MIkä fiilis jos nyt saisit tietää olevasi raskaana?

  • Viestiketjun aloittaja "Tähtisilmä"
  • Ensimmäinen viesti
huiks
kauhistuisin hieman, koska vuoden ikäiset kaksoset pitävät kädet täynnä jo muutenkin - ilman uutta tulokasta. Mutta eipä siinä mitään, uusi muksu perheesen vain. Jännityksellä odottaisin, tulisiko tällä kertaa yksi vai kaksi kerralla :D
 
..
Varmaan en tiedä itkisinkö vai nauraisinko. Valtava katastrofi se ei olis, mutta vauva on vasta 2kk ja ei todellakaan huvittais heti perään toista raskautta ja synnytystä kestää. Aborttia en miettis hetkeekään mut en mä ainakaan heti aluks ilostakaan kiljuis.
 
aivan
Kauhistus! Meillä kaksi poikaa ja miehelle tehty vasektomia eli lisää ei toivota... Mutta toki saisi meille tulla. Jos vasektomiasta huolimatta raivaisi tiensä, niin sillä lapsella olis sitten jo joku suurempi merkitys!
 
Alkaisin stressaamaan ihan hulluna tulevaa raskautta ja vauva-aikaa. Ottaisin taisteluasenteen ja lähtisin taivaltamaan sitä matkaa päästäkseni sinne kun lapsi on joku vuoden vanha. Sen jälkeen mulla ei mitään ongelmia sit oliskaan :D
 
yyhoo
Olisin aika shokissa! En nimittäin ole ollut lähelläkään miestä kohta kahteen vuoteen... :D Mutta jos joku vahinko olis käynyt, niin miettimään joutus aika tavalla, että mitäs nyt sitten - aloitin nimittäin just täydennysopinnot, eikä tuo selkäkään ole vielä kondiksessa... Mutta aborttia tuskin tekisin, sillä vahinko vois olla meikäläisen viimeinen "tsäänssi" ylipäänsä enää saada toista lasta.
 
"minni"
eka reaktio olisi varmaan paniikki ja hätä että miten voi käydä omalle kohdalle "huono tsägä". Mutta pidemmän päälle se ehkä iloksi muuttuisi. Meillä siis miehen kanssa ei ole vielä muutamiin vuosiin tarkoitus hankkiutua raskaaksi ja suunnitelmat menisivät uusiksi mutta loppujen lopuksi ehkä olisi hieno juttu..
 
teisu harmaana
olisin onneni kukkuloilla.. onhan tässä jo yritetty epävirallisesti melkein 2,5 vuotta..ja sitten tulisi suuri huoli, koska käsittelen työssäni koko ajan sikiölle vaarallisia aineita.. :( sen takia ihan hyvä etten tule raskaaksi luonnollisella tavalla..
 
qquuyyt
Uskoisin, että Jeesus syntyy uudelleen, koska en ole seksiä harrastanut aikoihin. :D Mutta itse raskaudesta.. Nooh, tarkoitus oli pitäytyä yhdessä lapsessa, mutta tulkoon nyt sitten toinen jos on tullakseen. Ei paniikkia.
 

Yhteistyössä