Mikä kiire aina uuteen parisuhteeseen

Olen seurannut yksinhuoltajaäitejä ja ihmetellyt sitä että kun on niin paljon uusia suhteita.
Eräskin yh-äiti on jatkuvasti etsimässä uutta miestä vaikka hänellä on lukuisia eroja ja monen eri miehen kanssa lapsia.
Sen ymmärtää jos kerran eroaa mutta että jatkuvasti muutaman vuoden välein.Aina uuden miehen kanssa lapsia ja sitten erotaan kun lapsi on vuoden vanha.Luulisi että lapset kärsivät kun jatkuvasti on joku uusi mies siinä hetken kunnes saa tarpeekseen ja taas mies vaihtuu.
 
mamablues
Olen mietinyt ihan samaa. Itse olen eronnut reilu vuosi sitten eikä ole mitään intoa etsiä heti uutta miestä. Enkä usko että se olisi lapsellekkaan hyväksi jos koko ajan miestä vaihtaa. Lapsi kiintyy nopeasti ja ei sitten ymmärrä kun yhtäkkiä ko. henkilöä ei enään näy. Seurustella saa, mutta ei äidin ole sopivaa vaihtaa miestä kuin kenkää.
 
Sivuhistoria
Ei mul ainakaa oo kiire mihkää parisuhteeseen,ei uuten eikä tasan vanhaankaan :LOL:
Mä oon ollut sinkkuna nyt 2,5 vuotta että ei voi sanoo et mul ois kiire mihinkään :D
 
Kuin myös ihmettelen. Olen "sinkkuna" lasten kanssa viidettä vuotta. Ei vieläkään tee mieli uutta miestä. Tai siis vakituista miestä. Joitakin kokeiuja on ollut, mutta ei tositarkoituksella. Ja lapset eivät - tietenkään - ole "tutustuneet" yhteenkään... :LOL:
Ehkä se liittyy jotenkin itsetuntoon tai sitten yksinkertaisesti siihen, että luotto miehiin on todellakin mennyt... B)
 
Ei ole mullakaan ollut kiirettä uuteen parisuhteeseen. Erosta tulee toukokuussa kuusi vuotta ja tämän ajan olen yrittänyt keskittyä kasvaviin lapsiini. Ei ole ollut miesystäviä. Ehtii kai tässä vielä jos se oikea sattuu kohdalle.
 
justjoo
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.01.2005 klo 21:18 Lumina kirjoitti:
Ei ole mullakaan ollut kiirettä uuteen parisuhteeseen. Erosta tulee toukokuussa kuusi vuotta ja tämän ajan olen yrittänyt keskittyä kasvaviin lapsiini. Ei ole ollut miesystäviä. Ehtii kai tässä vielä jos se oikea sattuu kohdalle.
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
 

Yhteistyössä