Mikä ois hyvä, helppo ja suomenkielinen kuvanmuokkaus ohjelma

Alkuperäinen kirjoittaja Isla:
Minkälaista kuvanmuokkausohjelmaa etsit? Jotain ihan perus punaiset silmät pois- ohjelmaa vai ihan kunnon laajaa ja kattavaa ohjelmaa?
Sellasta jota olisi helppo käyttää ja mielellään nyt jotain muutakin ominaisuuksia, kuin punaset silmät pois, mutta ei mitään hankala käyttöstä vaikeaa ammattilais ohjelmaa :D
 
Isla
Picasan ohjelmalla saa muokattua valokuvia tummemmiksi/kirkkaammiksi, pystyy tekemään pieniä korjauksia (esim. finnit pois :D) ja muutenkin parantamaan kuvien värejä. Se on suomenkielinen ja ilmainen sekä suht helppokäyttöinen.

Suomenkielisenä en kyllä tiedä tuon kattavampaa ilmaisohjelmaa, englanninkielisistä GIMP on jo aika laaja muokkausohjelma, jolla pääsee hyvin alkuun, mutta se on myös monimutkaisempi laajempien ominaisuuksien vuoksi.

Kannattanee ensin ladata tuo Picasa ( http://picasa.google.fi/ ) ja katsoa sitten onko suurempaa tarvetta kattavammalle ohjelmalle. Tuolla kun ei pysty mitään suuria muutoksia tehtyä, lähinnä muokkaamaan pikkuvirheitä :)
 
"mirAh"
eli siis, itse en oikein noista gimpeistä/picasasta diggaa. tarvisin sellasen laadukkaan mieluiten.
oisko jotain mitä ei tarvis ladata koneelle?ja mieluiten suomenkielinen :D tnx etukäteen
 
"Sintti"
Ku oon kyllä kokeillu tota picasaa ja gimp on vähä liian monimutkainen nii olisko jotai mil sais käännettyy kuvia niiku sillee et on kaks kuvaa vierekkäin toinen kuva peilikuvana... ja sit et sais sutattuu ja et sais vaa jonku osan (esim paidan) värilliseks ja muuten musta-valkoseksi ... ?!?!?
 
"juu"
[QUOTE="Sintti";23676538]Ku oon kyllä kokeillu tota picasaa ja gimp on vähä liian monimutkainen nii olisko jotai mil sais käännettyy kuvia niiku sillee et on kaks kuvaa vierekkäin toinen kuva peilikuvana... ja sit et sais sutattuu ja et sais vaa jonku osan (esim paidan) värilliseks ja muuten musta-valkoseksi ... ?!?!?[/QUOTE]

Ihan vaan paintilla voit tehdä tuon.. GoogleOnKaveri.com
 
"MaGe"
Itse ihastuin Photofiltre nimiseen ohjelmaan, kun lataa suomenkielen ''lisäosana'' on ohjelma todella helppo käyttää eikä ole ideaa ollut jota ei ohjelmalla olisi pystynyt toteuttamaan. :) Suomenkieltä ei saa kaikkiin versioihin.
 

Yhteistyössä