaa ei hänelle kerrottaisi. Ei kukaan halua kasvaa raiskaajan lapsena. Mielummin vaikka joku keksitty yhden illan tuntematon.
Ei ole mitenkään moniselitteinen juttu vaan aina pitäisi isyys vahvistaa dna testein.
Piste. vaikka laitoinkin pisteen jo aikaisemmin niin silti. Suvaitsemattomat idiootit olkaa hiljaa.
 
Ei ole mitenkään moniselitteinen juttu vaan aina pitäisi isyys vahvistaa dna testein.
Piste. vaikka laitoinkin pisteen jo aikaisemmin niin silti. Suvaitsemattomat idiootit olkaa hiljaa.
Miten se tuossa tilanteessa toimii lapsen parhaaksi.
Jo se, että ei osaa ajatella muuta kuin ”minäminäminä ja minun oikeudet”, osoittaa, että ei ole kykenevä vanhemmaksi.
 
vierailija
Niin, naisille on tyypillistä miettiä kustannustehokkuutta.
Katkerat miehet vain sokkona olisivat valmiita tuhlaamaan veroeuroja, ihan sama, mitä hyötyä (jos mitään) niillä saavutetaan.
No sitten ei moni nainen varmaankaan kokoomuksen ja kepun bisnes-sotea kannata, ja äänestää muita kuin näitä puolueita;)

"Mitä hyötyä niillä saavutetaan". Kysy sitten kun olet kasvattanut vieraan lapsen omanasi miehesi tietäessä asian koko ajan. Varsinkin siinä vaiheessa kun sinä ja lapsesi saatte asian tietoon.

Uskomatonta muiden kärsimysten vähättelyä. Pistää oikeasti vihaksi. Tämän ajatusmaailman, jos se on naisten parissa yleisempääkin, takia olisi pakko sanoa että naiset on aanuksesta ja miehet Marssista. Onneksi oma vaimo ei ole samaa mieltä, vaan on sitä mieltä että isänkin pitää saada varmuus isyydestään, kuten äiti on aina varma biologisesta äitiydestään.
 
  • Tykkää
Reactions: epek
Mikä kiima on teillä laittaa toisten miehien lapset toisten isiksi?
No olen jo useampaan kertaan kysynyt, onko jollain ihan oikeaa tietoa näiden ”kiimaisten” naisten määrästä.
Kellään ei tunnu olevan.
Näin ollen oletan edelleenkin, että kyse on varsin marginaalisesta ilmiöstä, mutta muutamat katkerat ja vääriä valintoja tehneet miehet vain mölyävät lämpimikseen.
 
vierailija
Samoin kuin biologisen isyyden varmistamisen dna-testillä, myös avioehdon laittaminen oletukseksi naimisiin mentäessä olisi saatava voimaan. Kaksi asiaa jotka tuottavat aivan turhaa kärsimystä ja epäoikeudenmukaisuutta sekä mahdollistavat vilpin ja ihmisten hyväksikäytön. Rehellisyys maan perii.
 
  • Tykkää
Reactions: m1es ja epek
vierailija
No olen jo useampaan kertaan kysynyt, onko jollain ihan oikeaa tietoa näiden ”kiimaisten” naisten määrästä.
Kellään ei tunnu olevan.
Näin ollen oletan edelleenkin, että kyse on varsin marginaalisesta ilmiöstä, mutta muutamat katkerat ja vääriä valintoja tehneet miehet vain mölyävät lämpimikseen.
Määrä ei ole tärkeä vaan laatu ja ihmisten oikeudet.
 
Ei ole, onko sinulla jotain tutkimusaihetta ko aiheesta?
Ei, ja siksi olen sitä moneen kertaan kysynyt.
Ärsyttää tuollainen hysteerinen vouhkaaminen, että lähdetään vaatimaan kalliita testejä ilman, että edes tiedetään, millaisesta ongelmasta puhutaan.
Jos puhutaan kourallisesta ihmisiä, niin koko kansakunnan testaaminen nyt vain on tyhmää rahantuhlausta.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo

Yhteistyössä