Miesten toiveet naisen hygieniasta

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hoi! Mitä mieltä miehenne ovat säärikarvoista, aamuisesta hengityksestä, pesemättömistä hampaista tai muusta hygienista?

Juttelin tässä juuri yhden miehen kanssa, joka harrastaa seksiä vaimonsa kanssa vasta, kun nainen on käynyt suihkussa, sheivannut ja pessyt hampaansa. Olin järkyttynyt. (Tässä taloudessa myös sovitaan etukäteen, onko illalla seksiä vai ei, niin molemmat osaavat varautua tällä hygienialatauksella.) Eli kuulemma pahanmakuinen suu tappaa miehen seksihalut, ja sääret ovat kivemmat sileinä.

Oma mieheni ei todellakaan välitä sellaisista asioista, ja meillä seksi on ihan yhtä intohimoista, vaikka olisin unohtanut sheivata tai en olisi käynyt suihkussa kolmeen päivään. Sama toisinpäin tietysti, mieheni tuoksuu jopa paremmalta vähän "likaisena". :love: Luulin, että kaikki miehet ovat sellaisia? Spontaanius kuolee, jos kummankin pitää koko ajan olla kuin kiiltokuva. Aidot tuoksut, rentous ja toisen hyväksyminen ovat varmaan paljon tärkeämpiä asioita, joohan?!
 
No en nyt tiedä kannattaako ihan "järkyttyä" siitä, jos joku on vähän erilainen kuin itse. Joo, myönnetään että etukäteen sovittu seksi kuulostaa aika kaavamaiselta, mutta enpä nyt oikein tiedä, onko peseytymättömyys sitten kuitenkaan sellaista aitoutta ja rentoutta, joka pitää seksielämän villinä ja iloisena... ehkä ei.

Ja tämä on tietysti OT, mutta en myöskään tajua, miksi joku ei itse haluaisi peseytyä...
 
vierailija
No en nyt tiedä kannattaako ihan "järkyttyä" siitä, jos joku on vähän erilainen kuin itse. Joo, myönnetään että etukäteen sovittu seksi kuulostaa aika kaavamaiselta, mutta enpä nyt oikein tiedä, onko peseytymättömyys sitten kuitenkaan sellaista aitoutta ja rentoutta, joka pitää seksielämän villinä ja iloisena... ehkä ei.

Ja tämä on tietysti OT, mutta en myöskään tajua, miksi joku ei itse haluaisi peseytyä...
Sinä et siis harrasta seksiä spontaanisti
 
vierailija
Ei meillä tarvii olla suihkunraikas seksiä varten. Omien hampaideni pesemisestä olen paljon tarkempi kuin mies. Miehelle kelpaan minkälaisena tahansa.

Mörköäidin kommenttia en ymmärrä etteikö joku haluaisi peseytyä. Siitä tässä ei kai ollut kyse. Meidän suhde ainakin kestää muutaman päivän metsäretket ilman suihkua ja silti voidaan teltassa harrastaa kaikenlaista kivaa.
 
vierailija
Harrastetaan seksiä vaikka ei oltaisikaan käyty suihkussa tai on vaikka sentin säärikarvat. Alapäässäkin saattaa sänkeä olla, sieltä sheivaan aina suihkussa käydessä. Säärikarvojen kanssa en niin tarkka ole.
 
Kunnon kiimassa on yhdentekeväävaikka toisella ois läjä ajettuja säärikarvoja liimautuneena hikiseen kaljuun.

Meillä on tapana peseytyä päivittäin ja koska vessassa on bideesuihku, sitä käytetään aina isomman hädän jälkeen ja näinollen ollaan aina valmiina vaikka mihin. :p
 
vierailija
Meillä on lähes aina suuseksiä(kin) enkä voi päästää miestä sinne jos en ole käynyt tunnin sisällä alapesulla. Karvoista meillä ei välitetä ja hampaiden pesu ei liity seksiin.
 
vierailija
Kolme päivää peseytymättä... Silloin puhutaan jo todella haisevasta ns. festaritussusta. Sellaista pystyy panemaan tuhdissa humalassa. Selvinpäin lentäisi laatta, sen verran pahalle se haisee :sick::sick::sick:
 
vierailija
Jos tussu haisee, niin siellä on varmaan joku tauti? Ei normaali pimpsa kaipaa mitään päivittäistä hinkkausta, alapää puhdistaa kyllä itse itsensä. Persereikä tietysti erikseen, se tulee tosiaan harvoin pelkästään pyyhkimällä puhtaaksi.

Mutta toki itsellänikin on parempi fiilis, jos olen käynyt saman päivän aikana suihkussa pesemässä ja sheivaamassa alapään, jos on suuseksiä. Muussa tapauksessa en yleensä päästä miestä sinne, vaikka kovasti aina yrittää. Sitten vaan "normiseksiä" ja sitä on kyllä harrastettu vaikka en olisi samana päivänä käynyt suihkussa. Käyn yleensä pesulla joka toinen tai joka kolmas päivä. Iho ja hiukset kiittävät, kun oma bakteerikanta voi paremmin.
 
vierailija
Puolisot (ja lisääntymiskumppanit) valitaan tuoksun perusteella. Joten ei kannata kuorruttaa itseään hajuvesin ja pesuainein, voi tulla vääriä valintoja puolin ja toisin.
 
vierailija
Kiitos vastauksistanne! Pitäisi kyllä tehdä joku laaja gallup asiasta. :D Itse olen edelleen vahvasti sitä mieltä, että SUURINTA OSAA miehistä ei haittaa, jos nainen ei ole saman päivän aikana sheivannut tai käynyt suihkussa tai juuri ennen seksiä pessyt hampaitansa. Mutta minulla onkin omakohtaista kokemusta vain kolmesta miehestä, joista viimeisin on aviomies 9v ajalta. Edelleen on paljon kiimaa ja seksiä harrastetaan just silloin, kun tekee mieli. Olisin todella loukkaantunut, jos mies käskisi minut ennen seksiä laittautumaan. Ja aamuseksi suoraan heränneenä sängyssä on parasta. Ei haittaa toisen aamusuu tai lämmin oma tuoksu. ❤

ap
 
Kuka noista miesten toiveista nyt tietää, mutta en ole kyllä tavannut ketään, joka olisi peseytymistä/karvattomuutta edellyttänyt ennen seksiä. Kuulostaa pakkomielteiseltä.

Kolmen päivän täydellinen pesemättömyys on ehkä liikaa, ja mielummin sitä puhtailla hampailla pussailee, mutta hätätilassa menee kaikki :LOL:
 
Mörköäidin kommenttia en ymmärrä etteikö joku haluaisi peseytyä. Siitä tässä ei kai ollut kyse. Meidän suhde ainakin kestää muutaman päivän metsäretket ilman suihkua ja silti voidaan teltassa harrastaa kaikenlaista kivaa.
Ei vaan minä kritisoin sitä ajatusta, että seksi olisi jotenkin rennompaa, aidompaa ja kivempaa, jos on useamman päivän pesemättä. Nykyisin kai harvemmin sellaisia tilanteita edes tulee, koska normaalisti ihmiset haluavat peseytyä ja itsellekin tulee epämukava olo, jos on pitkään peseytymättä. Ei ole kyse siitä, mitä suhde kestää - kyllähän suhde kestää mainitsemasi asiat, mutta ei minusta seksielämään tuo mitään toivottua lisää se, jos ollaan peseytymättä.

Itse muuten olen festareilla, metsäretkillä, yms halunnut kuitenkin pestä hampaat ja kainalot ja tehdä alapesun. Kyllä se jollain lailla mahdollista on, vaikka varsinaista suihkua tai järveä ei olisikaan. Ei ole kyse siitä, että suhteeni ei kestäisi tai ei muuten voisi harrastaa seksiä, vaan itselläni on ällöttävä olo jos esim. en pese hampaita.
 
Kiitos vastauksistanne! Pitäisi kyllä tehdä joku laaja gallup asiasta. :D Itse olen edelleen vahvasti sitä mieltä, että SUURINTA OSAA miehistä ei haittaa, jos nainen ei ole saman päivän aikana sheivannut tai käynyt suihkussa tai juuri ennen seksiä pessyt hampaitansa. Mutta minulla onkin omakohtaista kokemusta vain kolmesta miehestä, joista viimeisin on aviomies 9v ajalta. Edelleen on paljon kiimaa ja seksiä harrastetaan just silloin, kun tekee mieli. Olisin todella loukkaantunut, jos mies käskisi minut ennen seksiä laittautumaan. Ja aamuseksi suoraan heränneenä sängyssä on parasta. Ei haittaa toisen aamusuu tai lämmin oma tuoksu. ❤

ap
En minäkään usko, että juuri ketään haittaa, jos ei juuri ole sheivattu. Mutta uskon kyllä, että suurin osa arvostaa sitä, että perushygienia on kunnossa. Se ei tarkoita sitä, että ei voisi harrastaa seksiä spontaanisti eikä se tarkoita sitä, että pitäisi kehittää joku pakkomielteinen peseytymisrutiini. Esim. joku aamuhengitys tuskin haittaa suurinta osaa, mutta uskon silti, että suurin osa myös pitää miellyttävämpänä sitä, jos hengitys on raikas.
 

Yhteistyössä