mihis ne kaikki

  • Viestiketjun aloittaja laihduttajat
  • Ensimmäinen viesti
Mikäli IMELIÄ tarkoitat, niin emme ole välttämättä laihduttajia, vaan KARKKILAKOSSA. Olen ollut karkkilakossa kunniallisesti neljä viikkoa ja eilen pidin karkkipäivän, jonka olemme imelien kanssa sopineet. Yksi karkkipäivä per kuukausi. Miksikö muuten kaipailet meitä? Olet tainnut epäonnistua itse, kun olin havaitsevinani pientä ivaa viestissäsi? ;)

 
Roze
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.02.2005 klo 00:25 laiha kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.02.2005 klo 16:54 Roze kirjoitti:
Laihuttajat pitää omaa rinkiään ja tosi hyvin on tippunu paino. piä siis suus kii josset tiä mistä puhut

tunge sä pullaa suuhun,kun sitä teet kuitenkin siellä salaa :LOL: :LOL: :LOL:
Valitan mutta enpä tee. Ensinnäkin mä inhoon pullaa, toisekseen en sais ees sitä syyä, ja kolomannex mä oon raskaana, joten ei haittaa vaikka söisinkin, mutta en syö. Ihan vaan sun kiusax :LOL: :LOL:
 
palstalainen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.02.2005 klo 16:00 Roze kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.02.2005 klo 00:25 laiha kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.02.2005 klo 16:54 Roze kirjoitti:
Laihuttajat pitää omaa rinkiään ja tosi hyvin on tippunu paino. piä siis suus kii josset tiä mistä puhut

tunge sä pullaa suuhun,kun sitä teet kuitenkin siellä salaa :LOL: :LOL: :LOL:
Valitan mutta enpä tee. Ensinnäkin mä inhoon pullaa, toisekseen en sais ees sitä syyä, ja kolomannex mä oon raskaana, joten ei haittaa vaikka söisinkin, mutta en syö. Ihan vaan sun kiusax :LOL: :LOL:

ootko ihan pöpi.raskaana ei saa laihduttaa.....aattele vähän vauvaas :headwall: :headwall:
 

Yhteistyössä