Mikä on sun iltapala :-D

vierailija
vissiin papuja? söisin tuosta muut paitsi ravut.
Mä söin iltapalaksi palan ruisleipää juustosiivulla ja kurkulla ja banaanin. ja otan kohta yhden oluen. sitten zzzz..zzzz..zz :sleep:
 
Mulla on knorrin lasagnepaketti kaapissa, laitan siihen kesäkurpitsaa ja soijarouhetta ja nautin koko vuoan kerralla, sitten ku nautin, ehkö jopa huomenna tai sitten ootan ku walking deadin uus tuotantokausi alkaa ja juhlistan sitä silllä, siis lasagnella :p

Ma tein päivällä lasagnea ja kävin äsken vaivihkaa jääkaapilla närsimässä siitä yhden haarukallisen suuhuni... :sneaky::oops:
 
vierailija
Mulla on knorrin lasagnepaketti kaapissa, laitan siihen kesäkurpitsaa ja soijarouhetta ja nautin koko vuoan kerralla, sitten ku nautin, ehkö jopa huomenna tai sitten ootan ku walking deadin uus tuotantokausi alkaa ja juhlistan sitä silllä, siis lasagnella :p
Kuulostaa hyvälle. Täytyy kokeilla kasvisversiota joskus, nyt tein ihan lihallista versiota. Mutta se on kylmänäkin hyvää, voisin syödä kaikki vaikka heti, mutta saattaisi huomenna olla ihmetystä kotona että minne se lasagne yön aikana hävisi...:LOL: ja mulla kamala ähky.
Lihapiirakkaakin pitää ensin haukata kylmänä ja sitten lämmittää loput kun ei ikinä osaa päättää onko se parempaa kylmänä vai lämpimänä.. :oops:

walking dead tarvitsee ehkä irtokarkkeja kylkiäisiksi... :D mukavaa että se jatkuu taas.
 

Yhteistyössä