Mihin on kadonnut facebookin nettihuijarit kuriin ryhmä?

  • Viestiketjun aloittaja "joku"
  • Ensimmäinen viesti
"vierailija"
Onkohan se "syyttömänä nettihuijariksi leimatut" ryhmäkin poistettu? Nämä kaksi ryhmää riitelivät keskenään ja oli aika rajujakin juttuja silloin kun itse olin vielä Facebookissa.
 
"Likka"
Mua alko hieman kuumottaa kanssa jouduinko huijaksen uhriksi.
Tosin tämä myyjä juttelee mulle facessa, lähettää viestei jne...
Laitto postiin pe iltana liput. Tänään ei oo vielä tullu =(
 
"Heta"
Mulla on epävirallinen lista kerättynä niistä nettihuijareista joiden nimet löyty kyseisestä ryhmästä sekä muista foorumeista, jos kaipaat jonkun henkilön nimee laita sähköpostii. Koko listaa en lähetä kenellekään koska se on laitonta, mutta vastaan kyllä tai ei kun kerrot nimen josta haluat tietää. email het.a@suomi24.fi tai faceen yv:llä Heta Herja Helin
 
vierailija
,sitten kun yksi kauppa kusi ,itket täällä ihmisille ,katso peiliin ,ahneella on paskanen loppu,vuoden vanha juttu ,ainakin ,sivusta seurannut tätä sinun kirjoittelua,lapsellista touhua,tämä asia on tietojeni mukaan poliisilla hoidossa,sinä et ole poliisi
 
vierailija
Tämä tyyppi, jota puolustelet. on saanut tuomioita käräjäoikeudessa ihan pilvin pimein.
Sillä on velkoja ulosottovirastossa perittävinä 30000 € edestä, joista minun osuus on vain 2 %. Että silleen,SINÄ varmaan osallistut velkojen maksuun, kun olet osallinenkin niihin !!!
 

Yhteistyössä