Miesten mielestä kaunis nainen ei ole todellakaan sellainen, kuin te luulette.

  • Viestiketjun aloittaja "Mies80"
  • Ensimmäinen viesti
"Mies80"
Eksyinpä sitten äitien palstalle. Käytin hakukonetta ja hain ihan muita aiheita, mutta jostain syystä päädyin tänne. Mielenkiinnosta jämähdin lukemaan näitä teidän kirjoituksia. Olen kolmekymppinen ja lapseton, mutta parisuhteessa elävä mies.
Avauduin asiasta avopuolisolleni, joka puolestaan rohkaisi minua avautumaan asiasta tänne.
Laskeeko äitiys naisten itsetuntoa jotenkin erityisesti?
Täällä tuntuu ainakin viimeaikaisten keskusteluiden perusteella elävän joku yleinen harhaluulo siitä, että vain pitkähiuksinen (mieluiten vaalea) hoikka ja timmi nainen voi olla miehen mielestä kaunis? Kaikkia muita suorastaan kehotetaan muuttamaan itsensä tällaiseksi, jos haluaa olla kaunis. Muu ei miehelle kelpaa.
Oikeasti miehet eivät ole läheskään niin tarkkoja naisen ulkonäöstä. Jos naisella ei ole kovin huomiota herättävät vaatteet, niin mies ei todellakaan muista seuraavana päivänä mitä sulla oli päällä. Baarissa naisilla tapaa olla yleensä jotain mustaa ja vissiinkin hameita enimmäkseen. Muuta en osaa sanoa siitä, miten naiset pukeutuvat baareihin.
Peruskauniit markettialusvaatteet riittävät miehille. Silloin kun mies haluaa sulta seksiä, niin ei se homma sloggeihin kaadu.
Hoikka ja timmi nainen on varmasti kaunis, mutta ihan yhtä kaunis on vähän ylipainoinekin nainen. Naisella voi olla ylipainoa vähän reilumminkin, jos se on jakaantunut sopivasti. Iso maha ehkä pistää silmään negatiivisemmin, mutta naisella saa olla ns. makkaroitakin.
Jos menet treffeille, niin mies voi sun vartalossa katsoa ehkä tissejä ja peppua. Ei se välttämättä edes treffien jälkeen osaa luokitella olitko sä nyt hoikka vai normaalipainoinen vai olikohan kenties vähän ylipainoa.

Yökerhojen tanssilattialla on viikonloppuisin PALJON TODELLA KAUNIITA NAISIA ja näihin naisiin kuuluu sekä hoikkia, että ylipainoisiakin naisia. Blondeja,brunetteja, punapäitä ja rillipäitä ja ilman rillejä.
Hoikkien naisten on ihan mahdoton käsittää, että se sua ylipainoisempi nainen voi olla miesten mielestä paljon seksikkäämpi. Pyöreät naiset taas eivät halua hyväksyä sitä, että joku hoikka on heitä kauniimpi.
KASVOT SEN RATKAISEE! Eikä ole olemassa mitään tiettyä kasvomallia, jotka voisivat olla kauniit.

Olen paikalla vielä hetken, jos joku haluaa virittää keskustelua.
 
"Mies80"
Nykyinen avopuolisoni on hoikka ja siro. Mielestäni hän on hyvin kaunis ja haluttava. Olen joskus seurustellut myös häntä reilusti isomman tytön kanssa, joka mielestäni oli haluttava myös. En osaa sanoa siis vastata, onko mun mielestä hoikka vai pyöreä kauniimpi. Kumpikin.
 
.....
oho newsflash empä oo tätä ennen tiennytkään ennenkun sinä tulit sen kertomaan, kiitä myös einstein avovaimoasi, olette yhdessä oikein fiksuja. nobeli teille pitäisi myöntää tällaisesta oikein maailmanlaajuisesta analyysista.

:D :D :D


tiesitkö et suurin osa nimenomaan tällä palstalla on parisuhteessa, kun sattuu lapsiakin olemaan kaksplussalaisilla ;) monesti myös se oma mies. joka on viimeistään selvittänyt nämä asiat ja omat henkilökohtaiset (jokaisella eri) mieltymyksensä, mikäli nainen on ollut joku aivan älytön taulapää eikä ole itse tuollaista asiaa käsittänyt.
 
"0000"
sinuna menisin ennemminkin demi.fi palstalle laittamaan tuon, jossa todella on nuoria tyttöjä heikon itsetuntonsa kanssa. jotka eivät ole koskaan seurustelleet eivätkä tiedä mitä miehet ajattelee. lukevat vain sitä demiä joka on täynnä noita pitkiä vaaleita kaunottaria ja luulevat sitten 13v aivoillaan että tuollainen pitää olla.

aikuinen nainen kyllä käsittää tosiasiat.

ainiin ja jos mieti laskiko se lapsen teko itsetuntoani, niin ei. päinvastoin se nosti sen varmaankin huippuunsa. olen ylpeä ja kaunis äiti. pitkä PUNAPÄÄ. en mikään miss suomi mutta enemmänkin vaikka miss mtr (rokkimissi)
 
"jojo"
Olipa kerrankin piristävä aloitus. :)

Mun mieheni joskus ihmetteli, mikä mussa muka on jatkuvasti vialla. Ehdin jo tokaista, että "etkö näe..." ja meinasin alkaa oikein esittelemään. Tajusin sentään viime tipassa, että tyhmähän mä olen, jos menen kertomaan. Jos kerran mies hyväksyy minut semmoisena kuin olen, miksi opettaisin hänet näkemään minut kuten itse näen? Viisaampaa on yrittää opetella näkemään minut kuten hän.

Vaatteista tulee joskus kinaa, mies tahtoisi ylleni joskus naisellisempaa vaatetta eikä näitä, joita käytän piiloutumiseen. Joskus hän on näyttänyt kuvastosta jotain vaatteita, että "toi voisi olla kiva" ja mä taas ajattelen eroa itseni ja mallin välillä ja mietin, että jos hommaan ko. vaatekappaleen, mies kiinnittää huomion juuri siihen, etten näytyä yhtään siltä kuin nainen kuvassa. Miehen piti oikein kysyä, pidänkö häntä niin tyhmänä ja sokeana, ettei hän näe minua? Meinasi tulla Elloksesta persuksille, kun hän painotti, että "sanoin, että tämä voisi näyttää kivalta sun ylläsi, enkä että näyttäisit varmaan anorektiselta mallilta tämä päälläsi" :D
 
"AnneK"
Kyllähän tällä palstalla elää se mielikuva teillä mammoilla, että vain tietynlainen naisvartalo on kaunis. Jos joku nainen tulee täällä sanomaan, että on miehensä mielestä kaunis XXXX asiasta riippumatta, niin teidän reaktiohan siihen on usein se, ettei se mies vaan uskalla myöntää tai se mies tykkäisi vielä enemmän jos muuttaisit xxx asiaa itsessäsi.
 
  • Tykkää
Reactions: Scindapsus
"vieras"
Asiasta toiseen, minun mielestäni miesten komeudesta puhuttaessa pyöreä/lihava mies ei todellakaan ole komea. Miehen pitää olla lihaksikas tai hoikka, niin ettei mitään ylimääräistä läskiä roiku/pursua mistään. Miehen pitää olla miehekäs, ei mikään pehmoinen! Pidän treenattuja/hoikkia (ei alipainoisia) ihmisiä kauniina ja mielenkiintoisina siksi, että ajattelen heidän kunnioittavan itseään ja pitävän itsestään huolen.
 
huhjaheh
[QUOTE="vieras";25509793]Ja mun mielestä hoikat blondit on miesten mielestä sooo last season.
nyt mennään latinonaisilla ja suomenruotsalaisblondeilla, niistä ne miehet tykkää. :)[/QUOTE]

Ilmeisesti tällaisia naisia ja kommentoijia ap juuri tarkoitti?
 
"juu"
no, ehkä tää palsta vääristää tilannetta tuossakin asiassa, tuntuu että tänne kirjoittaa ylettömästi itsetuntonsa menettäneitä naisia. Kun oli joku ketju, jossa kysyttiin tykkäätkö katsoa itseäsi peilistä, niin valtaosa inhosi peilikuvaansa, ja ne harvat jotka myönsivät tykkäävänsä, selittivät heti treeniohjelmansa tms hyväksyttävän selityksen moiselle pyhäinhäväistykselle.

Mutta oikeesti, ainakin suomalaiset naiset kyllä ovat maailman sivu pitäneet oikein porukalla toisensa kurissa, että itsetunnolla ei sovi päteä. Ja toisaalta, koska etenkään henkinen loisto ei ole sallittua, niin ripustaudutaan siihen fyysiseen. No, pari lasta ja huono liitto tai ei enää sitäkään ja sitten vuosikausia lasten kokopäiväpiikana, niin vaikea siinä on monenkaan itseään haluttavaksi tuntea.

Olen täällä kiinnittänyt huomiota tuohon, miten herkästi nainen ripustaa kaikki selityksensä sen ulkonäön ongelmiin, kun on itsetunto olematonta laatua. Että eihän miehet huoli jos en ensin paina hiukan vielä vähemmän kuin normaalia olisi, jne. Tuntuu, että se on myös suojautumiskeino: niin kauan kuin vika on jossain noin yksinkertaisessa asiassa kuin väärä ulkonäkö tai paino, niin ei tarvitse uhrata ajatuksen poikastakaan niihin korvien sisäpuolisiin ongelmiin.
 
"jooooo"
[QUOTE="vieras";25509796]Asiasta toiseen, minun mielestäni miesten komeudesta puhuttaessa pyöreä/lihava mies ei todellakaan ole komea. Miehen pitää olla lihaksikas tai hoikka, niin ettei mitään ylimääräistä läskiä roiku/pursua mistään. Miehen pitää olla miehekäs, ei mikään pehmoinen! Pidän treenattuja/hoikkia (ei alipainoisia) ihmisiä kauniina ja mielenkiintoisina siksi, että ajattelen heidän kunnioittavan itseään ja pitävän itsestään huolen.[/QUOTE]

Mutta hoikkahan voi olla tekemättä mitään? Yleensä nuorempana on kaunis ja timmikin. Onko se tervettä ja itsestä huolehtimista, jos vetää askin röökiä päivässä ja makaa illat pitkät sohvalla tv:n edessä, paitsi viikonloppuisin, koska silloin ollaan baarissa. Yöuniksi riittää 4h. Mutta jos vaan on hoikka?
Mä kyllä liikun ja syön ihan normaalisti, mutta olen geeneiltäni sellainen, että tulen aina olemaan hoikka. En liho. Toiset ovat geeneiltään isokokoisempia ja taistelevat painonsa kanssa.
mitäs mieltä olet paljon liikuntaa harrastavista ylipaioisista?
 
"jojo"
[QUOTE="AnneK";25509794]Kyllähän tällä palstalla elää se mielikuva teillä mammoilla, että vain tietynlainen naisvartalo on kaunis. Jos joku nainen tulee täällä sanomaan, että on miehensä mielestä kaunis XXXX asiasta riippumatta, niin teidän reaktiohan siihen on usein se, ettei se mies vaan uskalla myöntää tai se mies tykkäisi vielä enemmän jos muuttaisit xxx asiaa itsessäsi.[/QUOTE]

On huomattu. Tai jos joku laittaa mahakuvan ketjuun, tulee kommenttia röllömahasta ja hyikäilyä sun muuta, siis vaikkei olla etsimässä kauneinta mahaa vaan joku meni kysymään, miltä raskausarvet oikeasti näyttävät.

Jos olet ylipainoinen, susta ei kukaan tykkää, ja juuri kuten sanoit, mies tykkäisi enemmän jos nainen laihduttaisi. Tai leikkaisit edes tukkasi/meikkaisit/olisit meikkaamatta...
 
eri nimimerkki erkki
[QUOTE="Mies80";25509776]Eksyinpä sitten äitien palstalle. Käytin hakukonetta ja hain ihan muita aiheita, mutta jostain syystä päädyin tänne. Mielenkiinnosta jämähdin lukemaan näitä teidän kirjoituksia. Olen kolmekymppinen ja lapseton, mutta parisuhteessa elävä mies.
Avauduin asiasta avopuolisolleni, joka puolestaan rohkaisi minua avautumaan asiasta tänne.
Laskeeko äitiys naisten itsetuntoa jotenkin erityisesti?
Täällä tuntuu ainakin viimeaikaisten keskusteluiden perusteella elävän joku yleinen harhaluulo siitä, että vain pitkähiuksinen (mieluiten vaalea) hoikka ja timmi nainen voi olla miehen mielestä kaunis? Kaikkia muita suorastaan kehotetaan muuttamaan itsensä tällaiseksi, jos haluaa olla kaunis. Muu ei miehelle kelpaa.
Oikeasti miehet eivät ole läheskään niin tarkkoja naisen ulkonäöstä. Jos naisella ei ole kovin huomiota herättävät vaatteet, niin mies ei todellakaan muista seuraavana päivänä mitä sulla oli päällä. Baarissa naisilla tapaa olla yleensä jotain mustaa ja vissiinkin hameita enimmäkseen. Muuta en osaa sanoa siitä, miten naiset pukeutuvat baareihin.
Peruskauniit markettialusvaatteet riittävät miehille. Silloin kun mies haluaa sulta seksiä, niin ei se homma sloggeihin kaadu.
Hoikka ja timmi nainen on varmasti kaunis, mutta ihan yhtä kaunis on vähän ylipainoinekin nainen. Naisella voi olla ylipainoa vähän reilumminkin, jos se on jakaantunut sopivasti. Iso maha ehkä pistää silmään negatiivisemmin, mutta naisella saa olla ns. makkaroitakin.
Jos menet treffeille, niin mies voi sun vartalossa katsoa ehkä tissejä ja peppua. Ei se välttämättä edes treffien jälkeen osaa luokitella olitko sä nyt hoikka vai normaalipainoinen vai olikohan kenties vähän ylipainoa.

Yökerhojen tanssilattialla on viikonloppuisin PALJON TODELLA KAUNIITA NAISIA ja näihin naisiin kuuluu sekä hoikkia, että ylipainoisiakin naisia. Blondeja,brunetteja, punapäitä ja rillipäitä ja ilman rillejä.
Hoikkien naisten on ihan mahdoton käsittää, että se sua ylipainoisempi nainen voi olla miesten mielestä paljon seksikkäämpi. Pyöreät naiset taas eivät halua hyväksyä sitä, että joku hoikka on heitä kauniimpi.
KASVOT SEN RATKAISEE! Eikä ole olemassa mitään tiettyä kasvomallia, jotka voisivat olla kauniit.

Olen paikalla vielä hetken, jos joku haluaa virittää keskustelua.[/QUOTE]

Vittu-mitä-paskaa!

Siellä joku siiderivalas kirjoittelee epätoivoissaan, tai joku nörtti ekakerta mielessään.

Ylipainoinen nainen ei ole kaunis, eikä ainakaan haluttava.

Ei-Kenenkään_mielestä. Piste

Paitsi läskipervojen..



Tiukka, hoikka, nuori nainen on kautta-aikojen ollut miesten suosiossa. Katso, plösö, ympärillesi. Ja masturboi ja haaveile.

Höhöhöhö. Ylipainoinen..kaunis....höhöhö!

Äänestän muuten Haavistoa. Nuori hoikka puoliso...höhöhö
 
Mäkin pidän hoikista miehistä (en alipainoisista). En voi sille mitään, mutta pienikin ylipaino miehessä on pahaksi. En voi pitää fyysisesti viehättävänä edes hieman pulleaa miestä. Jos on kovin iso, mutta koko on lihaksista, en tykkää silti. Sellainen yleisurheilijavartalo on mun mielestä hot!
Mutta moni ystäväni taas tuntuu pitävän isommista miehistä.
Saihan tämä idolsista tutuksi tullut Martti Saarinenkin hirveän naislauman fanikseen. Mun mielestä tuo Martti Saarinen on fyysisesti vastenmielinen.
Miksei siis asia voisi olla myös toisinpäin. Eli on miehiä jotka pitää hoikista naisista ja niitä joille saa olla muotojakin.
Mä tiedän pari mestistason jääkiekkoilijaa ja yhden ammattijalkapalloilijan, joilla on mun mittamuun mukaan jopa huomattavan ylipainoinen tyttöystävä/vaimo. Eikä näillä herroilla varmaan ole siitä kiinni, ettei muita saisi.
 
"vieras"
Vittu-mitä-paskaa!

Siellä joku siiderivalas kirjoittelee epätoivoissaan, tai joku nörtti ekakerta mielessään.

Ylipainoinen nainen ei ole kaunis, eikä ainakaan haluttava.

Ei-Kenenkään_mielestä. Piste

Paitsi läskipervojen..



Tiukka, hoikka, nuori nainen on kautta-aikojen ollut miesten suosiossa. Katso, plösö, ympärillesi. Ja masturboi ja haaveile.

Höhöhöhö. Ylipainoinen..kaunis....höhöhö!

Äänestän muuten Haavistoa. Nuori hoikka puoliso...höhöhö
paraski haukkumaan muita ihmisiä sinä munaton nulikka josta ei ikävä kyllä tule koskaan oikeaa miestä! selvitä välis äitis kanssa niin ei tarvi muihin tota purkaa!
 
"vieras"
[QUOTE="jooooo";25509803]Mutta hoikkahan voi olla tekemättä mitään? Yleensä nuorempana on kaunis ja timmikin. Onko se tervettä ja itsestä huolehtimista, jos vetää askin röökiä päivässä ja makaa illat pitkät sohvalla tv:n edessä, paitsi viikonloppuisin, koska silloin ollaan baarissa. Yöuniksi riittää 4h. Mutta jos vaan on hoikka?
Mä kyllä liikun ja syön ihan normaalisti, mutta olen geeneiltäni sellainen, että tulen aina olemaan hoikka. En liho. Toiset ovat geeneiltään isokokoisempia ja taistelevat painonsa kanssa.
mitäs mieltä olet paljon liikuntaa harrastavista ylipaioisista?[/QUOTE]

Nii-in, jos on hoikka tekemättä mitään niin silloin on hyvät geenit, mutta jokin siinä vain viestittää ympärilleen että tämä ihminen ei ole "plösö". Ja piti mainita juuri tuokin asia mistä kysyit, että hieman pyöreät ja liikuntaa harrastavat (jos siis tosiaan näkee heidän harrastavan sitä) antaa itsestään myös hyvän kuvan. Mutta oma henk koht mielipiteeni oli siis tuo, että timmit (ei yltiölihaskimput) on minun makuuni.
 
jdlkdfs
Vittu-mitä-paskaa!

Siellä joku siiderivalas kirjoittelee epätoivoissaan, tai joku nörtti ekakerta mielessään.

Ylipainoinen nainen ei ole kaunis, eikä ainakaan haluttava.

Ei-Kenenkään_mielestä. Piste

Paitsi läskipervojen..



Tiukka, hoikka, nuori nainen on kautta-aikojen ollut miesten suosiossa. Katso, plösö, ympärillesi. Ja masturboi ja haaveile.

Höhöhöhö. Ylipainoinen..kaunis....höhöhö!

Äänestän muuten Haavistoa. Nuori hoikka puoliso...höhöhö


Jos joku ei ymmärrä, niin tämähän oli siis sarkasmia.
Haluttiin nimenomaan tuoda esille se, että kaikenlaiset voivat olla jonkun mielestä kauniita. Ajatuksia herättävä.
 
"vieras"
Mäkin pidän hoikista miehistä (en alipainoisista). En voi sille mitään, mutta pienikin ylipaino miehessä on pahaksi. En voi pitää fyysisesti viehättävänä edes hieman pulleaa miestä. Jos on kovin iso, mutta koko on lihaksista, en tykkää silti. Sellainen yleisurheilijavartalo on mun mielestä hot!
Mutta moni ystäväni taas tuntuu pitävän isommista miehistä.
Saihan tämä idolsista tutuksi tullut Martti Saarinenkin hirveän naislauman fanikseen. Mun mielestä tuo Martti Saarinen on fyysisesti vastenmielinen.
Miksei siis asia voisi olla myös toisinpäin. Eli on miehiä jotka pitää hoikista naisista ja niitä joille saa olla muotojakin.
Mä tiedän pari mestistason jääkiekkoilijaa ja yhden ammattijalkapalloilijan, joilla on mun mittamuun mukaan jopa huomattavan ylipainoinen tyttöystävä/vaimo. Eikä näillä herroilla varmaan ole siitä kiinni, ettei muita saisi.
Samaa mieltä! En pidä fyysisesti ollenkaan haluttavana pulleaa tai pyöreäkasvoista miestä. Urheilijamainen miesvartalo kuvastaa terveyttä!
 
lisää
[QUOTE="vieras";25509827]Nii-in, jos on hoikka tekemättä mitään niin silloin on hyvät geenit, mutta jokin siinä vain viestittää ympärilleen että tämä ihminen ei ole "plösö". Ja piti mainita juuri tuokin asia mistä kysyit, että hieman pyöreät ja liikuntaa harrastavat (jos siis tosiaan näkee heidän harrastavan sitä) antaa itsestään myös hyvän kuvan. Mutta oma henk koht mielipiteeni oli siis tuo, että timmit (ei yltiölihaskimput) on minun makuuni.[/QUOTE]

En siis mitenkään nyt aja takaa sitä, että haluan sun muuttavan mielipidettäsi. Kunnoitan mielipiettäsi ja saat olla tuota mieltä:)
Mutta kuntosalilla käy säännöllisesti hyväkuntoisia ylipainoisia. Hoikista/normaalipainoisistakin suurin osa saisi tässä maassa kuntotestistä välttävän, mutta ylipainoisista varmasti vielä suurempi osa. Käyn paljon salilla ja tiedän, että on oikeasti hyväkuntoisia lihavia, vaikka eivät he mitään suurta prosenttia edusta. Toki jos alkaa olla todella lihava, niin ei silloin kovin hyvässä kunnossa ole, koska kyllä se liikunta erittäin lihavilla laskee painoa ainakin alle sadan kilon.

Mitäs sitten ajattelet vaikkapa naisvartalosta, joka on tukeva ja kookas, mutta maha ei ole iso ja on kohtalaisen kiinteä kuitenkin?
 
resto repas
[QUOTE="Hehee";25509824]Ok. Miksi samaa ei saa sanoa ylipainoisista naisista?[/QUOTE]

Voithan sä sanoa, mutta muista että niillä on enemmän voimaa kuin kukkakepeillä.
 

Yhteistyössä