Mikä saa 20-vuotiaan tytön rakastumaan 69-vuotiaaseen vanhukseen?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailijafg
Palstatotuuden mukaan naiset vähät välittävät siitä onko mies rikas tai köyhä, joten jokin muu on saanut linkin rakkaustarinan roihahtamaan.
Kukaan tuskin on väittänyt, että yksikään nainen ei ole rahan perässä. Täällä on monesti vain oikaistu sitä harhaluuloa, että kaikki naiset on rahan perässä. Aina kyllä löytyy noita jotka pystyvät olemaan miehen kanssa ihan vain tämän omaisuuden takia.

Itse kuulun niihin naisiin jotka eivät pystyisi olemaan miehen kanssa ihan vain tämän rahojen takia. Kyllä mun pitää oikeasti rakastaa miestä eikä siihen rakastumiseen rahaa tarvita. Ei siinä auta miljoonat jos ei niitä tunteita miestä kohtaan ole. Mä kuolisin henkisesti jos pitäisi olla väkisin jonkun kanssa.
 
  • Tykkää
Reactions: Aqela ja Latimeria
vierailijafg
Mä olen aina ihmetellyt, että kuinka joku voi olla Briatoren kanssa. Näyttää fyysisesti niin vastenmieliseltä mieheltä, että en ikinä antaisi tuollaisen koskea.
 
vierailija
Kukaan tuskin on väittänyt, että yksikään nainen ei ole rahan perässä. Täällä on monesti vain oikaistu sitä harhaluuloa, että kaikki naiset on rahan perässä. Aina kyllä löytyy noita jotka pystyvät olemaan miehen kanssa ihan vain tämän omaisuuden takia.

Itse kuulun niihin naisiin jotka eivät pystyisi olemaan miehen kanssa ihan vain tämän rahojen takia. Kyllä mun pitää oikeasti rakastaa miestä eikä siihen rakastumiseen rahaa tarvita. Ei siinä auta miljoonat jos ei niitä tunteita miestä kohtaan ole. Mä kuolisin henkisesti jos pitäisi olla väkisin jonkun kanssa.
Palstalla ei ole koskaan väitetty että kaikki naiset olisivat rahan perässä. Varsinkaan palstalle kirjoittelevat naiset, jotka ovat kaiken suhteen esimerkillisiä, suorastaan pyhiä.
 
vierailija
Kummallakin omat hyötymistarkoitusperänsä? Ja mikäpä siinä win-win-tilanteessa onkaan jos nuppi kestää. Raha varmasti puhuu puolestaan noin nuorelle naiselle, materialismi kukoistaa, mutta voihan siellä kuvioissa olla surullisempaakin isähahmon etsimisen tuskaa, miksei aikaisempaa hyväksikäyttöäkin. Kukapa noista tietää.

Seksi vie ja hevosella pääsee:)

Mua kyllä moinen oikeesti ällöttää. Se, että maallinen mammona rinnastetaan rakkauteen ja haluttavuuteen. Sori vaan mutta ei tod.toimi tässä osoitteessa.
 
  • Tykkää
Reactions: Latimeria
vierailija
Briatoren omaisuus on 350 000 000 euroa.

Sillä omaisuudella lennetään yksityislentokoneella eri mantereilla sijaitsevien asuntojen välillä, veneillään luxusjahdilla lämpöisillä vesillä kera palkatun henkilökunnan, eli kaikkea sellaista mistä tavallinen ihminen ei osaa edes haaveilla.
 
vierailija
Aika usein myös rikkaat ovat muuten vähän erilaisia persoonia. Eivät mitään tavallisia tallaajia.

Kyllä muuten moni mieskin voisi panna 69-vuotiasta mummelia, jos sillä takaisi loppuelämän ylellisen elämän. Toki se vaan on nyt niin, että naiselle tämä toiminta on paljon hyväksytympää.

Tietty tää on aika ääriesimerkki kun on 69 ja 20v. Mutta onhan meidän pressakin tuplat vaimonsa ikään jne. Peruskauraa.

Ja tosiaan ihan ymmärrettävistä syistä moni nainen kiihottuu moisista rikkauksista. Täysin ymmärrettävää.
 
  • Tykkää
Reactions: Latimeria

Yhteistyössä