mikä on ärsyttävin horoskooppimerkki?

  • Viestiketjun aloittaja lilli
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja JepJep:
Hehee... Täällä Oinas. Ylpeä ja ennakkoluuloton! Turha tulla mulle röyhiin sillä mä olen paras, aina oikeassa ja johtaja asiassa kuin asiassa. Kateutta muilta jotka eivät pärjää mahtavalle Oinaalle! UHG!!! Olen puhunut!!! :D
Sori, pakko oikaista..Paras olen mä, mut sä voit tulla heti hyvänä kakkosena :whistle:
 
nuuskis
en jaksais millään Leijonia, mutta oma lapsi on sitten tämän tähtimerkin edustaja. :heart:
eli on vain opeteltava elämään. Ravut ovat ihme ihmisiä, mutta kyllä mä niistäkin olen hyviä ystäviä saanut. Itse olen jousimies (nouseva härkä).
 
oinaat on minä, minä olen suurin aj kaunein, minä, minä...
neitsyet on pilkunn****joita
jousimiehet menee ja aattele vasta sitten
kauriit on joka asiassa oikeassa
kaksosilla on monta persoonaa
ravut on koti-äiti-käpertyjiä
leijonat luulee olevansa maailman napoja
vaa'at on tasapainoisia, mikään ei hetkauta niitä

Juu, ja ite oon rapu =)
 
En oo ikinä tullu aatelleeks noita ystävien ja tuttujen horoskooppimerkkejä tarkemmin, ja nyt kun mietin, niin esimerkiksi kaksi tai kolme saman merkin edustajaa ovat luonteeltaan ja ominaisuuksiltaan täysin toisistaan poikkeavia... En voi siis luokitella ketään merkin mukaan. Itse olen kaksonen ja -sattumaa vai mitä lie- lähes täysin kyseisen merkin luonnekuvauksen kaltainen persoona.
 
mie
Minulla on hyviä ystäviä tai tuttavia aika lailla jokaisesta horoskooppimerkistä. Jos henkilökemiat eivät mätsää jonkun kanssa, ensisijaisesti kysymys on aina ollut äärimmäisen erilaisesta sosiaalisesta ja koulutustaustasta. Koskaan en ole vielä keksinyt syyttää kenenkään horoskooppimerkkiä, niin omaani kuin muidenkaan, siitä jos henkilökemiat eivät sovi yhteen ja ystävyyttä ei synny tai juuri edes keskustelua.
 
Kotiastrologi
Vastine Wilssonille:

Oinasnaiset ovat usein suosittuja miesten keksuudessa, siksi heitä kadehditaan, oinasmiehet ovat Jumalan lahja maailman naisille :)

Neitsyet tosiaan ovat pilkunn****joita, mutta yleensä suht älykkäitä, joten kyllä heitä jaksaa. Valitettavan monella neitsyttytöllä on luonteensa puolesta taipumusta anoreksiaan. :(

Jousimiehet tosiaan menevät ja ajattelevat vasta sitten, mutta eivät yleensä tyhmäile. Moni nainen Jousimies-mieheen rakastuu, mutta harva saa omakseen...

Kauriit ovat ärsyttävän tylsiä ja työorientoituneita, heidän kanssaan on turha edes haaveilla maailmanympärimatkasta. Rahallehan on parempaakin käyttöä... :/

Kaksosilla tosiaan on monta persoonaa. He eivät ole tiedostaen pahoja tai ilkeitä, mutta heitä ärsyttää yli kaiken hidasälyisyys ja myös -liikkeisyys. Joko mennään ja tehdään tai sitten ei. Kaksosilla on taipumusta fanaattisuuteen, mutta he saattavat vaihtaakin puolta kesken keskustelun, jos joku osaa puhua heidät puolelleen. Kaksoset rakastavat älyä! :) Kaksoset saavat vaarallisen usein tahtonsa läpi.

Ravut tosiaan ovat koti-äiti-käpertyjiä, myös ahdistavasti takertuvia. Mustasukkaisia ja ihme tunteidensa patoajia. Murjottavat vielä kun riita on jo ohi.

Leijonat tosiaan luulevat olevansa maailman napoja, mutta usein he sitä ovatkin. Heidän karismaansa sekä rakastetaan että vihataan, heitä myös usein kadehditaan.

Vaa'at tosiaan ovat tasapainoisia, mikään ei hetkauta niitä. Toisaalta he ovat myös vähän haahuilevia, "taiteilijaluonteita".



 
Häh:D
Alkuperäinen kirjoittaja Kotiastrologi:
Vastine Wilssonille:

Oinasnaiset ovat usein suosittuja miesten keksuudessa, siksi heitä kadehditaan, oinasmiehet ovat Jumalan lahja maailman naisille :)

Neitsyet tosiaan ovat pilkunn****joita, mutta yleensä suht älykkäitä, joten kyllä heitä jaksaa. Valitettavan monella neitsyttytöllä on luonteensa puolesta taipumusta anoreksiaan. :(

Jousimiehet tosiaan menevät ja ajattelevat vasta sitten, mutta eivät yleensä tyhmäile. Moni nainen Jousimies-mieheen rakastuu, mutta harva saa omakseen...

Kauriit ovat ärsyttävän tylsiä ja työorientoituneita, heidän kanssaan on turha edes haaveilla maailmanympärimatkasta. Rahallehan on parempaakin käyttöä... :/

Kaksosilla tosiaan on monta persoonaa. He eivät ole tiedostaen pahoja tai ilkeitä, mutta heitä ärsyttää yli kaiken hidasälyisyys ja myös -liikkeisyys. Joko mennään ja tehdään tai sitten ei. Kaksosilla on taipumusta fanaattisuuteen, mutta he saattavat vaihtaakin puolta kesken keskustelun, jos joku osaa puhua heidät puolelleen. Kaksoset rakastavat älyä! :) Kaksoset saavat vaarallisen usein tahtonsa läpi.

Ravut tosiaan ovat koti-äiti-käpertyjiä, myös ahdistavasti takertuvia. Mustasukkaisia ja ihme tunteidensa patoajia. Murjottavat vielä kun riita on jo ohi.

Leijonat tosiaan luulevat olevansa maailman napoja, mutta usein he sitä ovatkin. Heidän karismaansa sekä rakastetaan että vihataan, heitä myös usein kadehditaan.

Vaa'at tosiaan ovat tasapainoisia, mikään ei hetkauta niitä. Toisaalta he ovat myös vähän haahuilevia, "taiteilijaluonteita".
Mä oon Kaksonen ja nouseva Vaaka eli balanssi ei balanssi;)
 
kaksonen
Alkuperäinen kirjoittaja Misty:
Skorppioni!! En ole tulut tähän mennessä yhdenkään kanssa erityisen hyvin toimeen...
Kas kun me skorpparit emme päästä lähipiiriin ihan ketä tahansa... Mutta hän joka pääsee, on ystävä iäksi ja hänellä on skorpparista ystävä iäksi. Samaa ei voi sanoa muista merkeistä.
Mun miniä on skorpioni ja pidän hänestä.
 
kaksonen
Alkuperäinen kirjoittaja Kotiastrologi:
Vastine Wilssonille:

Oinasnaiset ovat usein suosittuja miesten keksuudessa, siksi heitä kadehditaan, oinasmiehet ovat Jumalan lahja maailman naisille :)

Neitsyet tosiaan ovat pilkunn****joita, mutta yleensä suht älykkäitä, joten kyllä heitä jaksaa. Valitettavan monella neitsyttytöllä on luonteensa puolesta taipumusta anoreksiaan. :(

Jousimiehet tosiaan menevät ja ajattelevat vasta sitten, mutta eivät yleensä tyhmäile. Moni nainen Jousimies-mieheen rakastuu, mutta harva saa omakseen...

Kauriit ovat ärsyttävän tylsiä ja työorientoituneita, heidän kanssaan on turha edes haaveilla maailmanympärimatkasta. Rahallehan on parempaakin käyttöä... :/

Kaksosilla tosiaan on monta persoonaa. He eivät ole tiedostaen pahoja tai ilkeitä, mutta heitä ärsyttää yli kaiken hidasälyisyys ja myös -liikkeisyys. Joko mennään ja tehdään tai sitten ei. Kaksosilla on taipumusta fanaattisuuteen, mutta he saattavat vaihtaakin puolta kesken keskustelun, jos joku osaa puhua heidät puolelleen. Kaksoset rakastavat älyä! :) Kaksoset saavat vaarallisen usein tahtonsa läpi.

Ravut tosiaan ovat koti-äiti-käpertyjiä, myös ahdistavasti takertuvia. Mustasukkaisia ja ihme tunteidensa patoajia. Murjottavat vielä kun riita on jo ohi.

Leijonat tosiaan luulevat olevansa maailman napoja, mutta usein he sitä ovatkin. Heidän karismaansa sekä rakastetaan että vihataan, heitä myös usein kadehditaan.

Vaa'at tosiaan ovat tasapainoisia, mikään ei hetkauta niitä. Toisaalta he ovat myös vähän haahuilevia, "taiteilijaluonteita".
Kaksosista yllättäen pisin tulkinta mutta ei meitä lyhyesti osaakaan selittää. Lisäksi olen luova ja taiteellinen, minulla on 'hyvä silmä'. Älykäs, nopea, aikaansaava:)
 
oinas-jouskari-leijona
Alkuperäinen kirjoittaja shoppailija:
Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:
Alkuperäinen kirjoittaja shoppailija:
Hitto, tekis mieli ostaa tuolta tuo luonnekuvaus... on tietenkin täyttä humpuukkia. eikö vaan? ja täällähän ei sais mainostaa.
Senhän sa siitä ilmatteeks.
on siellä ostettava laajempi versio. 25euroa.
Mä ostin tuo laajemman luonneanalyysin, melkein pelottavaa kuinka hyvin piti paikkansa.

T. se triplatulimerkkinen (oinas-jouskari-leijona)

 
vieras
Okei mä en oo kyl koskaan kiinnittänyt huomiota mitä horoskooppia tapaamani ärsyttävät ihmiset on. Lähipiirin vain tiedän, veli on härkä, isä kalat, äiti neitsyt, mies rapu, minä vesimies, tyttö on rapu, lähimmät ystävät vesimies, skorppioni, vaaka, kauris ja jousimies.. kaikki tosi mukavia.
 

Yhteistyössä