Mikä teitä naimisissa olevia naisia oikein vaivaa?

  • Viestiketjun aloittaja uroskoiras
  • Ensimmäinen viesti
uroskoiras

Olen saanut viime aikoina useita tarjouksia petipuuhiin naimisissa olevilta rouvilta.
Eikä nämä ole tulleet baareissa, vaan ihan arjessa, vapaa-ajalla, työelämässä yms.

Olen kohteliaasti kieltäytynyt kahdesta syystä: olen naimisissa ja tyrkyttäjät on olleet naimisissa.

Kysymys kuuluu, mikä ihme teihin on mennyt?

Oon 40+
 
muuttanut
Vaikee sanoo kun ei ite harrasta moista, vaan jospa ne on niitä puutteessa olevia palstamammoja, jotka kuvittelee et oot yksi niistä puutteestaan valittavia ukkoja täällä ;)
Eikös naisiakin tavata syytellä provosoivasta käytöksestä tai pukeutumisesta vastaavassa tilanteessa et säkki päälle ja jätä parta ajamatta ja dödöt piiloo nii eiköhän tuo pikkuhiljaa ala loppua. :)
 
.
Alkuperäinen kirjoittaja vaimo:
Sä oot varmaan niin hot, että naiset lakoo jalkoihisi :p
Ihmettelen kyllä, että jollain on pokkaa vikitellä ventovierasta ihmistä keskellä kirkasta päivää...
Niin jotenkin hottis pitää kait olla. Mutta kertokaas mikä sen lakoomisefektin oikein saa aikaan.
 
IhanaValo
Ei minuu ainakaan mikään vaivaa,en tosin vonkaakaan ku omalta mieheltä:)

Nostan kyl hattua siulle,ettet noihin pettämisiin lähe mukaan.Vaimos saa olla ylpee siusta:)
 
mmi
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja vaimo:
Sä oot varmaan niin hot, että naiset lakoo jalkoihisi :p
Ihmettelen kyllä, että jollain on pokkaa vikitellä ventovierasta ihmistä keskellä kirkasta päivää...
Niin jotenkin hottis pitää kait olla. Mutta kertokaas mikä sen lakoomisefektin oikein saa aikaan.
Renttumiehet ilman muuta.
 
.
Alkuperäinen kirjoittaja mmi:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja vaimo:
Sä oot varmaan niin hot, että naiset lakoo jalkoihisi :p
Ihmettelen kyllä, että jollain on pokkaa vikitellä ventovierasta ihmistä keskellä kirkasta päivää...
Niin jotenkin hottis pitää kait olla. Mutta kertokaas mikä sen lakoomisefektin oikein saa aikaan.
Renttumiehet ilman muuta.
ootko tosissas?

entä oletko asiantuntija? - renttumies / lakooja?
 
mmi
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja mmi:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja vaimo:
Sä oot varmaan niin hot, että naiset lakoo jalkoihisi :p
Ihmettelen kyllä, että jollain on pokkaa vikitellä ventovierasta ihmistä keskellä kirkasta päivää...
Niin jotenkin hottis pitää kait olla. Mutta kertokaas mikä sen lakoomisefektin oikein saa aikaan.
Renttumiehet ilman muuta.
ootko tosissas?

entä oletko asiantuntija? - renttumies / lakooja?
Naimisissa olen ja ihan uskollisena ollut kaikki yhteiset vuotemme. Mutta kieltämättä joskus tulee tunne, et voi kun olisi sinkku jnejne ja varattu kun olen ja ulkonäkökään ei kovin syvältä ole, monia iskuyrityksiä tullut ja kaikkein kiinnostavampia miehiä on ne kaikkein kusipäisimmät miehet, joista ei ole mihinkään suhteeseen paitsi sinne sängynpohjalle.
 
kolmen äiti
Eiköhän se oo tää nykyajan kevytkenkäisyys ja moraalin puute...ja onhan sitä ennenkin ollu, mutta ei vaan oo julkisesti kaiveltu.... Ihmisillä joko on sitä selkärankaa tai sitten ei.
 
Varmaan se kuuluisa 40 villistys!!
Mä en kyllä kuulu tuohon sakkiin,iän puolestakaan!!
Mutta oon kyllä huomannut esim työporukassa 40+ naiset on melkoisen villejä!!
Vähän kuin 20 veenä oli ite.. :D

Ja monet sanoneet että 40 vuotiaana iskee taas uus aalto,lapset isompia ja ennen 50 pitää vähän saada "elää" taas.

Mut kurjaa jos ap joutuu ehdistelun uhriksi.
Hyvä että oot sitoutunut liittoosi,hieno homma!!! :wave:
 
tulihan se sieltä
Alkuperäinen kirjoittaja mmi:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja mmi:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja vaimo:
Sä oot varmaan niin hot, että naiset lakoo jalkoihisi :p
Ihmettelen kyllä, että jollain on pokkaa vikitellä ventovierasta ihmistä keskellä kirkasta päivää...
Niin jotenkin hottis pitää kait olla. Mutta kertokaas mikä sen lakoomisefektin oikein saa aikaan.
Renttumiehet ilman muuta.
ootko tosissas?

entä oletko asiantuntija? - renttumies / lakooja?
Naimisissa olen ja ihan uskollisena ollut kaikki yhteiset vuotemme. Mutta kieltämättä joskus tulee tunne, et voi kun olisi sinkku jnejne ja varattu kun olen ja ulkonäkökään ei kovin syvältä ole, monia iskuyrityksiä tullut ja kaikkein kiinnostavampia miehiä on ne kaikkein kusipäisimmät miehet, joista ei ole mihinkään suhteeseen paitsi sinne sängynpohjalle.

Naiset haluaa, että miehessä on edes vähäsen, mieluummin vähän enemmänkin, sitä huithapeli-vastuutonta renttua. Välilä tuntuu, että on oikiein naisen kunnia-asia istua kotona ja odotella renttumiestä kapakkareissulta, jossa äijä on sitten juonut ja juotattanut lasten ruokarahat ja samalla pettänyt lupauksen vaimokkeelle sukulaiskyläilystä että lapsille tulla katsomaan heidän tonttuesityksiään

Toisaalta toivotaan, että ukkokulta olisi runoja laulava ja ruusuja kantava romanttinen pehmoilija, joka myös tiskaa, siivoaa, käy kaupassa, laittaa ruokaa ja hoitaa lapsia omatoimisesti ja käskemättä ja opastamatta hyväpalkkaisen työpäivänsä päätteeksi. Miehen tulee tietenkin saada harrastaa jotain, sillä kaikilla on oltava edes vähän omaa aikaa. Sänkykammarissa miehen on oltava hellä ja naisen huomioiva mutta samalla kiihkeän tulinen rakastaja. Ja tietenkin ehdottoman uskollinen omalle vaimolleen ja perheelleen.

No jaa. Mulla on tommonen edellä k uvatun kaltainen mies <3 Melkein ainakin.

Mutta monet naiset itse ovat sanoneet, että he tykkäävät että mies olisi vähän renttu.
On sitten helppoa olla selkeästi parempi, kun puoliso on vastuuttomampi tai vastuuton. Syyllinen on löytynyt,. Se on mies. Aina.
 
Rukoilijasirkka
Ehkä jotkut ajattelee, että kun olet naimisissa, et ala soitella perään ja vainota. Jos et vaikuta erityisen kiinnostuneelta ja yritä iskeä kaikkia, sinusta voi huokua myös semmoista itsevarmuutta ja "tasoa"

Ei sillä, että itte tommosta tekisin.
 

Yhteistyössä