mikä on voimakkaan tuoksuinen huuhteluaine?sellaista etsin että koko talo tuoksuis hyvälle pyykinpesun jälkeen

  • Viestiketjun aloittaja klölkkl
  • Ensimmäinen viesti
myrkytys
Myrkkyähän ne on kaikki, mitä vahvempi haju sitä pahempaa ainetta ainakin meille allergisille ja tuoksuherkille... Suosittelisin sinullekin ekologisempia pesuaineita!
 
Pysy kaukana tai HUUDAN!
Just. Älkää enää ikinä liikkuko julkisilla paikoilla. Tajuatko lainkaan, että tuollaiset ihmistuoksukuuset aiheuttavat monille pahoja hengenahdistuskohtauksia? Millä oikeudella teikäläiset pilaavat muilta esim. teatteri- ja elokuvaesitykset, konsertit, bussi- ym. matkat julkisilla jne. ?!!! Voimakkaat hajusteet ovat muutenkin tyylittömyyden huippu ja oikea ääliömäisyyden multijunttihuipentuma. Jos todellakin haluat hajusteen löyhkää kotiisi, hanki vaikka suitsukkeita tai jotain. Jos haluat tehdä myönteisen vaikutuksen muihin ihmisiin, käytä hajuttomia pyykinpesuaineita, käy suihkussa ja käytä hajutonta deodoranttia ja mahdollisesti erityistilanteissa HYVÄÄ hajuvettä HILLITYSTI. Jätä huuhteluaineet kauppaan ja satsaa mieluummin kunnon hajuveteen!
 
  • Tykkää
Reactions: Eleonoora86
Just. Älkää enää ikinä liikkuko julkisilla paikoilla. Tajuatko lainkaan, että tuollaiset ihmistuoksukuuset aiheuttavat monille pahoja hengenahdistuskohtauksia? Millä oikeudella teikäläiset pilaavat muilta esim. teatteri- ja elokuvaesitykset, konsertit, bussi- ym. matkat julkisilla jne. ?!!! Voimakkaat hajusteet ovat muutenkin tyylittömyyden huippu ja oikea ääliömäisyyden multijunttihuipentuma. Jos todellakin haluat hajusteen löyhkää kotiisi, hanki vaikka suitsukkeita tai jotain. Jos haluat tehdä myönteisen vaikutuksen muihin ihmisiin, käytä hajuttomia pyykinpesuaineita, käy suihkussa ja käytä hajutonta deodoranttia ja mahdollisesti erityistilanteissa HYVÄÄ hajuvettä HILLITYSTI. Jätä huuhteluaineet kauppaan ja satsaa mieluummin kunnon hajuveteen!
 
"vieras"
Just. Älkää enää ikinä liikkuko julkisilla paikoilla. Tajuatko lainkaan, että tuollaiset ihmistuoksukuuset aiheuttavat monille pahoja hengenahdistuskohtauksia? Millä oikeudella teikäläiset pilaavat muilta esim. teatteri- ja elokuvaesitykset, konsertit, bussi- ym. matkat julkisilla jne. ?!!! Voimakkaat hajusteet ovat muutenkin tyylittömyyden huippu ja oikea ääliömäisyyden multijunttihuipentuma. Jos todellakin haluat hajusteen löyhkää kotiisi, hanki vaikka suitsukkeita tai jotain. Jos haluat tehdä myönteisen vaikutuksen muihin ihmisiin, käytä hajuttomia pyykinpesuaineita, käy suihkussa ja käytä hajutonta deodoranttia ja mahdollisesti erityistilanteissa HYVÄÄ hajuvettä HILLITYSTI. Jätä huuhteluaineet kauppaan ja satsaa mieluummin kunnon hajuveteen!
Käytän jatkossakin tuoksuja juuri niin paljon kuin itse haluan :)
 
"ninna"
Mä rakastan tuoksuja, hajuvesiä, huuhteluaineita ja huonetuoksuja. Ja mua raivostuttaa nämä tuoksuallergikot. Nykyään joka toinen on tuoksuallergikko. Jos te ette kertakaikkiaan pysty liikkumaan ihmisten ilmoilla kun kaikki haisee niin miten sitten te edes törmäätte niihin haiseviin ihmisiin.

Pysykää kotonanne sitten, minä ainakin lotraan tuoksuilla.
 
  • Tykkää
Reactions: neljän pojan mamma
Pinnalliset tutut jäävät
[QUOTE="vieras";28203697]Käytän jatkossakin tuoksuja juuri niin paljon kuin itse haluan :)[/QUOTE]

...niin tiedät miltä tuntuu haukkoa henkeä kuin kala kuivalla maalla henki vinkuen.

By the way, vaikkei sinulla / läheisilläsi vielä olisikaan astmaa, niin aika monella se on puhjennut aikuisiällä / eläkeiässä. Ei sitten tarvitse ihmetellä, kun kutsua ei ole piiiitkäääään aikaan kuulunut tai keskustelun toinen osapuoli ei tunnu olevan kiinnostunut mielipiteistäsi vaan tekee etäisyyttä...

Niin, kukaan ei välttämättä sanokaan sitä ääneen...
 
hillitysti mutta hyvää
Mä käytän Sertoa, mukavan mietoa mun nenälle :)
Pesuaineet on tuoksuttomia.

Käytän myös hiuslakkaa, deodoranttia, hajuvettä ym. Ärsyttää nää tuoksuista vinkuvat, kun heidän mielestään pitäisi vaan haista hielle ja paskalle. Yks työkaveri kehuu saavansa jopa tiskiaineesta oireita... whaaat?!
 
"harmaana"
Comfortin vihree paras, mutta ei voi todellakaan laittaa kun puolet, kun mitä ohje sanoo. Eli täydellä kipolla saa varmasti tosi kivat tuoksut tulemaan jos tykkää tuoksua huuhteluaineelle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hillitysti mutta hyvää;28203771:
Mä käytän Sertoa, mukavan mietoa mun nenälle :)
Pesuaineet on tuoksuttomia.

Käytän myös hiuslakkaa, deodoranttia, hajuvettä ym. Ärsyttää nää tuoksuista vinkuvat, kun heidän mielestään pitäisi vaan haista hielle ja paskalle. Yks työkaveri kehuu saavansa jopa tiskiaineesta oireita... whaaat?!
Nii että vaihtoehdot ovat hajusteet tai hiki? Ollenkaan ei peseydy hajusteettomilla ja hajusteeton dödö auta?
 
no tuota
Just. Älkää enää ikinä liikkuko julkisilla paikoilla. Tajuatko lainkaan, että tuollaiset ihmistuoksukuuset aiheuttavat monille pahoja hengenahdistuskohtauksia? Millä oikeudella teikäläiset pilaavat muilta esim. teatteri- ja elokuvaesitykset, konsertit, bussi- ym. matkat julkisilla jne. ?!!! Voimakkaat hajusteet ovat muutenkin tyylittömyyden huippu ja oikea ääliömäisyyden multijunttihuipentuma. Jos todellakin haluat hajusteen löyhkää kotiisi, hanki vaikka suitsukkeita tai jotain. Jos haluat tehdä myönteisen vaikutuksen muihin ihmisiin, käytä hajuttomia pyykinpesuaineita, käy suihkussa ja käytä hajutonta deodoranttia ja mahdollisesti erityistilanteissa HYVÄÄ hajuvettä HILLITYSTI. Jätä huuhteluaineet kauppaan ja satsaa mieluummin kunnon hajuveteen!
Jos jonkun ihmisen terveyttä eniten uhkaa jonkun toisen huuhteluaine, niin en halua edes ajatella mille hajuille, lemuille ja käryille tämä ihminen on jo turtunut ettei tee mitään niiden estämiseksi....
 
"henniina"
Alkuperäinen kirjoittaja hillitysti mutta hyvää;28203771:
Ärsyttää nää tuoksuista vinkuvat, kun heidän mielestään pitäisi vaan haista hielle ja paskalle. Yks työkaveri kehuu saavansa jopa tiskiaineesta oireita... whaaat?!
Ei oikeasti ole kivaa saada allergia- tai astmakohtaus sen takia, että joku on käyttänyt voimakkaita pesuaineita.

Minulla ei ole aikaisemmin mitään allergia- tai muita oireita tuoksuista tullut, mutta eilen alkoi ahdistamaan henkeä kun laitoin lasten hiuksiin hoitoainetta. Ei ole kivaa, kun hengitys vinkuu ja pulssi hakkaa :(
 

Yhteistyössä