Mikä siinä persereiässä kiihottaa???

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Itse en keksi muuta syytä kun "olis niin hauska kokeilla" ja sitten huomataankin että ollaan piilo homo.
Itseä ei persereikä kiihotta ollenkaa ja he jotka siitä kiihottuvat ovat homoja.
T. mies
 
Ja jos nyt tähän hätään olen ihan umpirehellinen, niin en voi ymmärtää, miten se olisi naista halventavaa? Jos ei nimittäin pidä naista halventavana aisan tökkimistä muutamaa senttiä sivumalle, niin miksi se olisi yhtä äkkiä halveeraavaa juuri siellä perseessä? Sitten ymmärrän jos on vallan kaikkea penetraatiota vastaan.
 
vaimo_
Mikä siinä pi**unreiässä kiinnostaa? Ihan yhtä halventavaa sekin on naiselle. Riippuu toki siitä, millä asenteella mennään sisään ja tuntuuko se hyvältä vai ei.
 
Toisilla naisilla kiihottumiseen tarkoiteut hermot ovat menneet kummallisesti sekaisin: osalla klitorikseen tarkoitetut hermot menevät perseeseen, osalla kyynärpäähän :)

... mutta joo, miehenä ei kiinnosta tippaakaan vetää pakoputkeen, mutta jos nainen siitä pitää, niin mikäpäs siinä (jos vaan mahtuu).
 
vierailija
Seksi pitää suorittaa penis pimppiin. Jos kiihottuu anaaliin panemisesta, piiskaamisesta, varpaista, suihinotosta, tai vaikka naamalla istumisesta... se on sairasta. Penis pimppiin ja sillä hyvä.
 
vierailija
Toisilla naisilla kiihottumiseen tarkoiteut hermot ovat menneet kummallisesti sekaisin: osalla klitorikseen tarkoitetut hermot menevät perseeseen, osalla kyynärpäähän :)

... mutta joo, miehenä ei kiinnosta tippaakaan vetää pakoputkeen, mutta jos nainen siitä pitää, niin mikäpäs siinä (jos vaan mahtuu).
On se reikä niin syvä, että sinne viisisenttinen mahtuu...
 
Miksi se olisi naista halventavaa?

Ja ei kai kukaan paskasta persettä pane.
Perseen voi pestä, ihan niinkuin pimpsan tai vaikka kädetkin.

Mä en voi sille mitään, mutta mua ällöttää ajatus ihmisistä, jotka eivät pese persettään vaan pinnistelevät jotain leipäpullamössöpaskaa ulos peräsuolesta, jonka jälkeen ainoastaan pyyhkivät paskasta aukkoa paperilla ja ties miten haiseva ja likainen paskareikä se sitten on.
Kaiken kukkuraksi jää varmaan jotain kakkamolekyylejä hengaan siihen aukolle, kun paperilla vaan vähän ryppyreikää sorkitaan.

Yäh, jotenkin ihan hemmetin tuhnua.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailijatartar
Miksi se olisi naista halventavaa?

Ja ei kai kukaan paskasta persettä pane.
Perseen voi pestä, ihan niinkuin pimpsan tai vaikka kädetkin.

Mä en voi sille mitään, mutta mua ällöttää ajatus ihmisistä, jotka eivät pese persettään vaan pinnistelevät jotain leipäpullamössöpaskaa ulos peräsuolesta, jonka jälkeen ainoastaan pyyhkivät paskasta aukkoa paperilla ja ties miten haiseva ja likainen paskareikä se sitten on.
Kaiken kukkuraksi jää varmaan jotain kakkamolekyylejä hengaan siihen aukolle, kun paperilla vaan vähän ryppyreikää sorkitaan.

Yäh, jotenkin ihan hemmetin tuhnua.
Miten sä sen sieltä sisältä peset koska sinne se mulkku menee? Eli miten se pestään niin kuin kädet?
 
Ei mun perse kyllä vettä ime iteensä vaikka sitä suihkulla osottelee o_O Laskeeko uimaaltaissa vedenpinta jos hypäät sinne?
Eikö teillä ole putkistoissa paineita?
Ei sieltä sitten pitäis vettä tulla lainkaan....?

Kyllä sen pepun saa pestyä pidellä ihan mutkattomasti.:)
Oot vaan rentona asetat pidesuihkun peballe ja hups, tunnet kuinka vesi menee peppuun.:)
 

Yhteistyössä