mikä/mistä paras ovistesti?

  • Viestiketjun aloittaja ovisbongari
  • Ensimmäinen viesti
Mrs Bandit
Ystäväni testaili ensin Aconeilla, ja meinasi menettää hermonsa, kun ei tullut kuin haljua viivaa. Ostipa sitten päivänä eräänä Fertestejä, ja johan alkoi testailut sujua. Heti näytti tummahkoa viivaa, ja kun testasi heti perään Aconilla, niin se näytti edelleen valjua. Ja Fertestit myös ystäväni mielestä helpompia puolittaa jos niikseen tulee. Toki monilla taas Aconit toimii, elikkäs ehkä sunkin on vain kokeiltava eri merkkejä. Tai siis tietty toivomme, ettet ehtisi kokeilla kuin yhtä merkkiä, ja se olis sitten siinä :p
 
Mä olen joskus pari vuotta sitten kokeillut Aconia, en saanu kuin melkein tasavahvoja viivoja. Johtuu ehkä siitä että ohjeissa sanotaan että ei oo väliä kuinka kauan pissa on ollu rakossa, mut mä luulen et kuitenki mul ollu aina liaan vähän aikaa, ku käyn aika usein pissalla ja juon paljo... Mut sit taas mun kaveri on kyl niistäkin tykänny ja saanu selviä plussia.

Viime kierrossa tein juuri noita Fertestejä ja tykkäsin! Tehdään aamupissasta joten ainakin on ollu tarpeeksi pissa rakossa. Ja sain ihan selkeän plussan! eikä ollu Prismas kovin kalliita: 10 kpl 16 euroa.
 

Yhteistyössä