Mietteliäs

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hei! Kysyisin mielipidettä tapahtuneisiin jotka nyt mietityttävät. Eli siis minulla oli kuukautiset 13-16.10 (kierto 26 pv yleensä)ja tuona ajankohtana ja siitä eteenpäinkin ollaan mieheni kanssa suojaamattomassa yhdynnässä oltu. Nyt sitten viimeviikon torstaina eli 25.10 vessassa käydessä huomasin paperiin tuleen hieman epämääräistä punertavaa limaa. Sitten vielä illalla oli tullut ihan verta. Mutta tämän jälkeen ei enää mitään. Alkoi mietityttämään olisiko voinut olla kiinnittymiseen liittyvää tms? Erikoista tästä tekee se, että jos asia noin olisi tuolloin ovulaatio olisi tapahtunut paljon aiemmin mitä normaalisti. Oletettu ovulaatio siis olisi ollut tuolloin kun tuota epämääräistä limaa tuli. Minulla ei ole siis koskaan aikaisemmin tullut mitään vastaavaa muuta kun sitten ihan silloin kun on kuukautisetkin ollut. Vauva meillä ei ole varsinaisena suunnitelmana mutta puhuttiin jos nyt on tullakseen niin sitten tulee :) yhden testin olen mennyt tekemään, mutta senkin tein hätäisenä eilen jo mutta negatiivista näytti. Ja seuraavien kuukautisten pitäisi alkaa siis 7 päivän kuluttua. Onko kenelläkään ollut vastaavaa tilannetta?
 

Yhteistyössä